تصاویر و فیلم هایی از جنایت دردناک صهونیست ها در بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه


«لطفا برای اعلام انزجار از این جنایت وحشیانه صهیونیست ها ، منفی دهید. با تشکر»



تصویر انفجار ابتدای کلیپ مربوط به جنایت در بیمارستان المعمدانی نمی باشد، ولی یکی از بمب های افتاده در غزه می باشد.
لینک زیر برای دیدن شدت انفجار بمب هایی که رژیم صهیونیستی بر سر مردم غزه می ریزد و دست کمی از یک بمب اتم ندارد.
fararu.com/fa/news/671820/


+ 
4

- 
18

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حق وتوی قدرتهای بزرگ عامل فجایع همیشگی جهان است/ شنبه 18/09/1402
    ---
    تا قدرتهای بزرگ مانند چین و روسیه و اروپا به تغییر ساز و کار خرد ستیز و ضد بشر حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل با جدیت و پیگیری علمی به نفع بر قراری صلح و امنیت در جهان که مهمترین اصل از اصول منشور تاسیس سازمان ملل است اقدام نکنند این قدرتها خود نیز در ایجاد فجایع نابود کننده همیشگی در جهان سهیم خواهند بود .

  • بسم الله الرحمان الرحیم
    سلام
    مرگ براسرائیل کودک کش انشالله به همین زودی اسرائیل نابود خواهد شد .این وعده الهی است .اللهم عجل لولیک الفرج . صلوات .

  • موشک ها در انبار، کودکان زیر آوار. اسرائیل که دیشب و امشب به غزه حمله زمینی کرد. پس چی شد؟ مگه نمیگفتن اگه حمله زمینی بشه حداقل حزب الله اعلان جنگ میده؟ اعلان جنگ فدای سرم، چرا بعد از هک کردن دوربین های اسرائیل باید گروه هکری عصای موسی بیانبه بده که به ما دستور داده شده دیگه اقدامی نکنیم!!! وادادگی تا کجا؟ سیب زمینی هم انقدر صبر نمیکنه.

  • از امامت جلو نزن البته اگر دلت هم با امت اسلام است

  • به حرف امثال شما باشه که باید زید بن علی و حسین صاحب فخ هم اهل جهنم باشن چون از امامشون جلو زدن!!! ولی برعکس اماما از عملکرد اونا تقدیر کردن. پس من بعد دلیل بهتری برای صورتی بازیتون بیارین. دیگه هم راهپیمایی نیاید چون امامتون راهپیمایی نمیاد!!!
    انتظار داری واقعا ما کور و کر بشیم و بی خیال این بشیم که هر دقیقه داره یه مسلمون تکه و پاره میشه تا یه عده مصلحت اندیشی کنن و با خون اونا معامله کنن. البته قبلا هم این کار رو با خون یمنی ها کردن. یمن هنوز تحت محاصره است. بیشتر یمن زیر یوغ سگان صهیونیستی هست. خود جزیره سقطری به اسرائیل داده شده و اونجا الآن پایگاه دارن. بعد رییسی با بن یهود بگو و بخند میکنه.

  • میهمانِ ان شاءالله مسلمان ایرانی بسیار عزیز
    اگر اشتباه نکرده باشم بار ها از ابعاد مختلف سعی در تبیین شد اما ظاهراً نرود میخ آهنی در ...( غرض بی ادبی نیست اما : بزرگش نخوانند اهل خرد *** که نام بزرگان به زشتی برد ).
    شما مستقیم و غیر مستقیم به انسانهای والای روزگار مان خرده می گیرید. رئیسی را در چهل سال گذشته همه دیدند و دشمن تحریمش کرده و احتمالاً برای سرش جایزه گذاشته.
    محبت کنید بفرمائید شما برای اسلام چه کرده اید؟ در کدام جنگ و کدام ایثار؟

