استاد خاتمی نژاد - شعرخوانی بیست و یکم ماه صفر


جهان را با نسیم پرچم سرخت تکان دادی
تو با جان دادنت بر هر امید مرده جان دادی

به خاک افتادی و تاریخ با افتادنت برخاست
زمین افتادگان را اشتیاق آسمان دادی


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آقای دکتر خاتمی نژاد اگر خدا شناس مسلمان هستید به سئوالهای زیر آشکار و مستند و مستدل پاسخ دهید!!!/ دوشنبه 20/06/1402
    ---
    آقای دکتر خاتمی نژاد ؛ کاربر همیشگی رسانه همگانی مذهبی «روشنگری» شما که متدین مسلمان دانشمند هستید چرا در مقابل پشت کردن اکثریت ملت مسلمان به حقیقتهای سرنوشت ساز شناختها و هشدارها و نویدهای محکم و مفصل قرآن که چگونگی دین داری و مذهب داری خداپسندانه را برای بشریت تعیین می کنند مهر سکوت بر لبان خویش زده اید؟!
    چرا شما دانشمند که حتماد به مسلمان و خدا شناس بودن خود افتخار می کنید ؛ پیوسته نمادهایی را به نام دین و مذهب تبلیغ و ترویج می کنید که با حقیقتهای قرآنی تضاد آشکار دارند؟!
    آیا نمی دانید که این نمادها در زندگی پیامبر و اهل بیت آن حضرت که پی رو و مدافع راستین حقیقتهای قرآن بودند هیچ اثر و نشانه ای نداشتند؟!
    آیا می دانید که این نمادها در دورانهای هرج و مرج دینی و مذهبی و سیاسی پس از صدر اسلام توسط پلیدانی همچون معاویه و یزید و ابن زیاد و پی روان گمراه آنان تاکنون با جعل و دروغ و با بدترین سوء استفاده از حیثیت دینی و مذهبی پیامبر و اهل بیت آن حضرت به دین و مذهب افزوده و ترویج و تبلیغ شدند؟!
    چرا باید این تبلیغ و ترویج متضاد با حقیقتهای قرآنی به گونه ای روز افزون و بی وقفه و با اصراری خرد ستیز بنفع دشمنان دین خدا و دشمنان پیامبر و اهل بیت آن حضرت با وحدت شکنی آشکار ادامه یابند و ترویج شوند؟!