میگن وقتی امام زمان(عج) ظهور کنن همین آخوندا روی حضرت شمشیر می کشن...


شبهه : میگن وقتی امام زمان(عج) ظهور کنن همین آخوندا روی حضرت شمشیر می کشن...

پاسخ رو در کلیپ بالا ببینید


+ 
22

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دین داری با ثبات چگونه شکل می گیرد؟
    ---
    دین داری یا دین گرایی اگر روی پایه های استوار حقیقتهای غیر قابل انکار وحی اصیل و بی خدشه الهی و اصول استدلال عقلی شکل نگیرد و ایجاد و تکمیل نشود بی تردید دیر یا زود فرو خواهد ریخت و سر انجام آن بجز گمراهی و انحراف و گرفتار شدن در کلاف سر در گم خرافات و جعلیات اثبات ناپذیر چیز دیگری نخواهد بود .

  • وزارت ارشاد در مقابل خرافه گستری رسانه ای چه می کند؟!/ چهارشنبه08/09/1402
    ---
    کارگزاران چند رسانه همگانی معروف و پر کاربر ایرانی مانند روشنگری و بولتن نیوز و الف و ... به چه دینی ایمان دارند که با نام دین و مذهب پیوسته به ترویج جعلیات و خرافات متضاد با حقیقتهای آشکار شناختها و هشدارها و نویدهای الزام آفرین محکم و مفصل قرآن با اصرار و لجاجت می پردازند؟!
    این کارگزاران رسانه ای با بهره جویی از سکوت ناظران رسانه ای و زارت ارشاد ؛ با بدترین سوء استفاده از نام پیامبر اسلام و اهل بیت مظلوم آن حضرت با خرافه گستری با کمک بسیاری از مداحان و شاعران و روضه خوانان و منبریان سود جو و شهرت طلب و با نادیده گرفتن حقیقتهای آشکار قرآن متدینان را که از آگاهی به این حقیقتها محرومند فریب می دهند و گمراه و منحرف می سازند!!!
    این کارگزاران رسانه ای با ترویج جعلیات و خرافات اثبات ناپذیر شرک آلود و کفر آمیز آشکار قرآن ستیز و خرد گریز با سوء استفاده از نام دین و که از ابتکار ذهن معیوب آنان است ؛ بی هیچ بیم و هراس از خشم خداوند مذبوحانه تلاش می کنند مکتب قرآنی مذهب توحیدی اهل بیت مظلوم پیامبر را در نظر جهان اسلام و به سود صهیونیستها و استکبار جهانی بدنام و منفور سازند؟ً!
    این کارگزاران رسانهای همگانی معروف اگر ذره ای به حقیقتهای رسا و گویای توحیدی قرآن و به بازخواست خداوند در قیامت ایمان داشتند هرگز به خود اجازه و حق نمی دادند در رکاب شیطان مذهب توحیدی و خرد گرای اهل بیت مظلوم پیامبر را که برخاسته از حقیقتهای قرآنی است ؛ آلوده با جعلیات و خرافات قرآن ستیز با بهره جویی از احادیث و روایات جعلی خرد گریز و اثبات ناپذیر به جهانیان عرضه کنند .
    اگر مسئولان نظام و حکومت دینی که وجود و بقای خود را در گرو پیروی صادقانه از احکام و اعتقادهای الزام آفرین و انکار ناپذیر و خرد گرای قرآن می بینند به دفاع عالمانه جدی و قانونمند و ضابطه مند و سازمان یافته پیوسته از این احکام و اعتقادها نپردازند ؛ صداقت در وفاداری خود به دین ناب خداوند را زیر سئوال برده و از پیامدهای شوم گسستن از نهاد قرآنی این نظام و این حکومت اگر به چشم بستن بر حقیقتها قرآن اصرار ورزند هرگز در دنیا و آخرت در امان نخواهند ماند و خداوند عدل مطلق نتیجه حتمی جدایی از این حقیقتها را در سر تا سر قرآن با دلایل خرد گرای قطعی انکار نپذیر آشکار و رسا و گویا نیک برای همگان بیان کرده است .

  • ممنون بابت توضیحات جامع و کامل جنابعالی .

  • کیدهای شیطان سست است.