  • جناب صورتی نامسلمان (که اگه مسلمون بودی این طور حرف نمیزدی)
    تاریخ اسلام رو اصلا خوندی؟
    رییسی بر فرض داستن خدمات (تنها خدمتش کشتار منافقا تو دهه 60 بود که الآن حاضر نیست گردن بگیره) ، هدماتش که از زبیر بن عوام بیشتر نیست. به اندازه زبیر که از کفار نکشته. عاقبت زبیر چی شد؟
    میدونی دقیقا اهل سنت که میگن نباید علیه صحابه صحبت کرد دقیقا همین منطق رو دارن که شما که به اندازه زبیر به اسلام خدمت نکردین پس دهنتون رو گل بگیرین و علیه انسان های والایی چون زبیر و خالد بن ولید و ابوبکر و عمر حرف نزنید.
    حالا نمونه معاصرش هم داریم. انور سادات مگه معاون اول و رفیق گرمابه و گلستان عبدالناصر نبود؟ مگه قهرمان نبرد یوم کیپور نبود؟ چی شد. معلوم شد سگی بوده از سگان اسرائیل.
    حالا بریم سر عملکرد رییسی. واقعا یا شما کورید یا عاشق. چون میگن اگه حتی عیب های معضوق رو تو چشم عاشق هم بکنی نمیبینه.
    توی این دوسال خراب کاری هاش بس نبود. وزراش نشون ندادن یکی از یکی ضایع ترن؟
    وزیر علوم همین چند وقت پیش بسیجی ها رو با اغتشاشگرها یکی نکرد؟ وزیر گردشگریش علنا از بیحجابی حمایت نکرد؟ وزیر اقتصادش جلسه عزل سلاح ورزی رو که بعد از عمری برگزار شده بود ترک نکرد؟ (با این کارش جلسه رو از اعتبار ساقط کرد.) وزیر ورزشش از اراذل تقدیر نکرد؟ وزیر بهداشتش به حمله علیه طب اسلامی ادامه نداد؟
    وزیر ارشادش سپر نشد برای سلبریتی های کثیف از جمله کیانیان؟ توی بورس اموال مردم به تاراج نرفت؟
    توی سیاست خارجه پا گذاشته نشد روی خون شیخ نمر و رکن آبادی و مسلمانان یمن؟ رییسی با افتخار با بن یهود عکس نگرفت اونم درحالی که هنوز یمنی ها تحت محاصرن؟
    رییسی این ولنگاری فرهنگی رو راه ننداخت؟ اول تو انتخبات نگفت من گشت ارشاد راه نمیندازم و بعدش ورودی زنا رو به استادیوم ها آزاد نکرد؟ رییسی از خونواده کوموله امینی دلجویی نکرد؟ رییسی نبود که در برابر این جنگ فرهنگی گفت ما فقط باید ارشاد کنیم و نباید با زور برخورد کنیم و چراغ سبز داد به بیحجابی؟ رییسی اصلا از خونت بیرون میای ببینی جامعه به چه لجنی تبدیل شده؟
    بابا به خدا اگه اون دادهایی که رییسی برای کنکور زد سر حجاب زده بود الآن وضعیت این طوری نبود.
    واقعا براتون سوال نشده که چرا دکتر کوشکی که طرفدار شدید رییسی بود الآن بر ضدش مطلب مینویسه؟ و در عوض افسادطلبایی مثل فائزه هاشمی و زیدآبادی در مدح رییسی مطلب مینویسن و میگن ما عمرا اگه میتونستیم این کارا رو بکنیم چون مذهبی ها نسبت به ما گارد داشتن ولی رییسی همون کارایی که ما میخواستیم بکنیم رو کرد.
    الحق و الانصاف اگه این کشف حجابا زمان روحانی رخ داده بود خود عمار پندارهایی مثل شما عمامه از سرش نمینداختن؟
    زمان روحانی امکان داشت تو جلسه رسمی و با حضور مسئولان نهادها و نماینده مجلس به یه بی حجاب جایزه داد؟
    --------------------------------------------
    حالا چند نکته:
    1- من کلا بحثای مربوط به صدا و سیما رو قلم گرفتم چون میگفتین به رییسی مربوط نیست.
    2- بحثای قضایی رو گذاشتم کنار.
    3- گندکاری های مجلس رو ندید گرفتم.
    4- وقتی ماها میگفتیم امید دانا کافر و دین نداره و انقدر ازش تعریف نکنید کسایی مثل شما بودن که میگفتن حرف نزنید اصلا تا حالا شما به اندازه امید دانا تونستید به طرفداری رهبر اضافه کنید؟!!!! ولی حالا که گندش در اومد حتی حاضر به معذرت خواهی نیستن.
    میدونم الآنم میگی به چه حقی امید دانای کافر رو با رییسی مقایسه میکنی ولی بدون حقیقت تلخه ولی وقتی رییسی همه چی رو از بین برد و کار از کار گذشت تازه میگین اِاِ سرمون رو رییسی کلاه گذاشت!
    البته شایدم اینو نگید چون به هر حال عاشقشین و این عشق شما رو یه به حقایق بسته طوری که حتی اگه رییسی بیاد و ریشش رو هم بزنه و گردنبند ستاره داوود هم بندازه گردنش باز شما میگین ان شاءالله گربس!!!

