پاسخ توهینات روحانی توسط امام خامنه ای(امیرالمومنین رای مردم ...)
پاسخ توهینات روحانی توسط امام خامنه ای(امیرالمومنین رای مردم ...)زکات نشر است.
به دلیل عدم تبلیغ از رنگ (منافقان) بنفش کلیه کلیپ های این شخص سیاه و سفید میباشد.
به دلیل عدم تبلیغ از رنگ (منافقان) بنفش کلیه کلیپ های این شخص سیاه و سفید میباشد.
ارسال نظر
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
و جالب اینکه مخالفانشان را تهمت جهل میزنند و عقاید باطلشان را نیز با سوء استفاده از آیات متشابه و فلسفه بافی و تشبیه خالق به مخلوق که شرک و کفر است اباطیلشان را برای عوام جا میزنند
مثل محمدحسین طهرانی که نام علامه برایش گذاردند و عقایدش بخلاف اسلام است
چنانچه ادعا کرده:
حق سبحانه و تعالی، خالق است در مرتبه اعلی و مخلوق است در مرتبه دانی،آمر است در مقام بالا، مامور است در مقام پائین، راحم است در افق مبین،مرحوم است در اسفل السافلین!
(الله شناسی ج 3 ص 222)..
از این بهتر نمیتوانسته ادعا کند که همه چیز خداست و خداست که همه چیز است؛ و مخلوق همان خالق است و خالق همان مخلوق است.. در حقیقت اینها خداوند را مخلوق و مملوک و مربوب می شمرند و ادعا دارند مخلوق از ذات خالق و تطوّر و تحوّل خود خالق پس همذات اوست
بخلاف اسلام که خداوند در آن خالق همه چیز و مالک همه چیز و ربّ همه چیز و بخلاف اشیاء و غیر آنهاست و مخلوق و مملوک و مربوب نیست و کُنهِ خداوند متفاوت و بخلاف مخلوقاتش است
در قرآن و کلام اهل البیت(علیهم السلام) میخوانیم که فرمودند:
الله خالق کل شئ، هو ربّ کل شئ، لَهُ کل شئ و هو بخلاف الاشیاء و نظیر این تعابیر..
همین جناب محمدحسین طهرانی در جایی ادعا کرده که اگر استادش(هاشم حداد) بگوید: یک لیوان خون بخور فلفور آن را میخورد؛
(حتّی اگر خداوندِ قرآن و اهل البیت(علیهم السلام)فرموده باشند خوردن خون حرام است)
و آن این است که به من بنده ی حقیر بگویی که چرا دختر شما در اتریش زندگی میکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در حالی که ما میگوییم مرگ بر استکبار جهانی مگر اروپا و کشور های اروپایی استعمارگر نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر نیستند به ما هم بگویید تا بفهمیم
علییییییییی برکت الله
خودشان میگویند که ابلاغ کرد ، بعد هم میگویند که بیست و پنج سال هیچ نگفت!!
لعنت بر سیدقطب
عزیزان متن وفیلم رو توی اینترنت دانلود کنن
رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی): در اسلام هیچ ولایت و حاکمیتى بر انسانها مقبول نیست، مگر اینکه خداى متعال مشخّص کند.
ما هرجا که در مسائل فراوان فقهى که به ولایت حاکم، ولایت قاضى یا به ولایت مؤمن -که انواع و اقسام ولایات وجود دارد- ارتباط پیدا میکند، شک کنیم که آیا دلیل شرعى بر تجویز این ولایت قائم هست یا نه، میگوییم نه؛ چرا؟ چون اصل، عدم ولایت است.
این منطق اسلام است. آن وقتى این ولایت مورد قبول است که شارع آن را تنفیذ کرده باشد و تنفیذ شارع به این است که آن کسى که ولایت را به او میدهیم -در هر مرتبهاى از ولایت- باید اهلیّت و صلاحیّت یعنى عدالت و تقوا داشته باشد و مردم هم او را بخواهند. این منطق مردمسالارى دینى است که بسیار مستحکم و عمیق است. ۱۳۸۲/۹/۲۶
در اسلام مردم یک رکن مشروعیّتند، نه همهى پایهى مشروعیّت. نظام سیاسى در اسلام علاوه بر رأى و خواست مردم، بر پایهى اساسىِ دیگرى هم که تقوا و عدالت نامیده میشود، استوار است. ۱۳۸۲/۹/۲۶
بنابراین، پایهى مشروعیّت حکومت فقط رأى مردم نیست؛ پایهى اصلى تقوا و عدالت است؛ منتها تقوا و عدالت هم بدون رأى و مقبولیت مردم کارایى ندارد؛ لذا رأى مردم هم لازم است. ۱۳۸۲/۹/۲۶
نقش رأی #مردم در مشروعیت نظام| ٣/٧
در پی طرح برخی شبهات پیرامون نقش مردم در حکومت اسلامی از سوی رییسجمهور، مجلس خبرگان رهبری در بیانیهای نسبت به طرح مسائل تفرقهآمیز در جامعه هشدار داد و اعلام کرد:
در روزهای اخیر مطالبی پیرامون «مشروعیت» و «مقبولیت» حکومت اسلامی و تصدی ولایت و حاکمیت مبتنی بر آراء مردم با استناد به کلمات امیرالمؤمنین(ع) در جامعه مطرح شد که با برخی مبانی دینی اعم از مبانی دینی اهل سنت و تشیّع که در فقه سیاسی اسلام مورد بحث قرار گرفته، متعارض و ناسازگار است.
