بازگشت رشیدپور به صدا و سیما!!


شبکه بهایی من و تو: رشیدپور وقتی مجری صداوسیما بود،مستقیماً برای ما مطالبی ارسال میکرد که خودش جرات گفتنش را نداشت!


+ 
12

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • از اونجایی که با بحث قاعده نفی سبیل باعث سرگیجه مریدان شیطان شدم میخوام این سرگیجه رو تشدید کنم. (البته قبلا هم این مطالب رو برای اون مثلا شاعر گذاشتم ولی سوت زنان از کنارش رد شد):
    اگه به آیه 116 سوره انعام مراجعه کنیم میبنیم نوشته :
    وَإِنْ تُطِعْ أَكْثَرَ مَنْ فِي الْأَرْضِ يُضِلُّوكَ عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ ۚ إِنْ يَتَّبِعُونَ إِلَّا الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلَّا يَخْرُصُونَ.
    ترجمه: و اگر پیروی از اکثر مردم روی زمین کنی تو را از راه خدا گمراه خواهند کرد، که اینان جز از پی گمان (و هوا و هوس) نمی‌روند و جز اندیشه باطل و دروغ چیزی در دست ندارند.
    همون طور هم که مشاهده میکنین صریح تر از این آیه در نفی دموکراسی نداریم. این علاوه بر تمام آیاتی که که علیه اکثریت قران بیان شده.« أکثرهم لا یشعرون، اکثرهم لا یعلمون، اکثرهم لا یعقلون، اکثرهم فاسقون، و ما أکثر الناس ولو حرصت بمؤمنین، و اکثرهم الکافرون، اکثرهم لا یشکرون و ...»
    --------------------------------------
    در این بین جا داره اشاره کنم که آیه « وَمَا أَكْثَرُ النَّاسِ وَلَوْ حَرَصْتَ بِمُؤْمِنِينَ (سوره یوسف آیه 112).» دقیقا برای کسایی هست که فکر میکنن فقط با تبلیغ و تذکر لسانی میتونن کاری از پیش ببرن. تذکر لسانی خیلی عالیه ولی در نهایت یه نفر برده به نام عِداس از کل اهل طائف رو میتونه مسلمون کنه.
    -------------------------------------
    و در عوض عکسش رو داریم به طوری که انگار در اقلیت بودن برای مومنان نوعی فضیلت محسوب میشه. : « قَلِيلٌ مِنْ عِبادِيَ الشَّكُورُ ، كَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِيلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِيرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ، لَهُمْ مِنْهُمُ الْمُؤْمِنُونَ وَ أَکْثَرُهُمُ الْفاسِقُونَ، أَن تَقُومُوا لِلهِ مَثْنَی وَ فُرَادَی»
    خب حالا بازم یه عده سعی میکنن از رای اکثریت دفاع کنن و به قول خودشون جذب حداکثری انجام بدن ولو با زیر پا گذاشتن احکام الهی.

  • در اسلام قاعده ای داریم به نام قاعده «نفی سبیل» که این قاعده از آیه نفی سبیل (آیه 141 سوره نساء) اومده که در انتهای آیه داریم "وَلَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا"
    طبق این آیه هیچ راهی برای سلطه کافران بر مومنان وجود ندارد و اگر جایی دیدید کافران برکسی مسلط دن آن شخص مومن نبوده هرچند مسلمان بوده باشد.
    حالا بریم سر دموکراسی. در دموکراسی عام حتی رای یک نفر هم تاثیر گذاره. پس بدین ترتیب در دموکراسی این امکان وجود داره که رای یک کافر، یک بت پرست، یک آتئیست، یه بهایی،... سرنوشت مسلمانان رو رقم بزنه. چنان که بارها در همین حکومت اتفاق افتاده. مثل انتخاب سلاح ورزی به عنوان رییس اتاق بازگانی و یا حتی انتخاب یک زرتشتی (سپنتا نیکنام) به عنوان عضو <<شورای اسلامی>> شهرستان یزد!!! که این مورد یعنی دقیقا یک زرتشتی میتونه بر زندگی مسلمانان شهر یزد سلطه داشته باشه. (هرچند اندک) البته همون زمان فقهای شورای نگهبان با استناد به همین قاعده رد صلاحیتش کردن ولی مجمع تشخیص مصلحت این نظام مثلا اسلامی برش گردوند!!!!
    پس در واقع در دموکراسی "راهی" برای سلطه کافران بر مسلمانان وجود داره.
    اما طبق آیه نفی سبیل "هیچ راهی" برای سلطه کافران بر مومنان وجود نداره. پس بدانید نه تنها حکومت بلکه تمام کسانی که در برابر دموکراسی گردن خم کرده اند و بدتر از آن از دموکراسی دفاع میکنن به خدا ایمان ندارند گرچه اسما مسلمان باشن.

