عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ممنون، مثل همیشه عالی بود، ان شالله خداوند قوت دهد به فلسطینی ها و تمام مظلومین جهان و تمام نیرنگ‌ها و ظلمهای دشمن را به خودشان برگرداند.

  • - در هفتاد و دو سال گذشته بسیاری از این اطلاعات را ندیده بودم. لذا در بین ما بسیارند که از این وقایع و حقایق بی اطلاع و تحت تبلیغ یا احساس ... هستند و عمل می کنند." نیاز به آموزش "
    - آخرین حربه دشمن حمله به سلول جامعه یعنی خانواده و فرهنگ ماست. چه زبان و چه مد و چه هنر غربی تاثیر مخربی گذاشته و این خطر از هر خطری مهم تر و مخرب تر است. تعداد طلاق ، مشکلات ازدواج ، خوی اشرافیتگری ، خود مُحق بینی ... کارمندی که با توصیه پشت میز این دولت ورم کرده نشسته و کارائی بطور متوسط حدود چهار ساعت در هفته را دارد انتظار خانه و خودرو و تعطیلات... از خودش نمی پرسد که اینهمه در مقابل چه کار ، کار آئی و نتیجه ای ؟ این دولت نظر کرده اولیا مورد تخریب دولتیان و رواسای قوای گذشته با ارثی که خدا نصیب دشمن نکند (که مثلاً در همین صحبتهای آقای رائفی پور هیجده ملیون در تهران که فقط مصرف می کنند و تولیدشان آلودگی از همه نوع است ). دشمن خارجی هم که از همه نوع چه تحریم یا توطئه ، ترور ، فساد ، تبلیغ ...( پس باید فریدون ها را آموزش داد به نتایج عمل با نگاهی به صدام و شاه و مبارک ...) و به مردم گوش زد کرد که شرایط سوریه مظلوم و لیبی ... را در نظر بگیرند و راه بیرون رفتن از مشکلات و تضمین آینده که فقط با کار مفید است را انتخاب کنند وگرنه تر و خشگ با هم خواهیم سوخت.
    - گفتی بسیار است و اینجانب در تلاش برای رفتن به جبهه ان شاءالله