بعد از قرآن باید به مسأله غدیر و نصب حضرت علی(ع) در آن جمع کثیر بیسابقه توجه کرد، بعد هم خطبههای متعدد نهجالبلاغه و نامهها که همه صریح و گویا است.
باید به این گوینده گفت «حفظت شیئا و غابت عنک الاشیاء». خود امیرالمؤمنین(ع) بعد از ارتحال پیامبر (ص) حق حکومت خود را مطالبه کرده است.
بیعت با پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) به معنای مشروعیتبخشی به حکومت پیامبر و یا امام توسط مردم و بیعتکنندگان نمیباشد بلکه تأکیدی بر اعلام وفاداری و پیروی و فرمانبری از رهبران الهی است. بنابراین، نباید آن را با رأی مردم و انتخابات در دوران معاصر مقایسه کرد.
به طور خلاصه؛ اگر حضرت در ابتدا بیعت را نپذیرفت بخاطر شناخت جامعه و نقضکنندگان و فتنههای آینده بود. لذا شرط میکند که اگر بیعت آنان را بپذیرد به نظر خودش عمل خواهد کرد.
منبع:رجانیوز
ای کاش بفهمیم که با ولی فقیه باید تمرین ولی معصوم داری کنیم و وسیله اثبات معرفت ما به امام زمانمان امام خامنه ایست
ای کاش بفهمیم که با ولی فقیه باید تمرین ولی معصوم داری کنیم و وسیله اثبات معرفت ما به امام زمانمان امام خامنه ایست...
آیت الله جاودان:
این، یک دروغ تاریخی است و اصل این نقل در تاریخ طبری است.
سند این حرف به یک فرد مجهول الهویة و شاید یک فردی از دشمنان اهل بیت (بحث رجالی مفصل دارد) میرسد!
اولین حکومت اسلامی بعد از پیامبر (ص) را امیرالمؤمنین (ع) تشکیل داد.
در حکومت اسلامی مردم باید با حاکم بیعت کنند. بیعت؛ یعنی قول به اطاعت.
امام را مردم نباید انتخاب کنند! انتخاب برای زمان ماست! امام را خدا انتخاب میکند.
اگر مردم سمت آن امامی که خدا او را معین کرده، رفتند، سعادتمند میشوند. اگر هم نرفتند، خودشان ضرر میکنند.
در بحث امامت فقط یک انتخاب وجود دارد. مانند همین نماز؛ خدا نماز را واجب کردهاست. حال هر کسی مختار است که نماز را بخواند یا نخواند.
روحانی پیشتر گفته بود: امیرالمؤمنین مبنای ولایت و حکومت را نظر مردم و انتخاب مردم میداند.
به نظر شما همه ی علمایی که جلوی این توهینات و انحراف ها ایستادن هم باید از آخرت بترسند؟!
با خبر شدم جناب آقای #دکتر_روحانی رئیس جمهور محترم فرموده اند:
"امیرالمومنین مبنای ولایت و حکومت را #نظر_مردم و #انتخاب_مردم میداند. گفت هرکسی که شماها او را برگزینید من هم اطاعت میکنم"
ای کاش #حضرت_زهرا (س) به اندازه #رئیس_جمهور محترم با عقاید و اندیشه های #امام_علی (ع) آشنا بودند و بی خود در مقابل کسانی که آمده بودند علی را با دستان بسته برای بیعت با جناب ابوبکر ببرند #مقاومت نمی کردند و جان شریفشان را در مقابل #انتخاب_مردم و #شورای_سقیفه قرار نمی دادند!
