توضیحات دادستان شهرستان فردیس در خصوص قتل داریوش مهرجویی و همسرش


توضیحات دادستان شهرستان فردیس استان البرز در خصوص قتل داریوش مهرجویی و همسرش


+ 
2

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بله خیلی اتفاقی وسط این ماجراها و بعد از اون که یه مقدار از تب دروغ و شایعه ورود افغانیا به مجلس کم شده بود و حواس ها رفته بود طرف فلسطین باید یهو یه افغانی بیاد و دقیقا داریوش مهرجویی و زنش رو چاقو چاقو کنه. ما هم گوشمون درازه!!
    فکر کنم اسم دولت رییسی رو باید دولت بحران آفرین بگذاریم. روحانی تو 8 سال 3، 4 تا بحران ایجاد کرد ولی این دولت تو دوسال حداقل 4 تا بحران ایجاد کرده.
    1- بحران رفتن زنان به ورزشگاه
    2- بحران بی حجابی
    3- بحران کم آبی هیرمند
    4- بحران مهاجران افغان
    این موارد توی دولت روحانی هم بود ولی دیگه بحران نشده بود. اگه نگیم خود دولت پشت این بحران ها هست، باید بگیم داره از این بحرانها نفع میبره که حداقل کارها رو برای رفع اونا انجام میده.
    وقتی بهادری جهرمی سخنگوی دولت میاد تو مسجد محلمون (خوشبختانه من اونجا نبودم و بعدا فیلمشو دیدم) در رابطه با مهاجران افغانی با کمال وقاحت میگه خوب شما به اونا جا و کار میدین پس ما نمیتونیم کاری بکنیم!!! یعنی 1- تلویحا دولت از اخراج افغانیا حمایت میکنه 2- میخواد اول خود مردم رو به جون افغانیا بندازه. و وسط این اتفاقات فلسطین ایران رو با افغانستان دچار تنش کنه. همون کاری که اول میخواست با قضیه هیرمند انجام بده.
    حداقل اتفاق بعد از اخراج مهاجران افغانی اینه که قیمت ها چند برابر میشه. فقط توی مسکن ببینید قیمتا چی میشه. چون حالا میگن مجبور شدیم کارگر ایرانی استفاده کنیم و در نتیجه قیمت ها افزایش پیدا کرده!! (حتی اگه به کارگر ایرانی هم همون مقدار پول بدن) و از اونجایی که تو این کشور قیمت همه چی به هه چی ربط داره، حتی قیمت هندونه هم چند برابر میشه.
    واقعا چرا افغانیا این همه سال تو این کشور بودن این طور بحران نداشتیم ولی یهو به خصوص بعد از روی کار اومدن این دولت بحران پشت بحران داره ایجاد میشه؟
    دولت میخواد کسی رو اخراج کنه باید بهایی ها و آتئیست ها و مشرکان ایرانی رو اخراج کنه. به ولله سنی افغانی سگش به ایرانی آتئیست و بهایی می ارزه.

  • شاید صهیونیست ها برنامه ای دارند!