اصل ماجرای پروژه سیسمونی گیت چه بود؟


از حدود دو سال پیش، موضوع سفر خانواده قالیباف به ترکیه و عذرخواهی پسر او بارها مورد بحث قرار گرفته اما مهمترین نکته، دروغی است که با عنوان خرید سیسمونی برجسته و تکرار شده است در این گزارش پشت پرده و واقعیت این ماجرا به صورت مستند، بررسی شده است.

دکتر قالیباف از آقای اشتری شکایت میکنه و چون اشتری نمیتونه ادعاهای واهی و بی اساسش رو ثابت کنه در تاریخ ۱۴۰۱/۸/۱۴ در پرونده شماره ۱۴۰۱۶۸۳۹۰۰۱۱۲۹۶۲۴۷ #محکوم میشه. آقای جعفرزاده ایمن آبادی (نماینده سابق اصلاح طلب مجلس) هم که ادعاهایی رو نسبت به #سیسمونی_گیت مطرح کرده در تاریخ ۱۴۰۱/۷/۲۷ طی پرونده شماره ۱۴۰۱۶۸۳۹۰۰۱۰۴۱۰۹۷۴ محکوم میشه.

حالا سوال اینجا هست که آیا باید دکتر قالیباف بخاطر پروژه تخریبی #سیسمونی_گیت مورد مواخذه و بازخواست قرار بگیره؟!


+ 
5

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ملت شریف ایران کدام رییس جمهور را می خواهد؟
    ---
    اغراق نیست اگر تاکید کرد ملت خدا پرست رییس جمهور جدیدی را می خواهد که تعهد دهد با اجرای برنامه ریزی شده علمی طرح کامل اقتصاد مقاومتی خود کفا و با بها دادن به ارزش پول ملی متناسب با ثروتهای طبیعی خدا داده کلان و فعال موجود در ایران و با خروج از اسارت دلار آمریکا و دوری از تزهای ضد بشری مکتب فساد آفرین سرمایه داری غرب و با رهایی از ذلت صدقه خور کردن اکثریت قاطع ملت ؛ با یا ری و توکل به یگانه ذات اقدس خداوند توانای مطلق کشور و ملت و نظام را سر بلند کند .