افسوس که #امام_حسین (ع) و #یارانش هم به اندازه جناب #روحانی با منظومه فکری #امیرالمومنین (ع) آشنا نیستند و اِلا #نه_عاشورایی برپا میشد و #نه_کربلایی و نه آن همه خونریزی !!!
خوب که نگاه میکنم #العیاذ_بالله خود خدا هم به اندازه ایشان آگاه به مسائل نیستند و اِلا قرآن را پر از فراز های زیر نمی کردند...
أكْثَرُهُمْ_لا_يُؤْمِنُون ( اکثرشان ایمان نمی آورند)
أكْثَرُهُمُ_الْفاسِقُون ( اکثرشان فاسقند )
أكْثَرُهُمْ_لا_يَعْقِلُون ( اکثرشان عقل ندارند)
أكْثَرَهُمْ_لا_يَعْلَمُون ( اکثرشان علم ندارند)
ّأكْثَرَهُمْ_يَجْهَلُون ( اکثرشان جاهلند)
َ أكْثَرُهُمُ_الْكافِرُون ( اکثرشان کافرند)
َ أكْثَرُهُمْ_لِلْحَقِّ_كارِهُون ( اکثرشان نسبت به پذیرش حق کراهت دارند)
َأكْثَرُهُمْ_كاذِبُون ( اکثرشان دروغ گویند)
أكْثَرَهُمْ_لا_يَشْكُرُون ( اکثرشان شاکر نیستند)
أكْثَرُهُمْ_مُشْرِكينَ ( اکثرشان مشرک هستند)
َ أكْثَرُهُمْ_فَهُمْ_لا_يَسْمَعُون ( اکثرشان گوششان بدهکار نیست)
آقای دکتر !!! همان فرمایشاتتان راجع به "مذاکرات امام علی (ع) و زبیر" و "مذاکرات امام حسین (ع) و عمربن سعد " و " صلح امام حسن (ع) " که این آخری را همین چند روز پیش افاضه فرموده بودید برای هفت پشت ما و هزار و دویست سال فقاهت شیعی بس است.
در مظلومیت علی ابن ابی طالب (ع) همین بس که رئیس جمهور تنها حکومت شیعی جهان این سخنان را بگوید!
آقای رئیس جمهور شما را بخدا به همان #برجامتان برسید و با #اهل_بیت کاری نداشته باشید!
#الفاتحه...
علی اکبر رائفی پور شب شهادت امام مظلوم شیعیان رمضان ۱۴۳۸
آنان که با رأی مردم، «امام» می پرورانند و با سقیفه، «ولیّ» می تراشند، امامت را انتخابی می پندارند نه انتصابی/بیگانگانِ زیرک گفتند و آشنایان خام، پذیرفتند که #امامت، کاری مردمی است و تعیین آن از مردم نیز برمی آید
باید دانست که مرز ممتاز تشیع و تسنّن این است که « #امامت» در فرهنگ امامیه، جزو اصول است و در مکتب اهل سنّت، از فروع. ما در علم کلام از امامت بحث می کنیم و آنها در علم فقه؛ زیرا شیعه معتقد است که امامت جانشین «نبوّت» است و نبوّت، کار خلق نیست، بلکه کار خداست؛ ازاین رو بحث درباره آن، بحثی اعتقادی و کلامی است؛ یعنی «یجب عن الله» که نبی بفرستد و «یجب عن الله» که برای نبی، جانشین معصوم تعیین کند.
به اعتقاد امامیه، چون خدا خالق و پرورش دهنده بشر است، فقط او می تواند قانونگذار را تعیین کند؛ بنابراین در #امامت، سخن از کار خداست، نه کار خلق، و علمی که از کار خدا بحث می کند، «کلام» است، نه فقه؛ امّا آنان که با رأی مردم، «امام» می پرورانند و با سقیفه، «ولیّ» می تراشند، امامت را انتخابی می پندارند نه انتصابی. آنان مسئله امامت را از فعل خدا به کار خلق فرومی کشانند و لاجرم، علمی که در این باره بحث می کند، علم «فقه» خواهد بود[شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید، ج2، ص24.]
گفتنی است که دشمن پیش از آنکه « #فقیه» را از صحنه سیاست بیرون کند، «فقه» را خارج می کند و پیش از آنکه «ولی» را از صحنه سیاست بیرون براند و « #ائمّه» را منزوی کند، ولایت و « #امامت» را منزوی می کند. بیگانگانِ زیرک گفتند و #آشنایان_خام، پذیرفتند که امامت، کاری مردمی است و تعیین آن از مردم نیز برمی آید!
