اصراری که عذابهای الهی را فراگیر می کند
---
قرآن ، که آخرین وحی الهی تحریف نشده است ؛ اصرار بر گناهان کبیره را یکی از عوامل فراگیر شدن عذابهای الهی دانسته ، و بزرگ ترین گناه نابخشودنی را ؛ رقیب تراشی برای یگانه ذات اقدس خداوند در ویژگیهای فرا طبیعی منحصر به این ذات الهی معرفی کرده و گناه رقیب تراشی را بزرگ ترین ظلم در حق خداوند نامیده است .
خداوند در هشدارهای محکم و مفصل فراوان در سر تا سر قرآن با بیان رسا و گویای و منطقی قابل درک موارد گناه کبیره ی رقیب تراشی برای ذات اقدس الهی ؛ حجت را بگونه ای انکار نا پذیر بر بشر تمام کرده است .
خداوند در قرآن این هشدارها را حتی به پیامبران کوشزد کرده که اگر به این گناه گرفتار شوندهمه ی اعمال نیکوی حاصل عمر آنان تباه و نابود خواهد شد و در قیامت در گروه زیان کار ترینان خواهند بود .
این هشدارها ثابت می کنند که شیطان پلید آسان می تواند با ترفندهای پر زرق خود راه این گناه را بنام دین و مذهب به روی بشر با ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات وحی اصیل الهی و متعارض با اصول متین منطقی عقل هموار سازد و بشر را بنام دین و مذهب به گمراهی و مخالفت با این احکام و اعتقادات دچار کند.
با تاکیدهای فراوان قرآن که آخرین وحی اصیل تحریف نشده ی الهی است ؛ وبای کرونا و سایر وباها و بلاهای زمینی و آسمانی نمونه هایی همیشگی از عذاب الهی هستند که اگر بشر از گناهان کبیره توبه ی نصوح نکند و با تعهد به احکام و اعتقادات اصیل وحیانی خداوند یگانه باز نگردد این عذابها همیشه تا قیامت دامن گیر او خواهند بود و در قیامت به عذاب ابدی گرفتار خواهد شد .
بشر اگر دین ناب وحیانی ثابت خدا را از من در آوردیها و خرافات و جعلیات گمراه کننده ی بشری مصون ندارد باید همیشه منتظر عذابهای گوناگون الهی باشد .
تنها راه نجات از این عذابهای الهی ؛ بازگشت صادقانه ی بشر به احکام و اعتقادات ثابت وحیانی خداوند و پایندی او به این احکام و اعتقادات حیات بخش و سعادت آفرین است .
حجاب چيست؟
---
حجاب بیش از توصیفی که برای آن و برای چگونگی پوشیدن آن در قرآن ذکر گردیده و بیش از علتی که خداوند در قرآن برای پوشین آن گوشزد کرده است و مصادیق حقیقی منطقی این توصیف و علت چیزی دیگیری نیست .
افزون بر این توصیف و بر علتی که قرآن برای پوشیدن آن ذکر کرده و مصادیق حقیقی منطقی این توصیف و علت ؛ اجتهادات ساخته و پرداخته ی دانش ناچیز ذهن محدود بشر است که بی تردید دین را بغرنج و درک ناپذیر و بدنام می سازد و هیچ ارزش دینی ندارد .
---
قرآن ، که آخرین وحی الهی تحریف نشده است ؛ اصرار بر گناهان کبیره را یکی از عوامل فراگیر شدن عذابهای الهی دانسته ، و بزرگ ترین گناه نابخشودنی را ؛ رقیب تراشی برای یگانه ذات اقدس خداوند در ویژگیهای فرا طبیعی منحصر به این ذات الهی معرفی کرده و گناه رقیب تراشی را بزرگ ترین ظلم در حق خداوند نامیده است .
خداوند در هشدارهای محکم و مفصل فراوان در سر تا سر قرآن با بیان رسا و گویای و منطقی قابل درک موارد گناه کبیره ی رقیب تراشی برای ذات اقدس الهی ؛ حجت را بگونه ای انکار نا پذیر بر بشر تمام کرده است .
خداوند در قرآن این هشدارها را حتی به پیامبران کوشزد کرده که اگر به این گناه گرفتار شوندهمه ی اعمال نیکوی حاصل عمر آنان تباه و نابود خواهد شد و در قیامت در گروه زیان کار ترینان خواهند بود .
این هشدارها ثابت می کنند که شیطان پلید آسان می تواند با ترفندهای پر زرق خود راه این گناه را بنام دین و مذهب به روی بشر با ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات وحی اصیل الهی و متعارض با اصول متین منطقی عقل هموار سازد و بشر را بنام دین و مذهب به گمراهی و مخالفت با این احکام و اعتقادات دچار کند.
با تاکیدهای فراوان قرآن که آخرین وحی اصیل تحریف نشده ی الهی است ؛ وبای کرونا و سایر وباها و بلاهای زمینی و آسمانی نمونه هایی همیشگی از عذاب الهی هستند که اگر بشر از گناهان کبیره توبه ی نصوح نکند و با تعهد به احکام و اعتقادات اصیل وحیانی خداوند یگانه باز نگردد این عذابها همیشه تا قیامت دامن گیر او خواهند بود و در قیامت به عذاب ابدی گرفتار خواهد شد .
بشر اگر دین ناب وحیانی ثابت خدا را از من در آوردیها و خرافات و جعلیات گمراه کننده ی بشری مصون ندارد باید همیشه منتظر عذابهای گوناگون الهی باشد .
تنها راه نجات از این عذابهای الهی ؛ بازگشت صادقانه ی بشر به احکام و اعتقادات ثابت وحیانی خداوند و پایندی او به این احکام و اعتقادات حیات بخش و سعادت آفرین است .
---
حجاب بیش از توصیفی که برای آن و برای چگونگی پوشیدن آن در قرآن ذکر گردیده و بیش از علتی که خداوند در قرآن برای پوشین آن گوشزد کرده است و مصادیق حقیقی منطقی این توصیف و علت چیزی دیگیری نیست .
افزون بر این توصیف و بر علتی که قرآن برای پوشیدن آن ذکر کرده و مصادیق حقیقی منطقی این توصیف و علت ؛ اجتهادات ساخته و پرداخته ی دانش ناچیز ذهن محدود بشر است که بی تردید دین را بغرنج و درک ناپذیر و بدنام می سازد و هیچ ارزش دینی ندارد .