گل ریزان حرم پدر و مادر امام زمان(عج) در سامرا


ویدئوی زیبا از حرمین عسکرین و گل ریزان حرم پدر و مادر امام زمان(عج) در سامرا +فیلمی از سرداب مقدسه (محل شروع غیبت کبری امام زمان عج)


+ 
2

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • هیچ آفریده بدون استثنا حق دخل و تصرف در دین خدا را ندارد
    ---
    خداوند در قرآن که با وعده او تنها کتاب الهی مصون از تحریف مانده ؛ تاکید می کند « أَلَا لِلَّهِ الدِّينُ الْخَالِصُ ...» ﴿ آیه ۳ سوره زمر ﴾ ؛ یعنی تعیین احکام و اعتقادهای دین ناب تنها منحصر به علم جهان شمول یگانه ذات اقدس الهی آفریننده جهان هستی است .
    بر مبنای روشنگریهای خرد گرای فراوان یگانه ذات اقدس الهی در همین کتاب ؛ تنها خداوند است که بعنوان تنها آفریننده جهان هستی به تمام ذرات این جهان و نیازهای وجود و زندگی این ذرات آگاهی کامل بی نقص دارد .
    بنا بر اصل خرد گرای غیر قابل انکار الهی فوق بدیهی است که تعیین احکام و اعتقاداتی که به برنامه زندگی بهینه این آفریدگان اختصاص دارند حق منحصر به فرد خداوند باشد .
    خداوند با وحی خود به پیامبران در کتابهای آسمانی همه ادیان الهی این احکام و اعتقادها را به بشر در هر زمان کامل ابلاغ کرده و به هیچ آفریده ای حتی به پیامبران حق نداده که خارج از این وحی با اجتهادهای ناقص دانش بشری ناقص خود حکم یا اعتقادی را با دخل و تصرف دانش بشری خود و با نام دین و مذهب به این احکام و اعتقادات بیافزاید یا با این دانش ناقص بشری از این احکام و اعتقادات بکاهد .
    بنا بر روشنگریهای وحیانی فوق بی تردید هر ابتکار بشری با نام دین و مذهب نمی تواند بخشی از دین خدا باشد و باطل است و پایبند شدن بشر با نام دین و مذهب به ابتکارهای ناقص خود اصالت الهی دین ناب خدا را نقض می کند و حیثیت وحیانی این دین را لوث و نابود می سازد .
    دخل و تصرفی که با دانش ناچیز سر تا پا نقص بشر در دین خدا انجام می گیرد ؛ بنا بر تاکیدهای وحیانی مکرر خداوند در قرآن برای بشر در دنیا پیامدهای هلاکت آفرین همیشگی بسیار و در قیامت عذاب الهی نا بخشودنی ابدی خواهد داشت .