غرض آنکه هیچ گاه امام را قبل از امامت خانه نشین نکردند، بلکه ابتدا « #امامت» و پس از آن « #امام» را منزوی کردند. کسی که می گوید: «منّا أمیرٌ ومنکم أمیرٌ»[بنیان مرصوص امام خمینی(ره)، ص247-248.]، امامت را امری مردمی می داند نه الهی! و وقتی امامت، مردمی شد، نصب یا انتخاب آن از #سقیفه نیز برمی آید. نخست امامت را از عرش به فرش و از انتصاب به انتخاب آوردند، سپس از نصّ به سقیفه کشاندند و امامت را در #سقف_سقیفه اسیر کردند و پس از آن، حضرت علی(ع) را #خانه_نشین کردند.
اینکه در جوامع روایی ما ملاحظه می شود که بخشی از امامت در مسائل اعتقادی شکوفاست و قسمتی دیگر در فقه؛ چنان که امامت، هم در کنار نماز، روزه، زکات، حج و جهاد است و هم همراه نبوّت، برای آن است که یک ضلع آن، کار حتمی خداست ( #تعیین_امام) و ضلع دیگرش کار خلق است ( #پذیرش_ولایت_امام). براین اساس، پذیرش ولایت امام همانند اقامه نماز و گزاردن حج و... بر مردم واجب است. آنجا که ولایت در کنار نماز آمده است، درباره کار خلق است و وقتی امامت در کنار نبوّت آمده است، درباره کار خداست.
شیعه امامت را، هم در اصول اعتقادی در کنار نبوّت می نگرد و هم در مسائل فروع، همراه نماز و روزه؛ و اگر گفته می شود که چیزی همتای امامت نیست، برای آن است که امامت شرقاً محدود به اصل و غرباً محدود به فرع است، امّا نماز و روزه، شمال و جنوب و شرق و غربش محدود به فقه و فرع است و این امتیاز برجسته تشیع از برادران اهل سنّت است.[بحارالانوار، ج8، ص197، ح186]
http://plink.ir/M9b6t
گفتنی است حسن روحانی روز چهارشنبه در ضیافت افطار اساتید دانشگاه سخنان در باب نفی مشروعیت انتصابی امامت ابراز داشت که: «امیرالمؤمنین مبانی حکومت و مبنای ولایت را نظر مردم و انتخاب مردم می داند». او در ادامه با قرائت بخش کوتاهی از خطبۀ 92 نهج البلاغه که «لِمَن وَلَّیتُموا اَمرَکُم» ادامه داد: «[علی (ع)] گفت: هرکسی که شماها بروید و برگزینید او را به عنوان ولی خودتان و به عنوان رهبر جامعه من هم اطاعت می کنم، من هم می شنوم و [حکم او را] اجرا می کنم...»
آیتالله مکارم، استاد حوزه علمیه قم:
یکی از دولتمردان گفته است که مبنای ولایت از دیدگاه امام علی(ع) نظر مردم بود و دموکراسی میراث این امام معصوم است، این حرف عجیبی است، او یک صفحه از نهج البلاغه را دیده و بقیه را ندیده است.
ولی را باید خداوند تعیین کند و نباید بگوییم که حاکم را رای مردم تعیین میکند.
دموکراسی برای غرب است و حتی این نوع حکومت، حکومت مردم بر مردم نیست، گاهی یک نامزد با 25 درصد رای از مردم به ریاست میرسد، در آمریکا افراد با ثروت و تبلیغات، مغز مردم را شستشو میدهند و رای میآورند.
اقای روحانی شما قبلا هم برای برجام از قیام خونین امام حسین (ع) مایه گذاشتید و برای اجرای یکطرفه ی برجام از صلح تحمیلی به امام حسن (ع) مایه گذاشتید، شرط میبندم اقای روحانی حتی یکبار هم مفاد صلح نامه امام حسن (ع) را نخوندن وگرنه متوجه میشدن کسی که در این صلح نامه خار و خفیف شده معاویه بوده نه دامن مطهر امام حسن (ع)، برعکس برجام که ملت ایران را جلوی اجانب کوچک کرد
اقای روحانی خواهشا برای اجرای مقاصد خودتون از حضرت امیر مایه نزارید ،
اقای روحانی اگر باز هم به حریم اهل بیت توهین و تعرض کنید مطمئنا" همون 16 میلیونی که به شما رای ندادن و عده ی کثیری از 22میلیونی که بهتون رای دادن جلوی شما قد علم میکنن ، ما فقط منتظر یک فرمان از رهبرمون هستیم
این رو به یاد داشته باشید که "خائن در مملکت ایران جایی ندارد "