چرا وقتی خبر اختلاس می‌شنوی ناراحت میشی؟ باید خوشحالم بشی!!


خبر اختلاس یعنی امید، امید اینکه سیستم فاسد نشده که اگر شده بود اساسا دزد گرفته نمیشد. اما بخاطر رسانه‌های بیگانه معمولا خبر اختلاس بجای امید، معنی خودتحقیری میدهد، جالبه که مردم خبر اختلاس رو بارها می‌شنوند اما خبر بازگشت اون پول‌ها رو خیر!
مثلا خبر سه هزار میلیارد میشنوند اما خبر بازگشت رو نه...

پ.ن:
یک کلیپی که میلیونی شد طرف عدد دزدی چای دبش حساب میکنه (اونم اشتباه)!
تقسیم بر هزارچهارصد سال اسلام می‌کند. چرا به هر بهانه دین رو خراب میکنند؟


+ 
13

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • پاسخ این سئوال حیاتی نزد کیست؟!/ پنجشنبه 23/01/1403
    ---
    ---
    مانع استیضاح و عزل دولت فاجعه آفرین ناکار آمد چیست؟!
    ---
    هر دولتی که برای یک کشور و همه ملت و نظام این کشور فاجعه آفرین و فساد زا و غیر قابل اصلاح فوری است در کشورهای متمدن با ساز و کارهای قانونی ضابطه منداستیضاح و عزل می شود مگر در کشور دینی ما که وجود چنین دولتی و بال گردن و بدنام کننده همه ارکان کشور و زمینه ساز بر اندازی و نابودی می شود ولی اجازه استیضاح و عزل آن بنفع این ارکان به گونه مرموزی هرگز دست یافتنی نیست؟؟؟!!!

  • مهمان 02/12/20 ساعت 10:44

    اتفارهای باور نکردنی دولت / یکشنبه 20/12/1402
    ---
    اتفارهایی را که دولت رئیسی برای تظاهر به نداشتن نقدینگی میات چون ایران ثروتمندترین کشور منطقه است هیچ انسان عاقلی باور نمی کند .
    دولت رئیسی با این اتفاراش میخوات زجر ده ها میلیون فقیر بی پناه از اکثریت ملت ایران را بیشتر کند .

  • مهمان 02/12/15 ساعت 17:54

    لطفا مسئولان دلسوز نظام عنایت فرمایند/ سه شنبه 15/12/1402
    ---
    داراییهای به تاراج رفته ایرانیان رانده شده در عراق؟!
    ---
    خداوندا!!! گواه باش که ابلاغ گردید
    با این که تا کنون حدود پنج دهه از به تاراج رفتن ارزش هزاران میلیارد پول و دارایی ایرانیان رانده شده از عراق در زمان صدام سپری شده است ؛ بسیار سئوال بر انگیز است چرا پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران هیچ کدام از دولتهای پی در پی و هیچ نهاد قانونی ایرانی در ج.ا.ا که ابر قدرت منطقه است تا کنون برای احقاق حقوق حقه این ایرانیان مال باخته رانده شده از عراق و برای باز پس گیری حقوق این مظلومان هیچ اقدام قانونی نکرده و مشخص نیست چرا باز پس کیری حقوق حقه این مظلومان ، که با فجیعترین وضع از عراق رانده شدند ، در ج.ا.ا هیچ متولی عدالت خواهی ندارد و چرا و با چه دلیلی از شرع و قانون این حقوق کلا فراموش شده اند ؟؟؟!!!
    یادمان باشد که دولت کوچک کویت ، پس از تجاوز چند ماهه صدام به این کشور ، دولت متجاوز عراق را تحت تعقیب قانونی قرار داد و پس دادن حقوق کویتیهای مال باخته این تجاوز را به دولت عراق با قانون تحمیل نمود و تاکنون پس از سرنگون شدن دولت متجاوز صدام این حقوق را از دولتهای متعاقب عراق استیفا می نماید؟؟؟!!!

  • مهمان 02/10/29 ساعت 12:32

    خودیهایی که آب به آسیاب دشمنان می ریزند/ جمعه 29/10/1402
    ---
    دولتمردانی که سواد و توان مدیریت اقتصاد کشور ثروتمندی همچون ایران که تمامی ثروتهای طبیعی کلان آن در گردش مثبت و سازنده فعالند را ندارند و ارزش پول ملی این کشور را بد تر از فقیرترین کشورها به زیر صفر رها می کنند و دو سوم جمعیت این کشور را به زیر خط فقر گرفتار می سازند ؛ هرگز شایسته نیستند حتی برای یک لحظه در قدرت باقی بمانند و بی تفاوتی قوای مقننه و قضائیه و سایر دستگاه های نظارتی کشور براین وضعیت فاجعه آفرین بجز گسترش انواع فسادها و سوق یافتن نظام و همه دستاوردهای آن به سوی نابودی هیچ پیامد دیگری نخواهد داشت و تردیدی نیست که این بی تفاوتی نابود کننده که دانسته یا ندانسته انجام می گیرد به نفع دشمنان قسم خورده بیگانه و درونی ؛ بزرگترین خیانت و جنایت نابخشودنی در حق نظام و ملت و کشور باشد .
    اگر گوش شنوایی برای این حقیقتها نباشد و هیچ گام مثبتی برای تغییر ریشه ای این وضعیت فاجعه آفرین با واقع نگری و حسن نیت برداشته نشود ؛ بدیهی است که آرزوهای دشمنان قسم خورده کشور و ملت و نظام برای گرفتار کردن ایران انقلاب اسلامی و محور مقاومت ضد صهیونیست و استکبار به بلاهای نابود کننده ای که تر و خشک را خواهند سوزاند با دست داشتن نیروهای مدعی خودی بودن تحقق یابند .

