عصبانیت شدید اپوزیسیون و فحاشی مجری شبکه بهایی من‌و‌تو به مردم ایران


عصبانیت شدید اپوزیسیون و فحاشی مجری شبکه بهایی من‌و‌تو به مردم ایران برای شادی از پیروزی فلسطینیان و شکست رژیم صهیونیستی!


+ 
12

- 
2
ارسال در 1402/7/18 ساعت 16:40 2023-10-10 16:40:43
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • توجه کردید چقدر در این ویدئو به بوزینه و اورانگوتان اشاره کردند، این لطف خداست چون دقیقا در قران اشاره شده که افراد زیادی از این قوم یهود به دلیل نافرمانی از عدم صید ماهی در روز شنبه و به اصطلاح تدبیری که کردند تا فرمان خدا را دور بزنند ، تبدیل به بوزینه شدند.
    بله درنتیجه به نظرم اینکه داروین نسل بشر را از میمون می داند به دلیل تشابهات ژنی، کاملا برعکس است و بوزینگان حاصل نافرمانی ازدیاد نسل داشتند و مورد ازمایش قرار گرفتند و چون قبلاً انسان بودن ژنهاشون شبیه ماست و ما انسانها را خداوند از خاک افریده است ، حالا اگه شما بهایی ها نسل خودتون رو از میمون می دانید حق دارید به یادشون باشد و به خاطر علاقه به اجدادتون ازشون معذرت خواهی کنید .

  • از اونجایی که با بحث قاعده نفی سبیل باعث سرگیجه مریدان شیطان شدم میخوام این سرگیجه رو تشدید کنم. (البته قبلا هم این مطالب رو برای اون مثلا شاعر گذاشتم ولی سوت زنان از کنارش رد شد):
    اگه به آیه 116 سوره انعام مراجعه کنیم میبنیم نوشته :
    وَإِنْ تُطِعْ أَكْثَرَ مَنْ فِي الْأَرْضِ يُضِلُّوكَ عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ ۚ إِنْ يَتَّبِعُونَ إِلَّا الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلَّا يَخْرُصُونَ.
    ترجمه: و اگر پیروی از اکثر مردم روی زمین کنی تو را از راه خدا گمراه خواهند کرد، که اینان جز از پی گمان (و هوا و هوس) نمی‌روند و جز اندیشه باطل و دروغ چیزی در دست ندارند.
    همون طور هم که مشاهده میکنین صریح تر از این آیه در نفی دموکراسی نداریم. این علاوه بر تمام آیاتی که که علیه اکثریت قران بیان شده.« أکثرهم لا یشعرون، اکثرهم لا یعلمون، اکثرهم لا یعقلون، اکثرهم فاسقون، و ما أکثر الناس ولو حرصت بمؤمنین، و اکثرهم الکافرون، اکثرهم لا یشکرون و ...»
    --------------------------------------
    در این بین جا داره اشاره کنم که آیه « وَمَا أَكْثَرُ النَّاسِ وَلَوْ حَرَصْتَ بِمُؤْمِنِينَ (سوره یوسف آیه 112).» دقیقا برای کسایی هست که فکر میکنن فقط با تبلیغ و تذکر لسانی میتونن کاری از پیش ببرن. تذکر لسانی خیلی عالیه ولی در نهایت یه نفر برده به نام عِداس از کل اهل طائف رو میتونه مسلمون کنه.
    -------------------------------------
    و در عوض عکسش رو داریم به طوری که انگار در اقلیت بودن برای مومنان نوعی فضیلت محسوب میشه. : « قَلِيلٌ مِنْ عِبادِيَ الشَّكُورُ ، كَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِيلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِيرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ، لَهُمْ مِنْهُمُ الْمُؤْمِنُونَ وَ أَکْثَرُهُمُ الْفاسِقُونَ، أَن تَقُومُوا لِلهِ مَثْنَی وَ فُرَادَی»
    خب حالا بازم یه عده سعی میکنن از رای اکثریت دفاع کنن و به قول خودشون جذب حداکثری انجام بدن ولو با زیر پا گذاشتن احکام الهی.

