زندگی حجاب استایل ها در 20 ثانیه...


حقیقتا خیلی حق بود.(:

#حجاب_استایل


+ 
10

- 
0
ارسال در 1402/9/19 ساعت 10:29 2023-12-10 10:29:31
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • واقعا در هر سنی خلاف جریان جامعه حرکت کردن کار سختی است به خصوص در سنین نوجوانی و جوانی که بیشتر تقلید داریم و حرف و حدیث و...
    زمان نوجوانی و جوانی ما همه با حجاب بودن و من اونموقع با توجه به جو خیلی مذهبی خانواده ها و اجتماع خلاف جریان با بدبختی کمی از موی سر را بیرون از روسری می گذاشتم . حالا برعکس شده و من باز خلاف جریان مدافع سفت و سخت حجابم (.
    البته اعتراف می کنم که دختران و بانوان عزیز سرزمین ایران الان انتخاب من درست است و تاوان اشتباهات گذشته را که دادم رسیدم به این نقطه که حجاب ارزش آفرین است و خیلی بهتر از بی حجابی و جلب توجه است)

  • با سلام و تشکر از خواهر عزیزمون. ان شاءالله که همیشه بر صراط مستقیم باقی بمانی و عاقبت بخیر بشی. ان شاءالله.
    از بعد از جنگ در ایران نیستم . در همه جای دنیا مسلمین ( دولتها مد نظر نیستند) به انقلاب اسلامی با احترام و آرزو نگاه می کردند. در کانادا امام مسجد با دیدن من الله اکبر خمینی رهبر را فریاد می زد و من تنها شیعه مسجد بودم. عزیز اروپائی مرا بخانه اش دعوت کرد و سرود های انقلابی ما را پخش کرد و اشگ در چشم داشت بدون آنکه معنی کلمات را بداند. در اروپا ( فرانسه )دهکده ایست که همه مسلمان شده اند و در کشور های دیگر مساجد بتعداد بسیار و در بسیاری از این مساجد و در نماز جمعه رهبران ما را دعای خیر می کردند.
    بسیاری برای زیارت امام هشتم و قم و ایران در تعطیلات در آنجا بودند. امام مسجد ما برای راهنمائی فرقه از اسلام بهمراه چهار تن از آنان در ایران بود و دوست مراکشی شیعه شده با خانواده نه نفری ... اما برخورد با بعضی از زوار در مرزها خوب نیست و حتی در سفارتخانه ها...
    در کنار این مورد تغیر عجیب رفتار شهر نشینان است که موجب کاهش احترام در صدی از دو میلیارد مسلمان نسبت بما شده. تصویری دیدم که خانمی در یکی از بازارچه های میوه با موهائی تا شانه ... و حتی شنیدم که برسم این روز های اروپا بعضی از متجددین شکم را در خیابانها به نمایش می گذارند! اینگونه رفتار مسئولیت گریز به اقتصاد ما ، دین ما ، احترام ما ، توان سیاسی ما در سطح جهان ... و حتی خانواده ( سلول جامعه ) لطمه می زند. مسلمین تازه بازگشته مودبانه بمن می گویند که " ایران هم عوض شده " ، یعنی امیدمان از ایران ، بخوانید کاهش یافت و نخوانید از بین رفته.راستی چرا؟
    هرگز دیده اید که در بانک در شب باز باشد یا جواهر فروش مغازه خود را قفل نکند ؟ پس در عمق وجود اینگونه افراد قدر ( نه قیمت ) خود را نمی دانند. نمی دانند که راستی ، گذشت ، اخلاق ، عفت ، شرف ، ایمان ، احترام به جامعه ، احترام به قانون ، نظافت الخ " ارزش " است و در فقدان این ارزشها در انسان ، فرد تبدیل به بی ارزش می شود. در آمستردادم محله است که به چراغ قرمز معروف است. افراد خود را آرایش می کنند و بنمایش می گذارند و بر اساس معیار های خودشان قیمتهای متفاوتی دارند اما ارزش ندارند.
    متاسفانه بعضی ها / خیلی ها نمی دانند که در کشور گاوچرونها که دورغ هایشان را پذیرفته اند چه خبر است. نمی دانند که روزی چندین بار دختران جوان اکرائین برای لذتجویان تبلیغ می شوند ، نمی بینند که استعمار با جدا کردن عرب از عرب و مسلمان از مسلمان کودکان بدنیا نیامده و آمده و چند سال طعم شکم خالی بودن چشیده را جلوی دوربین های تلویزیون می کشد و رجز می خواند.
    خسته شدم تا فرصتی دیگر

  • نیاز با استقلال فکری.