پیروزی اقتدار آفرین رزمندگان جبهه مقاومت در نخستین حمله زمینی صهیونیست ها و فلج شدن سه تانک صهیونیست ها


کلیپ تدوین شده توسط اینجانب می باشد.
نشر حداکثری کلیپ آزاد می باشد.

نکات جالب کلیپ:
نه خود فیلم اصلی که مدت زمانش هم 1:20 هست(ساعت شهادت سردار سلیمانی) وسطش تقطیع شده و نه صدای کلیپ میثاق پاسداری بینش تقطیع شده. به طرز عجیبی صدا روی فیلم میخونه، به خصوص صدایی که افتاده روی شلیک آر پی جی ها و برخوردشون به تانک های اسرائیلی. انگار این دو تیکه کلیپ، برای هم ساخته شده اند.
:))


مرجع فیلم اصلی:
https://t.me/syriankhabar


+ 
11

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • این مانور تمرینی بچه های حماس هستش
    اطلاعات غلط ندین لطفا

  • سلام دوست عزیز آقا محمد عزیز.
    من هم اول احتمال میدادم که کلیپ مربوط به مانوری باشد.
    ولی با دیدن حدود 20 بار کلیپ و نوشته ی منتشر شده، احتمال مانوری بودن آن 0 درصد هست.

    نکته مهم اینکه متن خبری که در کانال تلگرامی https://t.me/syriankhabar در 14 اکتبر با کلیپ اصلی که منتشر شده است اینگونه است:
    "این چیزی است که انتظار صهیونیست‌ها را در ورود به غزه می‌کشد... امشب شنیدم که گفته‌‌اند تصمیم به ورود زمینی به غزه گرفته‌اند و امیدوارم که این دروغی که گفته‌اند راست باشد... این داستان بسیار جالب و تاریخی خواهد شد."


    نکته اول اینکه از متن بالا شاید بگید که منظور نویسنده این بوده که این یک تمرین نظامی هست. ولی این یک تهدید هست که این اتفاق دوباره برایشان خواهد افتاد.

    نکته دوم اینکه در ثانیه های 38 تا 40 ، شلیک گلوله ها مشقی نیست، چون هنگام شلیک تیر از روی تانک، تیرهای رد شده به زمین خاکی میخورند و گرد بلند می شود.
    در ثانیه 40 ام هم یک اسرائیلی که در حال فرار هست، از پشت هدف تیر قرار گرفته و در جا به هلاکت می رسد. جنازه آن در ثانیه 57 کاملا مشهود می باشد.


    نکته سوم اینکه در این شرایط بحرانی و حساس و جنگی، نمیاد حماس یک تمرین نظامی با سه تانک و نفر نو و دست نخورده، همچین کاری کنه و با موشک دوش پرتاب، خسارت بزنه.


    نکته چهارم اینکه در هنگامی که احتمال حمله دشمن زیاد هست، نمیان کلیپ منتشر کنن که ما تمرین هامون این شکلی هست و ببینید سوراخ سنبه های عملیات هامون رو.
    غزه و حماس وقت اضافی ندارند که بیایند برای تمرین های نظامی شون تبلیغ کنند و همه رو چی راحت لو بدهند.