قدرت امنیت ساز!


#دولت_مردمی_ایران_قوی


+ 
9

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مبارزه با ستم و حق کشی در همه جا نباید فراموش شود/ پنجشنبه 27/07/1402
    ---
    آقای رئیس جمهور!!! ما ایرانیان وفادار به انقلاب اسلامی همه دشمن رژیم غاصب ددمنش نسل کش صهیونیستی و دشمن حامیان و نوکران مزدور این رژیم ضد بشر و مدافع حقوق غصب شده مردم مظلوم فلسطین هستیم و آماده ایم در راه نابود کردن این رژیم سفاک و رفع مظلومیت از برادران عزیز فلسطینی خود که بیش از هفتاد سال است ددمنشترین جنایتهای این رژیم نسل کش را تحمل کرده اند جان خود را محض رضای خدا فدا کنیم .
    شما آقای رئیس جمهور که در تظاهر به دفاع از مردم مظلوم فلسطین خوب انشا می خوانید آیا فراموش می کنید که با نابود کردن ارزش پول ملی مردم ایرآن که ثروتمندترین کشور منطقه است و به صدقه خور تبدیل کردن و به زیر خط فقر بردن و با پایمال کردن عزت انسانی اکثریت انقلابی بی پناه این مردم با حذف ارز ترجیحی از نیازهای حیاتی زندگی و معیشت این مردم بی بضاعت با بی خیالی به چه ظلم و بی انصافی بزرگی در حق این مردم که ستون استوار بقا و پایداری کشور و نظام و صاحبان اصلی همه ثروتهای خدا داده طبیعی کشورند اقدام کرده و چگونه این ظلم را با اصراری مرموز علیه این مردم خدا پرست ادامه می دهید؟!
    آقای رئیس جمهور!!! آیا می دانید این ظلم و بی انصافی بزرگ بی سابقه چه پیامدهای شوم تخریبی بر ایمان و دین و اخلاق و پاک دامنی این اکثریت مظلوم بی پناه خواهد داشت؟!

  • با تشکر بسیار که درد خودت را پوست کنده اگر چه با صغرا و کبرا گفتی. اما گمان نمی کنم سربازان وطن و لشگر اسلام با نظر شما موافق باشند و صد البته اینجانب هم مخالم چون یک: وابستگی به ارز خون آلود ورشکسته را نمی پذیرم دوم استقلال ، اولین مفهوم از سه مفهوم انقلاب ، یعنی عدم وابستگی به اجنبی.
    پ.ن وقتی در آنروز ها فریاد میزدیم " استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی ، امیدوار بودم که بشود و اشتباه نکرده باشم. امروز با علمِ در حد بظاعت خود مینویسم که با تمام سنگ اندازی های داخلی ، کم کاری عوام ، زیاد خواهی ابلهان و دشمنی منافع بباد دادگان اجنبی عرض می کنم با همه کاستی ها حاضرم برای این نظام مقدس در هر جای دنیای از غزه مظلوم گرفته تا لاتین های آنطرف اقیانوس خون خود را تقدیم این نظام مقدس و اهدفش کنم .
    اگر دوستدار ایران هستی با فساد مبارزه کن ، با هجوم ضد فرهنگ دشمن ، با نفوذ جاسوس و خائین در پیکره نظام ...

  • اگر بخواهیم باطنز یا شوخی مکان هندسی دولت سیزدهم را تعین کنیم فقط کافی که شومی این عدد برای دشمنان خارجی ، منافقین ، سفها و هرزه زبانهای داخلی محاسبه شود.