بچه‌های ما اون چیـزی نمیشن که ما می‌خوایم


اون چیزی میشن که ما هستیم.

درنتیجه

بچه هامون رو تربیت نکنیم
خودمون رو تربیت کنیم


+ 
6

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • فرمایشات ایشون متین و تا حد زیادی درست. ولی اینجا چند تا سوال پیش میاد:
    1) در روایات داریم موقع شب های قدر امام علی و حضرت زهرا برای بیدار نگه داشتن فرزندانشون به صورت اونا آب می پاشیدن. خب اگه بخوایم از قاعده بیان شده تو این ویدیو استفاده کنیم، امام علی و حضرت زهرا نباید این کار رو میکردن و تنها باید خودشون شب های قدر رو احیا میگرفتن تا فرزندانشون هم یاد بگیرن و واقعا چه کسانی بهتر از اون معصومین میتونن شب های قدر رو احیا بگیرن؟
    2) ایشون تو صحبتشون گفتن باید نماز خوندن ما با توجه و خشوع باشه که بسیار درسته و در ادامه گفتن وقتی فرزندان این نماز با توجه رو ببینن نمازخون میشن که بازهم درسته ولی این قاعده به تنهایی درست نیست و مثال نقض زیادی داره چون پارامترهای بسیار دیگه ای هم هست که ایشون در نظر نگرفتن.
    به عنوان مثال شهید شیخ فضل الله نوری (شهید فتنه 1288) کسی بود که از امثال من خیلی بهتر و دقیقتر نماز رو میخوند. ولی پسرش یه آدم بی دین و ملحد شد که پای طناب دار پدرش شیرینی میداد و میرقصید. چون اون پسر در زمان نوزادی شیر یک زن ناصبی رو خورده بود.
    یا مثلا مثل همین مجید رهنورد قاتل ملعون که در خونواده بسیار مذهبی به دنیا اومده بود و واقعا مادرش زن درستی بود. ولی به خاطر عدم نظارت و تنبیه والدینش و رها شدن این فرد در بین دوستان بی دین و فضای مجازی شیطانی تبدیل شد به این دیو که اعدام شد.
    از اون طرف داریم کسایی رو که در خونواده های معمولی به دنیا اومده بودن که بعدا باعث شدن خیلی ها انگشت به دهن بمونن. یک از اون افراد محمدحسین غروی اصفهانی مشهور به «آیت الله کمپانی» که پدرش یه تاجر بود ولی به شدت حلال خور که در نتیجه اون لقمه حلال این عالم شکل گرفت.
    یا مثلا خود امام خمینی که در کودکی شیطنت میکرده و در نتیجه تنبیه هم میشده.
    این که کلا بخواهیم بخش تنبیه یا به عبارت بهتر نظام پاداش و مجازات رو از تربیت کودکان حذف کنیم کار غلطیه.