  • مهمان 02/10/17 ساعت 14:02

    سازندگی با چه بها؟! / یکشنبه 17/10/1402
    ---
    سازندگی که با نابود کردن ارزش پول ملی ایران ثروتمند و با بهای به فقر و فلاکت دچار کردن 2 سوم جمعیت بی پناه ملت که بار حفظ کشور و نظام به دوش آنان است انجام می گیرد هرگز مایه افتخار نیست بلکه بزرگترین جنایت و خیانت در حق ملت و نظام و کشور است و برای کشور بجز پیامدهای شوم به نفع دشمنان بیگانه و تضعیف نظام هیچ بازده دیگری نخواهد داشت .

  • به خبر فوری در باره موضوع:/ خودکشی ۶ کارگر یک کارخانه/در پتروشیمیِ چوار چه خبر است؟/ یکشنبه 03/10/1402
    ---
    این خودکشیها بخشی از قربانیهای سیاست اقتصادی سر تا پا غلط دلار گرا با حذف ارز ترجیحی از زندگی و معیشت اکثریت ملت است که با نابود کردن ارزش پول ملی بیرحمانه گریبان گیر این اکثریت زیر خط فقر شده و علی رغم پیامدهای فاجعه باری که این سیاست اقتصادی برای کشور و نظام و انقلاب دارد هیچ نشانه اصولی امیدوار کننده جدی و سازمان یافته ؛ نه نزد حکومت و نه نزد مسئولان نظام از لغو این سیاست مردم ستیز که زندگی و دیانت و اخلاق و روابط اجتماعی همه ملت را در کشور ثروتمند ایران تخریب کرده است دیده نمی شود؟؟؟!!!

  • چرا بولتن نیوز از پخش نظر زیر خودداری می کند؟!
    ---
    گله ای خداپسندانه از رسانه همگانی بولتن نیوز/ جمعه 01/10/1402
    ---
    بولتن نیوز خوب کاری می کند رفتارهای مرموز برخی مسئولان را بویژه در باره موتورهای هواپیما در بندر شهید رجایی بندر عباس به گونه مستند رو می کند ولی آی کاش برای روشنگریهای برخاسته از حقیقتهای محکم و مفصل شناختها و هشدارها و نویدهای حیاتی سرنوشت ساز قرآن که به این رسانه همگانی مجاز بصورت مستند و مستدل ارسال می شوند و آشکارترین اصول دین اسلام و قانون اساسی مسلمانان و نظام اسلامی ایرانند حرمتی می شناخت و آنها را بی هیچ دلیل قاطع شرعی و عقلی و قانونی همیشه حذف و نابود نمی کرد!!!

  • چون اگر یکیش لو رفته ،یعنی 10 تاش لو نرفته ، و چون تخصیص ارز با امضای مسءول دولتی انجام شده
    برای اینکه اثر فروش نفت تو زندگی هامون معلوم نمیشه
    تیتر باعث شد که من اصلا خود فیلم رو نبینم و بیشتر ناراحت بشم ، مثل نمکی که رو زخم بپاشی

  • میدونی چرا از شنیدن خبر اختلاس ناراحت میشم؟
    چون میدونیم که قوه قضائیه ای که برای یه دستفروش قاتل حکم اعدام میده برای پزشک قاتل این حکم رو نمیده.
    چون میدونیم کسی برای تجاوز به عنف دستگیر شده که ۱۹ بار قبلش توسط قوه قضائیه آزاد شده.
    چون میدونیم قوه قضائیه که ای که برا آریا (حداقل ۳۰۰۰ تا شغل ایجاد کرده بود.) به اتهام اختلاس حکم مفسد فی الارض و اعدام میده برای رئیس چای دبش و رئیس صندوق ذخیره فرهنگیان نمیده
    چون قوه قضائیه ای داریم که برای شهید سعید حنایی حکم اعدام میده و برای قبادلو نمیده.
    چون قوه قضائیه ای داریم که قاضی منصوری که برای شهید سعید حنایی حکم اعدام میده همکار طبری هست و بعدا میگن خودکشی کرده.
    چون میدونیم قاضی پرونده فساد کرباسچی خود اژه ای خبیث بود و حکم اعدام اون کفتار رو به دو سال زندان تقلیل داد.
    حالا میدونید چرا ناراحت میشیم؟

  • پرتقال فروش دستگاهی هاستکه ایجاد تفکر امپریالیستی ( مهمی چون داری )، اشرافیگری ( مصرفگرائی تا درجه افراط )می کند.
    پرتقال فروش دستگاهی استکه اینهمه سال آقای فریدون را رسد نکرده یا کرده و زیر سیبیلی رد کرده.
    ضمناً این روشنگری یکی از وسائل ارتباط جمعی استکه در آن تبلیغ مصرف ( یعنی شگرد دشمن برای ایجاد اعتیاد به مصرف و به تبع آن فساد ) یافت نمی شود.
    ضمناً بعضی ها سالها در زندانند اما مهدی ها و نجفی ها و فریدون ها ووو ؟؟؟ بعضی هم در مدت اقامت در زندان کباب می کنند و فیلم آنران برای تمسخر قانون و قوا به بیرون می فرستند.

  • نوشتت یه مقدار از لحاظ نگارشی مشکل داشت ولی بند آخر حرفت درست بود.