سیاست راهبردی امام؛ آوردن مردم وسط صحنه


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
یا زهراء سلام الله علیها

سیاست راهبردی امام؛ آوردن مردم وسط صحنه
منبع (ادامه مطلب ...):
https://farsi.khamenei.ir/audio-content?id=54915

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


+ 
4

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • رهبر انقلاب :/ سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم»/ چهارشنبه 01/01/1403
    ---
    این مشارکت مطلوب است ولی بی تردید باید جویا شد آیا منظور از این مشارکت آن اکثریت بی پناه مردم بی سرمایه زیر خط فقر ناتوان بی بضاعت است یا آن اقلیت سرمایه دار زالو صفت بی درد از خدا بی خبر است .
    نیز باید از مسئولان نظام پرسید ؛ با مدیریت اقتصاد توسط دولت کنونی که خود با تصمیمهای اقتصادی خویش رسیدن به نیازهای معیشتی این اکثریت را به حسرت و دست نیافتنی تبدیل کرده این مشارکت چگونه انجام خواهد گرفت ؟؟؟!!!

  • رهبر انقلاب : / لزوم بسیج همت‌ها، سرمایه‌ها و ابتکارات ملت برای شکوفایی اقتصاد/ یکشنبه 12/01/1403
    ---
    تنها عامل بنیادین موفقیت بسیج همتها در ایران ثروتمند
    ---
    بسیج همتها در ایران ثروتمند زمانی موفق خواهد بود که دولت برای اجرای اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب با دور انداختن تزهای مکتب اقتصاد انسان ستیز غرب و حذف تاثیر منفی دلار بر ارزش پول ملی با رسیدگی شرافتمندانه و عزت آفرین همیشگی بی منت به نیازهای مشروع همه آحاد ملت عزم خود را عالمانه و با نظم و انضباط برای همیشه جزم کند .

  • .
    آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای گفت: دچار غفلت شده‌ایم وحدت ملی و همدلی اجتماعی را به دست خودمان مخدوش کرده‌ایم همه هم در این غفلت شریکیم.

    رهبر معظم انقلاب،
    تنها جنابعالی شریکید که التزام عملی به ولایت مطلقه‌ی فقیه را در شرایط تأسیس احزاب سیاسی گنجانده‌اید بقیه که فقط بز اخفشند مأمور معذور تأیید فرمایشات شمایند.
    دانی که دل غمزده چون خواهد شد، پا تا به سر از دست تو خون خواهد شد.
    با این افق تیره خدا داند و بس، کین مملکت خراب چون خواهد شد.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

  • جناب کیانفر سلام
    اگر شما رهبر را قبول دارید اطاعت امر کرده به دیگران لقب بز اخوش نمی دهید
    اگر قبول ندارید و مسلمان هستید فرمایش امام اول را در مورد رهبری جامعه عمل کنید
    اگر نه رهبر را و نه دین را قبول دارید چرا می نویسید؟ دهن های کم کار و ارواح ضعیف را با تبلیغ مسموم می کنید
    رهبر بالای شصت سال در تلاش است و دشمن را خوب می شناسد. تاریخ حدود دویست ساله دشمن با اشغال سرزمینهای سرخپوستان و قلع و قمع کردن ساکنان اصلی آن سرزمین و با استفاده کشنده از سیاه پوستانبها جنگ اول می رسد.
    در دو جنگ جهانی در فاصله ای امن نشست و با خسته شدن طرفهای درگیر بمیدان آمد و همچون دزد سوم زد و برد. اینهم کافی نبود و برای ایجاد ترس هیروشیما و ناکازاکی را بمباران کرد چنانکه در ژاپن ( همچون ویتنام با کارپت بمباردمان ) هنوز کودکان معلول از تاثیر آن دو بمب بدنیا می آیند و ژاپن مستعمره ای از نوع جدید آن است و سربازان عمو سام مرتباً در آنجا و کره حضور کثیف دارند و همردیفان سفید پوست خود سیر شده و به زنان آنجا تجاوز می کنند.
    در جریان سرخپوستان بیش از چهار صدو هفتاد معاهده نوشتند و یکجانبه پاره کردند. تعهد آنان را به امضاء خود و اهیمت آن در چشم مردم دنیا را در تلویزیون دیدید جلوی میلیارد ها چشم برجام را پاره کردند.
    فرهنگ ( بخوانید ضد فرهنگ و اخلاق ) اینها را در فیلم های خودشان ببینید که بعنوان نمونه دو هفت تیر کش روبروی هم می ایستند و طرف را با هزار حیله مجبور به پلک زدن کرده و در همان غفلت بخشی از ثانیه "نابودی"
    حالا بفرمانید آیا با چنین رفتاری چگونه می شود کنار آمد ، همان رفتاری که اکرائین را جلوی شیر انداخت و در تلاش است که اروپای همپیمان را هم وارد به جنگ کرده و با تضعیف دو طرف همچون دو جنگ گذشته سلطه خود را برای چند دهه ادامه دهد.