  • درود بر شما ، کاملا صحیح بود فرمایشات شما. متاسفانه طرفداران ظلم هم مثل پیشوایان طاغوتی خودشون عادت به رنگ و لعاب ظاهری و دروغین دارند چه در شکل و ظاهر چه در بیانات .
    مثلاً دائم حرف از دموکراسی و حقوق بشر و ... می زنند و سازمان ملل راه انداختند ولی نتیجه و عمل این قوانین دقیقا صفر است و فقط جاییکه به نفع خودشان باشد باید اجرا شود ، این روش هم دیگر قدیمی شده چون حضرت موسی از دست این قوم بهانه گیر بیشتر از فرعون عذاب کشید چون دائم درحرف یک چیزی می گفتند ولی در عمل به خیال خودشون با سیاست کار خودشون می کردند و بعد هم یک دروغی می بافتند که مسأله را حل کنند . تا اینکه همین یوم کیپور بود که حضرت موسی هم از دست این جماعت لوح های الهی را از عصبانیت گوساله پرستی ایشان شکستند و دعوایشان کردند. اگر با صحبت درست شدنی بود که این جماعت از خود متشکر به لطف خداوند بهترین شرایط را بدست آورده بودند و همه چیز بروفق مرادشان بود و فقط پذیرایی میشدن از بهشت با بهترین نعمتها . ولی اینقدر بی لیاقت و پست بودند که حتی نسبت به خدا هم شاکر نبودند و به جای این نعمت‌ ها ی ممتاز بهشتی درخواست پیاز و ... می کردند برای تمسخر ،تا اینکه اینقدر نافرمانی کردند که حضرت موسی رهایشان کرد و محکوم به بی خانمانی شدند .
    حالا بعد تقریبا ۲۷۰۰ سال اون جماعت اواره صاحب سرزمین و پول و ثروت و دولت و اسلحه و ارتش و شبکه های تلویزیونی و...شدند . به نظر شما این جماعت واقعا می فهمند موضوع چیه ؟ من که بعید می دونم. چون اگر فهم داشتند با نافرمانی و نام شکری هاشون زمان حضرت موسی اون بلاها رو سر قوم خودشون نمی آوردند . چه برسد به حالا.

  • خود کاخ سفید، ارتش یهودی و رسانه های آمریکایی قبول کردند جو بایدن در مورد سر بریدن بچه ها مزرخف گفته

  • چند سال پیش نامه داخلی از سازمان سیا به بیرون درز کرد و در رسانه های تخصصی آمریکا هم پخش شد. خود سازمان سیا گفته بود اسراییل گروه ترور جند ا... را مجهز کرده بود. اون موقع که در ایران بمب گذاری کردند مردم عادی را کشتند شماها کدوم گوری بودید؟

  • دگردیسی خانه های تیمی منافقین

    عوامل نفوذی دشمن با مهماتی به مراتب خطرناکتر از بمب و توپ و تفنگ در نقاط حساس فرهنگی خزیده اند تا عناصر سست عنصر و فریب خورده جامعه را تحریک و مسموم کنند و در راه ماموریت شیطانی براندازی پیشروی داشته باشند .

    ترویج اباحی گری و ولنگاری و هدف گرفتن سنگر عفت و حجاب و استفاده ابزاری از زن برای برانگیختن آتش شهوت در لوای فعالیت های متنوع هنری یکی از پررنگترین راهبردهای این مزدوران خودفروخته است.

    برخوردهای مقطعی با سربازان پیاده نظام این توطئه ها راه درمان طاعون بیناموسی نیست بلکه باید سر مار را در لانه کوبید و غده سرطانی را از بدن خارج کرد تا عفونت و نکبت به بدنه جامعه سرایت نکند.

    کلاسهای خصوصی و آموزشگاه های موسیقی که در طول سالیان و با برنامه ریزی درازمدت بدخواهان، بدون نظارت عالیه و موثر همچون قارچ در شهر تا روستا روییده اند، همان خانه های تیمی سابق هستند و سابقه همکاری یکایک شاغلین و مدیران آکادمی پورن آذری با جاسوسان رسانه ای و شبکه های معاند ماهواره ای واضح ترین شاهد این مدعاست.