  • میهمان عزیز سلام علیکم
    تبریک بخاطر متن بسیار دقیق و سنجیده شما(سنجیده = میزان : مفهومی که قرآن کریم ما را دعوت به آن می کند ). در عین حال قضاوت تنها در شان خدای سبحان است و تها از یک بعد و نظر ما احاطه ای بر شرایط تصمیم گیری نداریم ( بعضی وقتها انسان حتی خودش نمی داند که انگیزه گناه طغیان است یا غفلت).
    این بنده حقیر خدای سبحان در مقامی نیستم که اطلاعات دست اول داشته باشم. منابع حقیر فارس و جهان و روشنگری و بعضی وقتها مهر و انصاف ... رادیو و تلویزیون های مختلف است با این اطلاعات دست چین شده عرض می کنم که ترازو نشان از کم شدن نفوذ " آقا زاده " هاست یا بازگشائی اماکن تولیدی که احتمالاً در جهت افزایش واردات و رانت آن بسته بوده یا چرخش موفق سیاست خارجی و ادبیات متوازن جناب وزیر و تحرک وزرای محوری دولت بخصوص در رابطه با اقوام و مناطق محروم...
    فرض کنید که شما شهردار تهران هستید. با یک نگاه تهران مشکل ایران اسلامی از ابعاد مختلف است ( آلودگیهای هوا ، صدا ، اعتیاد ، اشاعه معیار های ضد فرهنگ غرب ،بیکاری پنهان ، فساد ... در مقابل تولید مفید نزدیک به صفر). شمای شهردار یا با افزایش مترو و اتوبوس و هشتاد هزار تاکسی ... به تزئین شهر ادامه می دهی و جمعیت هیچده ملیونی فریب زرق و برق خورده را به بیست ملیون می رسانی یا از ترس خدا یا زلزله و دیگر مشکلات تهران که تنها با کم شدن جمعیت کاهش می یابد تلاش در ایجاد شهر های جدید مثلا در سرتاسر شمال خلیج همیشه فارس و دریای مکران ( با هدف استفاده از تمام صنایع و امکانات دریا و حتی اقیانوس ) و افزایش امکانات در شهر های کوچک و بخصوص روستا ها خواهید کرد.
    در مورد اول تزئین تهران در توان شماست در کنار انگیزه رئیس جمهور شدن. اما اگر خدا ترس باشید و راه دوم را بخواهید که انتخاب کنید ، نیاز به همکاری همه وزرا دارید
    جسارتاً از شما می خواهم که نمونه فوق را در مورد آقای رئیسی بست دهید با توجه به تغیرات بزرگی که مرتباً در سطح جهان روی می دهد که تحت کنترل ما نیست : جنگها ، تغیر مکان هندسی نظام سلطه ، تغیرات عجیب آب و هوا ... به عقل کوچک خود ، معتقدم که این دولت در بسیاری موارد موفق بوده و در موارد ناموفق باید با زبانی که سازنده است امور را به صراط مستقیم بازگرداند و نه با پرخاشگری یا خدای ناکرده چند قطبی سازی که این آخری برای ایران و اسلام و مسلمین در چهار صد سال اخیر بسیار گران تمام شده.
    تا نظر شریف جنابعالی چه باشد
    ملتمس دعای خیر شما بخصوص جهت شهادت در راه حق
    ارادتمند حسین