  • رهبر انقلاب :/ سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم»/ چهارشنبه 01//01/1403
    ---
    بی تردید باید جویا شد آیا منظور از این مشارکت آن اکثریت بی پناه مردم بی سرمایه زیر خط فقر است یا آن اقلیت سرمایه دار زالو صفت بی درد از خدا بی خبر است .
    نیز باید از مسئولان نظام پرسید ؛ با مدیریت اقتصاد توسط دولت کنونی که خود با تصمیهای اقتصادی خویش رسیدن به نیازهای معیشتی این اکGPYثریت را به حسرت و دست نیافتنی تبدیل کرده این مشارکت چگونه انجام خواهد گرفت ؟؟؟!!!

  • مهمان 02/11/20 ساعت 13:29

    گوشزد نکتهای دردناک به پایگاه خبر فوری/ جمعه 20/11/1402
    ---
    به خبر فوری 20/11/1402
    ---
    از این چهرهای مسئول سابق معروف دوران 45 ساله انقلاب هیچ دلسوز و فادار به انقلاب نمی پرسد که شماها در ابتدای انقلاب چه قدر پول و دارایی داشتید و هم اکنون چه دارید و با تحقیق و تفحص عادلانه و بی طرف نیز بپرسد ؛ از کجا و چگونه پول و دارایی شما رشد کرده است؟!
    ---
    به خبر فوری 20/11/1402
    ---
    احمدی نژاد تافته جدا بافته از اکثریت مسئولان 45 سال اخیر بیش نیست که با زجر و رنج اکثریت مردم بی پناه خود و اطرافیان آنان به منافع کلان رسیدند و و بنا به علل مرموز هیچ مسئول دلسوزی آنان و دارایی آنان را به محاکمه عادلانه علنی فرا نخواند!!!
    ---
    به خبر فوری 20/11/1402
    ---
    اگر در وزارت ارشاد ایران مسئول وطن دوست دلسوز غیرتی وجود دارد صاحبان این روزنامه را در کشور خودشان به محاکمه بکشاند و به سزای عملشان برساند تا برای دیگران درس عبرت آموزنده سخت و دندان شکن بشوند .
    ---
    به خبر فوری 20/11/1402
    ---
    متأسفانه پایگاه خبری معروف پر کاربر خبر فوری با ملاحظات غیر حرفه ای با حذف دیدگاهای مستدل و مستند روشنگر ؛ در حق دین و نظام و ملت ستم بزرگی مرتکب می شود و سیاست اختناق را در کشور ترویج می کند!!!
    ---
    به خبر فوری 20/11/1402
    ---
    مسئولان بی سواد یا خیانت پیشه همیشه زمینه ساز بدنامی انقلاب و نظام و رهبری و زجر و رنج همیشگی اکثریت مردم بوده و غالبا با بهانه های غیر اصولی از مجازات علنی عادلانه مصون مانده اند!!!
    ---
    به خبر فوری 20/11/1402
    ---
    چشم دولت مردمی روشنن که ارزش پول ملی ایران ثروتمند را از وضع مالی فقیرترین کشورها پایینتر آورده و دو سوم جمعیت مردم کشور را به زیر خط فقر دچار کرده و تنها از رنج و فلاکت این مردم بی پناه با ترویج سرمایه داری ضد بشری و فرهنگ اشرافیگری و حاکم کردن دلار آمریکا بر اقتصاد کشور برای خود نام و نشان می سازد!!!