شکست پروژه گران فروشی


زیروبم ماجرای فروش خودروسازان در بازار آزاد

در روزهای گذشته برخی قطعه‌سازان تلاش کردند شایعه تصویب فروش خودرو توسط خودروساز با قیمت بازار را منتشر کنند. خبری که خیلی زود تکذیب شد. جزئیات ماجرا را ببینید.


+ 
2

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 02/11/15 ساعت 14:36

    دست بوسی سیاسی ترفند چه افرادی است؟!/ 15/11/1402
    ---
    دست بوسی سیاسی ترفند افرادی است که با خیانت و چاپلوسی برای تخریب همه جانبه دستاوردها ؛ به کشور و نظام و ملت و آرمانهای انسان دوستانه انقلاب با به فقر دچار کردن اکثریت بی پناه جمعیت کشور و تخریب اخلاق و دیانت و وفاداری این اکثریت به نفع دشمنان از پشت به همه ارزشهای انقلاب خنجر آکنده از زهر کشنده می زنند و با ریا و ترفند ادعای دست بوسی رهبر انقلاب را دارند .

  • مهمان 02/11/20 ساعت 13:26

    گوشزد نکتهای دردناک به پایگاه خبر فوری/ جمعه 20/11/1402
    ---
    به خبر فوری 20/11/1402
    ---
    از این چهرهای مسئول سابق معروف دوران 45 ساله انقلاب هیچ دلسوز و فادار به انقلاب نمی پرسد که شماها در ابتدای انقلاب چه قدر پول و دارایی داشتید و هم اکنون چه دارید و با تحقیق و تفحص عادلانه و بی طرف نیز بپرسد ؛ از کجا و چگونه پول و دارایی شما رشد کرده است؟!
    ---
    به خبر فوری 20/11/1402
    ---
    احمدی نژاد تافته جدا بافته از اکثریت مسئولان 45 سال اخیر بیش نیست که با زجر و رنج اکثریت مردم بی پناه خود و اطرافیان آنان به منافع کلان رسیدند و و بنا به علل مرموز هیچ مسئول دلسوزی آنان و دارایی آنان را به محاکمه عادلانه علنی فرا نخواند!!!
    ---
    به خبر فوری 20/11/1402
    ---
    اگر در وزارت ارشاد ایران مسئول وطن دوست دلسوز غیرتی وجود دارد صاحبان این روزنامه را در کشور خودشان به محاکمه بکشاند و به سزای عملشان برساند تا برای دیگران درس عبرت آموزنده سخت و دندان شکن بشوند .
    ---
    به خبر فوری 20/11/1402
    ---
    متأسفانه پایگاه خبری معروف پر کاربر خبر فوری با ملاحظات غیر حرفه ای با حذف دیدگاهای مستدل و مستند روشنگر ؛ در حق دین و نظام و ملت ستم بزرگی مرتکب می شود و سیاست اختناق را در کشور ترویج می کند!!!
    ---
    به خبر فوری 20/11/1402
    ---
    مسئولان بی سواد یا خیانت پیشه همیشه زمینه ساز بدنامی انقلاب و نظام و رهبری و زجر و رنج همیشگی اکثریت مردم بوده و غالبا با بهانه های غیر اصولی از مجازات علنی عادلانه مصون مانده اند!!!
    ---
    به خبر فوری 20/11/1402
    ---
    چشم دولت مردمی روشنن که ارزش پول ملی ایران ثروتمند را از وضع مالی فقیرترین کشورها پایینتر آورده و دو سوم جمعیت مردم کشور را به زیر خط فقر دچار کرده و تنها از رنج و فلاکت این مردم بی پناه با ترویج سرمایه داری ضد بشری و فرهنگ اشرافیگری و حاکم کردن دلار آمریکا بر اقتصاد کشور برای خود نام و نشان می سازد!!!

  • مخاطب 02/10/21 ساعت 14:46

    چرا کنار گذاشتن این چنین افرادی
    (مدیران) اینقدر سخت و یا غیر ممکن شده؟
    واقعاً اون ها دنبال چی می گردن؟
    کاهانان معبد فراماسونری دنبال چه می گردند؟