  • سلام بر آل یاسین (105)
    خودتم میدونی این توجیهات هیچ کسی رو اقناع نمیکنه و برای هیچ کدوم از سوالای من و حتی حرفای دکتر کوشکی جوابی نداشتی.
    1- گفتی منبعت فارسه. فارس و مشرق احیانا همون رسانه هایی نیستن که موقع برگشت رشیدپور ازش دفاع کردن و به مجری پاورقی حمله کردن و گفتن رشیدپور فرزند شهیده؟ منبعت رو عوض ه نکردی هم حداقل منابع دیگه رو ببین
    2- ترازو نشان از کم شدن نفوذ " آقا زاده " هاست. ترازوتون خرابه چون همین چند وفت پیش بود که فرماندار قزوین به دلیل درگیر با همین آقازاده ها و از ما بهترون رفتن زندان.
    3- "چرخش موفق سیاست خارجی" منظور شما از این چرخش پا گذاشتن روی خون شهیدانی مثل شیخ نمر و رکن آبادی و یمنی هاست دیگه؟ این چرفش نیست این رقص روی خونه.
    4- چیزایی که درباره شهرداری گفتید فقط یه کلاف سر در گمه. از شما میپرسم آقای طبق نظر خودتون آقای زاکانی مدعی انقلابی گری کدوم یک از موارد رو داره اجرا میکنه. (تازه شنیدم که با حفظ سمت تو دولت رییسی هم پست گرفته)
    5- "با توجه به تغیرات بزرگی که مرتباً در سطح جهان روی می دهد که تحت کنترل ما نیست : جنگها ، تغیر مکان هندسی نظام سلطه ، تغیرات عجیب آب و هوا ..." اینا الآن ربطی به اجازه دادن ورود زنا به ورزشگاه داره؟ اینا الآن به این بی حجابی که حکومت داره ازش دفاع میکنه ربط داره؟ این به این ربط داره که وزیر علوم اغتشاشگر و بسیجی رو یکی کنه؟ این به این ربط داره ضرغامی مدافع بی حجابها باشه؟ این به این ربط دار که نماینده مجلس به زن بی حجاب جایزه بده؟
    6- اولا این قدر ما رو از دو قطبی و چند قطبی موهوم نترسونید. ثانیا کی داره جامعه رو دو قطبی میکنه؟ کسی که علنی گناه میکنه یا کسی که میخواد جلوی گناه علنی رو بگیره؟ مسئولی که از بیحجابها حمایت میکنه داره چند قطبی ایجاد میکنه یا کسی که داره به اون مسئول حمله میکنه؟ تا حالا شده برین به بی حجابها و مسئولی بگین گناه نکنین داره جامعه چند قطبی میشه؟
    حضرت علی که 19 سال برای حفظ اسلام سکوت کرد نمیتونسیت جلوی طلحه و زبیر و معاویه هم سکوت کنه تا جامعه چند قطبی نشه و اولین جنگ داخلی بین مسلمونا ایجاد نشه؟

  • اصلاح میکنم 25 سال خانه نشینی. آلزایمر گرفتم

  • میهمانِ ان شاءالله مسلمان ایرانی بسیار عزیز
    اگر اشتباه نکرده باشم بار ها از ابعاد مختلف سعی در تبیین شد اما ظاهراً نرود میخ آهنی در ...( غرض بی ادبی نیست اما : بزرگش نخوانند اهل خرد *** که نام بزرگان به زشتی برد ).
    شما مستقیم و غیر مستقیم به انسانهای والای روزگار مان خرده می گیرید. رئیسی را در چهل سال گذشته همه دیدند و دشمن تحریمش کرده و احتمالاً برای سرش جایزه گذاشته.
    محبت کنید بفرمائید شما برای اسلام چه کرده اید؟ در کدام جنگ و کدام ایثار؟