    در این بین، برخی افراد جریان ساز همچون سهراب و طهمورث پورن آذری و سحر محمدی بروجردی را باید شاخص و لیدر معرفی کرد چرا که دود هرچه رسوایی و کثافت که بوده و هست و خواهد آمد، از گور این حرام لقمه های دنیاپرست بی بته و اسیر ابلیس نفس بلند است که در عمل، استراتژیست و شکارچی و مربی نوچه های دیگرند و در این مسیر پرگند و بو با ثروت اندوزی از محل دلارهای کثیف خارجی تا خالی کردن جیب نوکیسه های داخلی، فقط بار خود را میبندند.

    با ظاهر اشتغال به ساز و آواز و کنسرت، برایشان هیچ اهمیت ندارد که وجهه نظام را با سیاهنمایی تخریب کنند یا به آبروی بسیج و سپاه و نیروی انتظامی لطمه بزنند یا در خدمت تبلیغ برهنگی و کشف حجاب و روابط نامشروع باشند یا در ایام عزای اهل بیت(ع) قربدهند و شادی کنند! یک روز فرناز قاضی زاده در بی بی سی سنگشان را به سینه میزند، روز دیگر علیرضا نوری زاده، فردای آن سبا خویی در من و تو، پس فردایش نیوشا صارمی عنترناسیونال و بعد هم احسان کرمی در صدای آمریکا و کیانا موبرگ سوئدی، خلاصه هرچه جرثومه فساد و گاو پیشانی سفید که بشناسید، حامی این اراذل و اوباش فرهنگی است.

    در آخرین فقره اخبار تپه های آباد نشده در وادی فرهنگ، شاهد مژده تهمورث پورن آذری به اجرای کنسرت هستیم. انگار نه انگار که برای دهن کجی به ارزشهای اسلامی، تینا جامه گرمی، همسر این مطرب بیناموس با سر برهنه ساز میزند و فیلمش را منتشر میکند.برادر هرزه اش علیه نیروهای مخلص نظام و جانفشانی آنها پست اینستاگرامی نشر میدهد و همکار رقاصه و تن فروشش، سحر محمدی بروجردی، برای مهسا امینی، در شبکه های اجتماعی ضجه و مویه ساختگی سرمیدهد!

    باز گذاشتن عرصه برای تنفس خائنین بالفطره، خیانت به خون مقدس شهدا و آرمان های بلند امام راحلمان است. اعطای مجوز فعالیت به هر پدرسوخته ای که با ارزشهای یادشده زاویه دارد، مستوجب عقاب دنیوی و اخروی است و باید به سرعت در دستور کار به منظور پاکسازی و عزل مقامات اهمال کار قرارگیرد.

    @tamourespournazeri
    @sahar_mohammadi1367
    @sohrabpournazeri

  • با عرض سلام
    فحاشی کار دشمنان اسلام است. مسلمان حتی اجازه فحاشی هم ندارد. دم آقای مهمان گرم، روی این شبکه را سفید کرد؛ حقا که ایشان تربیت یافته مدرس های عالی این شبکه منحوس (در دشنام و فحاشی) هستند. دعای من اجابت شد، موفقیتتان را تبریک می گویم، امیدوارم که همچنان در راستای تخریب موفق باشید. برای اطلاع از ماهیت ایشان رجوع کنیدبه صفحه (پاسخ شهید مطهری به خزعبلات مهدی نصیری)

  • پیغمبر به ابوالحکم گفت ابوجهل فحشی بود؟ خیر. واقعیت بود. این که شما بنده شیطان هستید هم واقعیته. من یه جا به سگ ها توهین کردم به همین منظور باز هم از تمامی سگ ها ولو سگ های هار معذرت میخوام چون اونا بنده خدان نه بنده شیطان. شما هم به جای این حرفا سعی کن یه ذره به مغزت فشار بیاری و برای سوالاتی که گفتم جواب پیدا کنی. به قول خودت اون آیاتی رو که نوشتم بخون و ببین که قرآن ضد دموکراسیه. در ضمن برو یکمی تاریخ بخون و ببین مقدس اردبیلی بالاتر بوده یا عمار بن یاسر.

  • عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

  • خفه شو حیوان اون وقتی که اسراییل فلسطینی ها رو میکشت کدوم گوری بودی یهودی خون فاسد؟!من حزب الهی نیستم ولی آدمم و ۳۰ ساله جنایت صهیونیستها رو میبینم!