توهین های زیباکلام به مردم ایران!!


زیباکلام غربزده با حمایت از اسرائیل و تغییر شخصیتش به یهودزدگی با توهین به فرهنگ ایرانی کفر علیزاده ملی گرا را دراورده


+ 
21

- 
3
ارسال در 1402/8/20 ساعت 09:21 2023-11-11 09:21:50
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • این مردک شهرت پرست ننگین چهره برای این که نام زشت و تصویر نکره و ننگین و جفنگیات او در چند صفحه از رسانه های صهیونیستهای نسل کش و حامیان و نوکران این جانیان چاپ شود حاضر است همه ارزشهای انسانی را به پای این شهرت طلبی قربانی کند!!!

  • جناب زیباکلام یهودزده غربگرا، اصلا همه مثل شما نیستند که با رفتن به اروپا و آمریکای بی فرهنگ واقعی( از نظر انسانی و شرافتی) نه تکنولوژی و زرق و برق غرق شوند و دین و مذهب ،
    اصالت خود و اجدادشان را فراموش کنند.
    البته اگر فیلمهای 40 سال قبل خودتون رو با الان خودتون مقایسه کنید کاملا محرز میشه که دارید در مورد خودتون صحبت می کنید نه تمام مردم .
    و ضمنا فرهنگ همه جای ایران قشنگ است و لطفا از لفظ دهاتی استفاده نکنید . تهران چیزی بیشتر از این شهرهای اصیل ندارد جز پدر سوختگی و حروم خوری و اختلاس و کلاهبرداری و فحشا .آیا منظور شما از تمدن یهود ( صهیون) هم چنین تمدن و فرهنگی است؟ اگر این منظور باشد کاملا حق با شماست و پدر سوختگی این قوم از زمان حضرت موسی ع بر همگان آشکار است. در مورد فحشا و ....هم که ماشالله گفتنی بسیار است و مجال نیست.
    به هرحال ان شالله با حضرات فراعنه محشور شوید که این فرهنگ یهود یت مد نظر جنابعالی کاملا از مکتب فراعنه سرچشمه گرفته و سعی در حفظ و احیای آثار ایشان داشته و دارند.
    خدا بیامرزد هیتلر را که به این جماعت لقب پست ترین اقوام را داده بود و به قول خودشان هولوکاست راه انداخته بود . واقعا HI Hitler

  • صرفنظر از بعضی جملات احساسی شما در کنار نکاتی منطقی و محکم ، آیا این احتمال وجود ندارد که شرایط رایش سوم ( اگر واقعاً آنگونه باشد که برندگان جنگ نوشتند ) واکنشی بوده بر کُنش هائی همچون غزه امروز و یا تسلط بر منابع مالی و بهرکشی از مردم ....
    بزبانی دیگر این قوم کور ذهن باید بدانند که کشتن پدر در غزه پایان کار نیست همچنان که فردوسی هزار سال پیش سرود:
    پدر کشتی و تخم کین کاشتی *** پدر کشته را کی بود آشتی ( عمل و عکس العمل / کنش و واکنش ).

  • به وحشی گری ، غارت ، مظلوم کشی و ... نمیگن تمدن
    این آقا و امثال این اقا بیسوادن و ارزش نداره باهاشون همکلام شد.

  • ناظر 02/8/20 ساعت 16:17

    خر عیسی گرش به مکه برند چونکه بازگردد همان خر باشد . این بدبخت غرب زده نه از دین می‌فهمد و نه فرهنگ و نه جامعه چون افکارش شیطانی ست و در حالی که جامعه اسرائیلی و اروپایی مانند طویله ای است که وقتی وارد آن شدی و بوی پهن گرفتی دیگر بدی آنرا نمیفهمی . مثل زیباکلام مثل سوسکی است که در چاه مستراح زندگی می‌کند و از این زندگی به شدت لذت می‌برد و حتی با همنوعان خودش بر سر فضولات انسان دعوا هم می‌کند و اصلا برایش قابل تصور نیست که جای کثیفی زندگی می‌کند و زیباکلام هم گرفتار چاه مستراحی شده که اعتقاداتش هم از همان چاه نشات می‌گیرد و فقط آدمهای عاقل می‌توانند حماقت و بیشعوری اورا بفهمند و متوجه چاه مستراحی که او در آن افتاده بشوند و امروزه اکثریت بسیار بالای مردم دنیا در چنین چاهی زندگی می‌کنند و به آن دلخوشند و لذت می‌برند و این چاه تاریخ بشریت است که اکثریت کم عقل و نادانی را در خود جا داده و بعد از این هم خواهد بود

  • نظر ایشان مبنی بر تاثیر محیط با فرهنگ بالا بر فرد بی فرهنگ و عکس آن در وجود ، افکار و خود ایشان و با همین شخصیت تو خالی ایشان متناقص است.
    بزبانی که ایشان هم متوجه بشه اگر نظر ایشان صحیح است پس چطور ایشان در کنار منِ بی فرهنگ به اینجا رسیده که خود را بالا تر از همه معلمان و مصلحان و فلاسفه و ... دوران می داند؟

    ایشان بعنوان فردی که در دانشگاه حقوق می گیرد تا تعلیم دهد آیا می تواند تعریفی کار بردی از " فرهنگ " ارائه دهد؟ تا دو جامعه را در ترازو گذاشته و ببینیم کدام جامعه با فرهنگ تر است.

    نمی دانم که چرا باید کشوری با سابقه دویست و چهل سال و از این مدت دویست و بیست سال در جنگ را دوست داشت؟
    قابل فهم نیست که قانون اجتماعی این کشور را که می گوید اگر قیمت مناسب باشد مادرش را هم می فروشد را در نظر نداشت ؟

    جامعه شناس نمی تواند تاریخ نداند. کشوری که صاحبان قاره جدید را قتل عام کرد ، رژیم فرو مایه ای که بیش از چهارصد و پنجاه معاهده را باسرخپوستان ( صاحبان اصلی آن سرزمین ) یکجانبه شکست ، دولتی که همان برجام نافرجام را با امضاء رسمی خودش در مقابل دوبین های تلویزون جهان پاره کرد را نباید تائید بلکه تحریم کرد. من و پدران من فرهنگ دارم و دارند که برای مشروعیت بخشیدن در هر معامله ای یک موی سبیل کافی بود.

    آقائی که حقوق استادی می گیری ( به تعبیری نان گرسنگان را میخوری و آرغ سیران را می زنی ) اساس تصورات شما نادانی است از جمله این تصور که ماشین بخار یا بمب اتم یا جنگنده کوفت و زهر مار ... فرهنگ است. و اگر شعوری بود میدیدی که مصرف گرائی و " تکنولوژی " حتی هوا را در تهران برای تنفس از شما گرفته همچنان که در آمستردام جدید یا بقول شما نیو یورک.

    شما در ابعاد بسیاری خطا می روی ، در بعد تربیتی که بوی محیط گرائی از سخنان شما بمشام می رسد را باید در گفتار سعدی هزار سال پیش دیده باشی:
    از یکسو : کلی خوشبوی در حمام روزی ... و از سوی دیگر تربیت نا اهل را چون گردکان بر گنبد است. تا بحال ندیدم که سخن حقی را بپذیرید و همیشه همان بوده اید و این نشان از داستان دوم سعدی یعنی گردو و گنبد است.