  • جناب صورتی نامسلمان (که اگه مسلمون بودی این طور حرف نمیزدی)
    تاریخ اسلام رو اصلا خوندی؟
    رییسی بر فرض داستن خدمات (تنها خدمتش کشتار منافقا تو دهه 60 بود که الآن حاضر نیست گردن بگیره) ، هدماتش که از زبیر بن عوام بیشتر نیست. به اندازه زبیر که از کفار نکشته. عاقبت زبیر چی شد؟
    میدونی دقیقا اهل سنت که میگن نباید علیه صحابه صحبت کرد دقیقا همین منطق رو دارن که شما که به اندازه زبیر به اسلام خدمت نکردین پس دهنتون رو گل بگیرین و علیه انسان های والایی چون زبیر و خالد بن ولید و ابوبکر و عمر حرف نزنید.
    حالا نمونه معاصرش هم داریم. انور سادات مگه معاون اول و رفیق گرمابه و گلستان عبدالناصر نبود؟ مگه قهرمان نبرد یوم کیپور نبود؟ چی شد. معلوم شد سگی بوده از سگان اسرائیل.
    حالا بریم سر عملکرد رییسی. واقعا یا شما کورید یا عاشق. چون میگن اگه حتی عیب های معضوق رو تو چشم عاشق هم بکنی نمیبینه.
    توی این دوسال خراب کاری هاش بس نبود. وزراش نشون ندادن یکی از یکی ضایع ترن؟
    وزیر علوم همین چند وقت پیش بسیجی ها رو با اغتشاشگرها یکی نکرد؟ وزیر گردشگریش علنا از بیحجابی حمایت نکرد؟ وزیر اقتصادش جلسه عزل سلاح ورزی رو که بعد از عمری برگزار شده بود ترک نکرد؟ (با این کارش جلسه رو از اعتبار ساقط کرد.) وزیر ورزشش از اراذل تقدیر نکرد؟ وزیر بهداشتش به حمله علیه طب اسلامی ادامه نداد؟
    وزیر ارشادش سپر نشد برای سلبریتی های کثیف از جمله کیانیان؟ توی بورس اموال مردم به تاراج نرفت؟
    توی سیاست خارجه پا گذاشته نشد روی خون شیخ نمر و رکن آبادی و مسلمانان یمن؟ رییسی با افتخار با بن یهود عکس نگرفت اونم درحالی که هنوز یمنی ها تحت محاصرن؟
    رییسی این ولنگاری فرهنگی رو راه ننداخت؟ اول تو انتخبات نگفت من گشت ارشاد راه نمیندازم و بعدش ورودی زنا رو به استادیوم ها آزاد نکرد؟ رییسی از خونواده کوموله امینی دلجویی نکرد؟ رییسی نبود که در برابر این جنگ فرهنگی گفت ما فقط باید ارشاد کنیم و نباید با زور برخورد کنیم و چراغ سبز داد به بیحجابی؟ رییسی اصلا از خونت بیرون میای ببینی جامعه به چه لجنی تبدیل شده؟
    بابا به خدا اگه اون دادهایی که رییسی برای کنکور زد سر حجاب زده بود الآن وضعیت این طوری نبود.
    واقعا براتون سوال نشده که چرا دکتر کوشکی که طرفدار شدید رییسی بود الآن بر ضدش مطلب مینویسه؟ و در عوض افسادطلبایی مثل فائزه هاشمی و زیدآبادی در مدح رییسی مطلب مینویسن و میگن ما عمرا اگه میتونستیم این کارا رو بکنیم چون مذهبی ها نسبت به ما گارد داشتن ولی رییسی همون کارایی که ما میخواستیم بکنیم رو کرد.
    الحق و الانصاف اگه این کشف حجابا زمان روحانی رخ داده بود خود عمار پندارهایی مثل شما عمامه از سرش نمینداختن؟
    زمان روحانی امکان داشت تو جلسه رسمی و با حضور مسئولان نهادها و نماینده مجلس به یه بی حجاب جایزه داد؟
    --------------------------------------------
    حالا چند نکته:
    1- من کلا بحثای مربوط به صدا و سیما رو قلم گرفتم چون میگفتین به رییسی مربوط نیست.
    2- بحثای قضایی رو گذاشتم کنار.
    3- گندکاری های مجلس رو ندید گرفتم.
    4- وقتی ماها میگفتیم امید دانا کافر و دین نداره و انقدر ازش تعریف نکنید کسایی مثل شما بودن که میگفتن حرف نزنید اصلا تا حالا شما به اندازه امید دانا تونستید به طرفداری رهبر اضافه کنید؟!!!! ولی حالا که گندش در اومد حتی حاضر به معذرت خواهی نیستن.
    میدونم الآنم میگی به چه حقی امید دانای کافر رو با رییسی مقایسه میکنی ولی بدون حقیقت تلخه ولی وقتی رییسی همه چی رو از بین برد و کار از کار گذشت تازه میگین اِاِ سرمون رو رییسی کلاه گذاشت!
    البته شایدم اینو نگید چون به هر حال عاشقشین و این عشق شما رو یه به حقایق بسته طوری که حتی اگه رییسی بیاد و ریشش رو هم بزنه و گردنبند ستاره داوود هم بندازه گردنش باز شما میگین ان شاءالله گربس!!!

  • به بخش سیاس پایگاه « الف » در باره خبر : ایران از هرگونه راه حل سیاسی برای توقف فوری نسل‌ کشی در غزه حمایت می ‌کند/ شنبه 06/08/1402
    ---
    به رژیم یاغی پاداش ندهید!!ا
    ---
    عبارت « از هرگونه راه حل سیاسی» که رئیس دیپلماسی ج.ا.ا در سخنان خود با دبیر کل سازمان ملل در باره نسل کشی صهیونیستها در غزه به کار برده است بی هیچ سخن از ضرورت مجازات این رژیم ددمنش ؛ پاداش به جنایتهای جنگی این رژیم و تسلیم به خواست قانون ستیز حامیان آن و مشروعیت بخشیدن به جنایتها ی جنگی این رژیم و تسلیم به خواست قانون ستیز ضد بشری حامیان این یاغی است .

  • إنّا لله وإنّا إليهِ رَاجعُون