به یاد شهدای فتنه - هنوز از یاد نبرده ایم - بخش آخر مستند سه قسمتی فریب


نقش انگلیس خبیث در کشته شدن ۹ میلیون ایرانی و ایجاد فتنه و آشوب در میهن عزیزمان ایران از طریق BBC فارسی


این مستند سه قسمتی، دیدگاه سیاسی شما را به کلی عوض خواهد کرد و پی به حقیقت بیش تری می برید.


+ 
6

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • تا بانک ها هستن خون جوانان ما دیگه از چنگال انگلیس و امریکا نمیچکه، زورشون انقدر هست که آینده جوانارو با بنگاهداری تباه کنن بنر کلام رهبری هم شبانه از دیوار نگاره ولیعصر پایین بکشن.
    مرگ بر انگلیس
    مرگ بر امریکا
    مرگ بر بنگاهداری بانک ها

  • بدنسیت اما متاسفاته تکراریه و حس انحراف اذهان به مخاطب میده، میخواید کار جدید بکنید لطفا مستندی با همین موسیقی متن و گریه مادران، جنایات حزب اصلاحات همان سرمایه های اسرائیل در ایران و عدم مقابله نظام باهاشون درست کنید.
    بله انقلاب با دشمن خارجی مقابله کرد اما غافل از دزد و دشمن داخلی شد.

  • چرا یک جوان پرچم مقدس ایران اسلامی را که دشمنان از آن می ترسند* به آتش می کشد ؟
    چون نمی داند . چون تفهیم شده که در قبال کار و تولیدی که نمی کند باز هم بیشتر باید بگیرد!
    این عدم درک واقعیتهائی که جلوی چشم اند از کجا ناشی می شود؟ از من که نتوانستم به فرزندم بیاموزم که امروز " کار " جهاد است. نتوانستم به شهردار بگویم که تزئین شهر یعنی تخریب سلول جامعه چه آنرا خانواده بنامیم و چه آنرا روستا.کسی کهدر هوای دود آلود شهر ساعهتا عمر تلف می کند نیروی تربیت فرزند ندارد. فرصت تفکر ، مطالعه ، عبادت ... ندارد.
    بعد از یکساعت سخنرانی در مورد کودتای بیست و هشت مرداد خانمی که بعداً فهمیدم دکترای حقوق است از من در انزوا و به آرامی پرسید : " آمریکا چندسرباز در ایران پیاده کرد؟ " اون خانم پیام ناسرخسرو ** را در کانادا بهتر درک کرده بود تا من هم زبان و هموطن ناسرخسرو.
    * آویکدور لیبرمن وزیر دفاع سابق اشغالگران : "حماس و حزب‌الله و حوثی‌ها و غیره. وقتی اجازه می‌دهید چنین سازمان‌هایی از همه کشورهای منطقه قوی‌تر شوند، یک تمسخر است. از یک طرف این حکمت ایرانیان است که ما را با قفسه‌ای از نیروهای نیابتی محاصره کنند و از طرف دیگر به آنها اجازه می‌دهیم تا سلاح‌های دقیق با حجم‌های دیوانه‌کننده و موشک‌های قدرتمند به دست آورند!
    ** چون نیک نگه کرد و پر خویش بر او دید گفتا: «ز که نالیم که از ماست که بر ماست.»

    نکات این سه دقیقه بسیار است اما ...

  • انگلیس بده همه شنیدن اما اینو شاید نشنیدن که دوباره ۹ بانک پایان سال ۱۴۰۱ ورشکسته شدن اما دولت از ترس هجوم مردم و آشوب واژه "ناترازی" رو پژواک داد.
    درسته این جنایت جسدی بجا نذاشته!مادری گریان نشده! اما این بلاییکه دوباره سر مردم و البته جوانان اومده بدتر از جنایات انگلیس خبیث، ۱۰۰ سا پیش نه بلکه همین امسال ۸۵ میلیون ایرانیرو بدبخت کرده.