مشاهده وضعیت برزخی یک #بدحجاب توسط تجربه گر مرگ


مشاهده وضعیت برزخی یک #بدحجاب
توسط تجربه گر مرگ
در #مستند_صوتی_شنود


+ 
46

- 
7

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • عالییی

  • بسیار عالی

  • اصراری که عذابهای الهی را فراگیر می کند
    ---
    قرآن ، که آخرین وحی الهی تحریف نشده است ؛ اصرار بر گناهان کبیره را یکی از عوامل فراگیر شدن عذابهای الهی دانسته ، و بزرگ ترین گناه نابخشودنی را ؛ رقیب تراشی برای یگانه ذات اقدس خداوند در ویژگیهای فرا طبیعی منحصر به این ذات الهی معرفی کرده و گناه رقیب تراشی را بزرگ ترین ظلم در حق خداوند نامیده است .
    خداوند در هشدارهای محکم و مفصل فراوان در سر تا سر قرآن با بیان رسا و گویای و منطقی قابل درک موارد گناه کبیره ی رقیب تراشی برای ذات اقدس الهی ؛ حجت را بگونه ای انکار نا پذیر بر بشر تمام کرده است .
    خداوند در قرآن این هشدارها را حتی به پیامبران کوشزد کرده که اگر به این گناه گرفتار شوندهمه ی اعمال نیکوی حاصل عمر آنان تباه و نابود خواهد شد و در قیامت در گروه زیان کار ترینان خواهند بود .
    این هشدارها ثابت می کنند که شیطان پلید آسان می تواند با ترفندهای پر زرق خود راه این گناه را بنام دین و مذهب به روی بشر با ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات وحی اصیل الهی و متعارض با اصول متین منطقی عقل هموار سازد و بشر را بنام دین و مذهب به گمراهی و مخالفت با این احکام و اعتقادات دچار کند.
    با تاکیدهای فراوان قرآن که آخرین وحی اصیل تحریف نشده ی الهی است ؛ وبای کرونا و سایر وباها و بلاهای زمینی و آسمانی نمونه هایی همیشگی از عذاب الهی هستند که اگر بشر از گناهان کبیره توبه ی نصوح نکند و با تعهد به احکام و اعتقادات اصیل وحیانی خداوند یگانه باز نگردد این عذابها همیشه تا قیامت دامن گیر او خواهند بود و در قیامت به عذاب ابدی گرفتار خواهد شد .
    بشر اگر دین ناب وحیانی ثابت خدا را از من در آوردیها و خرافات و جعلیات گمراه کننده ی بشری مصون ندارد باید همیشه منتظر عذابهای گوناگون الهی باشد .
    تنها راه نجات از این عذابهای الهی ؛ بازگشت صادقانه ی بشر به احکام و اعتقادات ثابت وحیانی خداوند و پایندی او به این احکام و اعتقادات حیات بخش و سعادت آفرین است .

  • حجاب چيست؟
    ---
    حجاب بیش از توصیفی که برای آن و برای چگونگی پوشیدن آن در قرآن ذکر گردیده و بیش از علتی که خداوند در قرآن برای پوشین آن گوشزد کرده است و مصادیق حقیقی منطقی این توصیف و علت چیزی دیگیری نیست .
    افزون بر این توصیف و بر علتی که قرآن برای پوشیدن آن ذکر کرده و مصادیق حقیقی منطقی این توصیف و علت ؛ اجتهادات ساخته و پرداخته ی دانش ناچیز ذهن محدود بشر است که بی تردید دین را بغرنج و درک ناپذیر و بدنام می سازد و هیچ ارزش دینی ندارد .