صحبت های جنجالی حسن روحانی در مورد ترامپ!


حرفهای جدید حسن روحانی را بشنوید،
طوری ترامپ را مظلوم و ما را ظالم نشان می‌دهد که گویی ما که خواستیم برجام بدون کم و کاست اجرا شود زیاده خواهی کرده‌ایم و ترامپ حق داشته که هر بلایی سر ما بیاورد.
با این حرفها یقین پیدا کردم اگر رهبری نبود، به سرعت موشکی و منطقه‌ای را هم می‌دادند!


+ 
13

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • میگند چرچیل گفته برای اینکه ما بتونیم قدرت رو در یک کشور بدست بیاریم به اکثریت نادان و اقلیت خائن احتیاج داریم ، راستی آیا خائن ها در مملکت ما محاکمه می شوند هر چند فرمالیته ؟!!!

  • Mj100 02/6/24 ساعت 06:53

    خدا جوابش را در همین دنیا بدهد به زودی ان شاء الله

  • Mj100 02/6/24 ساعت 06:49

    ما پیرو ولایت هستیم تا ان شاء الله با ظهور، طاغوت ها و ایادی آنها و منافقان و بساط شرک و ظلم و جور برچیده شود.

  • خاک بر سر دستگاه قضا که اینگونه روی حقوق مردم با جاسوس ها مسامحه میکنه آنوقت همین ها که توی سوراخ خزیده بودند کگ کم بیرون میان و زبانشان باز میشود و حق به جانب زر میزنند

  • حسن فریدون(روحانی) تفکرشان این بود که دیگر دوره موشک و سلاحهای نظامی به سر رسیده ،اگر امثال اینه روی کار بیایند مملکت ظف کمتر از یکسال تجزیه و تکه تکه میشود.

  • - ابدیت در پیش است
    -قیافه های چهره های دور میز خیلی حرف میزنِ
    - مسئولین و نیروهای دستگاه های نظارتی این فرد اینهمه سال که در همه جای نظام بود شما ها کجا بودید ؟ نانی که خوردید حلال بود؟ ایشان که مدرک دکترا از انگل ستان دارد ، آنهم رشته حقوق که زبان سطح بالا و تخصصی نیاز دارد ، بیاید پنج دقیقه به زبان انگل لیسی سخنرای کند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد. ضمنا، این فرد برای تحصیل در سطح دکترا حداقل چهار سال حضور در محل را باید در سابقه داشته باشد که اینهم با مشاغل ایشان در نظام تناقض داشته و می تواند ترک فعل تفسیر شده مشکل شرعی هم بسازد.
    - از همه این نکات گذشته ، اینهمه سال بودی ، خوب یا بد ، وبال به ارث گذاشتند چی بود و هست ؟ مثل اون شهید استخر فرح باند درست کردنت و ... فرمود حالیا از دیگران عبرت نمی گیری مگیر