صحبت‌های پوپولیستی و عوامانه یکی از کاندیدای مجلس برای رأی جمع کردن


حجاب یک پدیده‌ی عرفی است [شرعی نیست] و ربطی به مجلس ندارد
صحبت‌های پوپولیستی و عوامانه یکی از کاندیدای مجلس برای رأی جمع کردن
پ.ن: طبق نظر مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب، بی‌حجابی حرام


+ 
3

- 
13
ارسال در 1402/12/7 ساعت 18:41 2024-2-26 18:41:06
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اگر یک روز به نماز و روزه و هر حکم الهی جسارت بشه . قطعا اون هم باید به صحن مجلس بیاد و حکم حکومتی ، پشتیبان حکم الهی بشه . چون اساس حکومتی که مردم از حاکمیت درخواست دارند اسلامیت صد در صدی آن هست . و الا حکومت طاغوت که از خودش خاصیتی ندارد . چون هر آنچه از حکومت بخواهند تا ضرری به بقای آن نداشته باشد ولو ضد دین و حکم خدا هم باشد بله آن را می رساند . چون منافع آن در بی خاصیتی آن است .

  • ریشه بی حجابی در خانواده است مثل خیلی از اشتباهات تربیتی دیگر. زنان ما بلحاظ تاثیرات خارج از فرهنگ ما مسئولیت انسانسازی را ترک و تبدیل به کارگر ساختمانی در سطوح مختلف شده یا میخواهند بشوند.
    در همین اوخر در جمع عده ای کمونیست و سوشالیست اروپائی که برای غزه مبارزه می کنند به این نکته اشاره کردم. یکی از خانمهای حاضر فرمودند که چرا خودمون بزرگ نشیم بجای ساختن مردان بزرگ؟ اگر کسی فکر کند که فرمانده بودن مهمتر از مادر بودن است ، در طرح مقایسه این دو موضوع بخطا رفته. مثل این استکه پزشگ را شهردار کنیم یا مهندس را در راس امور تربیتی قرار دهیم . آیا ظهور کلانشهر و آسیب های ترمیم ناپذیرش جز از این است؟ تازه بفرموده یکی از عقلا اگر تخصص شهر سازی نداشته باشم و شهردار شوم ، بال تعهد هم ندارم.
    نظام خانوادگی ما از یکسو و ضد فرهنگِ آپارتمان نشینی و نفوذ افکار مصرفی و ... از سوی دیگر بر هم خورده و درهم شکسته و لذا مهم بودن از طریق جراحی "زیبائی " یا داشتن خوردرو یا صندلی قلان مسئولیت تعریف می شود و نه انسان وظیف شناس ِ اولویت دان بودن.

  • Masad 02/12/9 ساعت 08:46

    حجاب در حکومتایران واجب ولارم الاجرا می باشر وباید بشودوردقانونی .دن‌

  • ای اهل باطل اگر جبهه حق تا همین اواخر کاری در برابر اقدامات شما انجام نمیداد فکر نکنید ما از اقدامات شما بیخبر بودیم بلکه زمان آن فرا نرسیده بود ما تقریبا از همه کارهای شما در همه جای جهان مطلع بودیم و هستیم و برادر کشی و ضعیف کشی هم در مرام ما نیست ما جز شما کسی را نمیشناسیم ، پاسخ همه کارهایتان را هر وقت که تشخیص بدهیم به اذن خدا یک جا دریافت خواهید کرد.
    و اما اکنون : اگر تمامی شرارت هایتان را در اسرع وقت به طور کامل لغو نکنید تاکید میکنم تمامی شرارت ها کاری خواهیم کرد با وجود این که به شدت از مرگ میترسید و جهنم در انتظارتان هست هر لحظه آرزوی مرگ کنید.

  • تو که راس میگی...نماز فردیه...روزه خواری هم اومده توی مجلس...اما حجاب نه فقط عرفی بلکه هم فرهنگی هم سیاسی هم اقتصادی هم اجتماعی هم امنیتی