در ماجرای شهید سیدرضی، آیا ایران توان پاسخگویی به رژیم صهیونیستی رو نداره؟!


چرا فکر میکنیم ایران انتقام نمیگیره و منفعل عمل میکنه؟!


+ 
10

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • m55 02/11/5 ساعت 23:14

    قتل سید رضی مانند سلیمانی و فخری زاده واقعیت ندارد و جنگ نرم و بهانه سازی است.

  • مهمان 02/10/10 ساعت 09:45

    خداحافظ

  • واقعا براتون سوال نشده چطور اسرائیل نمیتونه تو یه وجب جا به اسم غزه فرماندهانی مثل محمد الضیف و السنوار رو شناسایی و ترور کنه ولی آنقدر راحت میتونه تهرانی مقدم و فخری زاده و سید رضی موسوی رو شهید کنه؟
    خب جواب مشخصه. برعکس غزه تو ایران، خائن از سر و کول حکومت بالا میره الآنم همون خائنا به اسم بازی نکردن تو پازل اسرائیل میگن نباید هیچ غلطی بکنیم.
    احتمالا بعد سید رضی نوبت قاآنی. و بعدش بمب اتم تو اصفهان

  • ماستمالیزاسیون هم حدی داره. دو هفته قبل از ترور شهید سید رضی موسوی اسرائیل دو تا پاسدار رو شهید کرد ولی جوابی نگرفت. هفته بعدش (هفته فبل از ترور سید رضی) سردار تقی زاده رو ترور کرد و باز هم جوابی نگرفت. این دفعه سید رضی موسوی رو زدن و باز هم قراره جوابی نگیره!!!!
    احتمالا دفعه بعد یه بمب اتم ميندازن اصفهان ولی بازم مقامات بسیار صبوری که تو تهران نشستن جوابی نمیدن تا تو پازل اسرائیل بازی نکنن و پای آمریکا رو به جنگ باز نکنن!!!
    اگه قرار بود از سرشاخ شدن با آمریکا بترسیم پس چرا انقلاب کردیم؟

  • صد البته که درسته ولی یه چیز مهم اینه که می بایست جلو یک سری از گل به خودی بزن ( مثل سخنگوی فلان ارگان و یا مسؤل فلان رده) را گرفت که هر از گاهی با حرف های نسنجیده هزینه های جبران را برای جبهه ی مقاومت ایجاد می کنند

  • هزار و چهار صد سال و اندی از نزول قرآن مجید می گذرد و اینهمه فیلسوف ، فقیه ، نویسنده ، عارف ، محقق ، ... و اسلام در اینجاست که هست و مسلمانش منم که در موردم فرمود : گرمسلمانی همین است که... وای اگر از پس امروز بود فردائی .

    وقتی آن خانم جوان عرب از غزه در دیدار اقشار بانوان با رهبر پیام تصویری از غزه می فرستد و نکاتی را باز می کند که اشگ در چشم من پیر سرازیر می شود و از جمله اینکه تنها در بین همه اقوام ، کشورها ، نژاد ها ،دین ها که از ما حمایت همیشگی کرده و می کند ایران اسلامی است. این عزت مرا چنان به خدای سبحان نزدیک می کند که نپرس. همین بانوی جوان راجع به شهادتش چنان پهلوانانه رجز می خواند و در مورد ماندگار بودن در سرزمینش حتی بقیمت شهادت ... لذا عزیزان هموطن این افتخار را با بردن توله سگ در بغل به قصابی پائین نکشیم.
    محور مقاومت شاید ( حتی اگر ) در نهایت حریف نامردمی های غرب نشود اما کربلا هم همین بود فقط باید درس گرفت که برنده کربلا چه کسی بود ؟ مگر نه این استکه پیام کربلا تا امروز زنده است ؟
    تازه تا امروز که وضع مون از هیچ نظر بد نیست . در این دنیایِ تنهائی ها ، اشغالگران کودک کش اینهمه عمو سام را بقیمت چهل ملیون فقیر ینگه دنیا می دو شند ، بعد هم برای جو خوار بایدن شاخ و شونه می کشند ووو. در عوض ما در منزل نشسته ایم و تهمینه های عرب ، سر کوفتِ منِ عجم ( بخوانید مسلمان ) را بر سر شازده اردن و جنرال مصر و محمود عباس ی می زنند که نوه اش در مدرسه خجالت می کشید که بگوید با او رابطه خونی دارد . و حوثی ها که نمی دانم چند کودک ده ساله پانزده کیلوئی دارند ، با همه سختی ها که از همسایگان مسلمان خود می کشند ، خاک می پاشند در چشم ابر قدرت از دید بعضی ها کدخدا و برایش رجز می خوانند و زندگی را برایش تلخ کرده اند.
    و ایران سی ملیونی در چهل سال شده حدود نود ملیون و ارتشش خار چشم شرق و غرب است و تحصیل کردهایش در تمام دنیا در دانشگاه ها تدریس و تحقیق می کنند و ... هر چند شیفته لخت شدن یا فائزه شیفته بهائی ها یا مریم ادم کش و فرح دزد ...هم داریم که فکر می کنند بهتر می دانند و بهتر می توانند همیشه سنگ انداز این نظام شهید پرور و سر بار وطن بوده اند و مطمئن باشید که خواهند بود.
    نکته اخر اینکه رهبری ایران در میان دانایان و خبرگان سیاست دنیا به موقع شناس بودن شهرت دارد و تصمیمات غیر احساسی و لحظه ای.
    نتیجه اینکه پایان جرثومه را بسیاری از شما خواهید دید به حول و قوه الهی ان شاءالله ، فقط بدانید که آگاهانه طرف حق باشید و فریب نخورید ، چون همه در یک قایق نشسته ایم و کس نخوارد پشت تو جز ناخن انگشت تو.