  • سلام بر آل یاسین
    ------------------------------------------
    قبل از همه چیز این دو نکته رو یاد آور میشم که یزیدی ها هم موقعی که میخواستن اهل بیت رو به شام ببرن بهشون میگفتن خوارج!! البته طبق منطق ایشون هرکس خواستار اجرای شریعت اسلامی باشه میشه داعش. به این طور افراد که این طور فکر میکنن توصیه اکید میکنم که دیگه نماز نخونن چون داعشیا هم نماز میخونن.
    ------------------------------------------
    خب برگردیم سر بحث اصلی که معلومه بحث قاعده نفی سبیل چنان کوبنده بوده که مریدان شیطان رو به هذیان گویی انداخته. البته ایشون هم نشون دادن مصداق "صُمٌّ بُكمٌ عُميٌ فَهُم لا يَرجِعونَ" که حتی وقت نمیگذارن درست جواب های منو بخونن و تو ذهنشون فکر میکنن فلانی فلان حرف رو زده در صورتی که دقیقا برعکسش رو گفته. (عین اون موقع که به من گفت داری از اسلام آمریکایی حرف میزنی!!!)
    1- "پس بر اساس همین قاعده این دوست مهمان یا شاید بهتره بگم دشمن مهمان از شبکه بهایی من و تو علیه رشیدپور حمایت کرد تا دشمن به شاد نشویم!" خودتون این جمله رو بخونین اگه چیزی ازش فهمیدین به منم بگین و ارتباطش رو با قاعده نفی سبیل توضیح بدین (2 نمره)!!! این بنده شیطان هم مونده چطوری حمایتش از رشیدپور در قالب آزادی بیان رو توجیه کنه مجبور همچین حرف عجیبی بزنه. و باز هم جالبی قضیه این جاست که معتقده رشیدپور حق داره حرف بزنه ولی امثال من حق ندارن حرف بزنن!!!.
    2- امر به معروف و نهی از منکر بستگی به توان داره. بگذارین این طور بگم. نامه های پیغمیر به سزار روم و خسرو پرویز همون امر به معروف لسانی بود. وقتی اونها به تذکر لسانی گوش ندادن، و مسلمان ها هم اون قدر قوی شدن که باهاشون بجنگن و دین خدا رو گسترش بدن این کار رو کردن. (بله جنگ با ایران و روم همون زمان پیغمبر شروع شد و مهم ترینش تبوک بود)
    3- در مورد جبرگرایی در پیام قبل مفصل توضیح دادم ولی ایشون نمیخواد بخونه و اهمیت نمیده. من اینو برای بقیه مینویسم. باز هم میگم وقتی دیگه امر به معروف و نهی از منکر لسانی جواب نمیده و توان به کار بستن شمشیر وجود داره باید این کار رو کرد. این جبر و تکلیفیه که خدا برای سالم موندن جامعه برای مسلمانان مقدر کرده. دقیقا همون طور که امام حسین برای قیام جبر داشت "چون" الحاضر آماده بودن ولی امام صادق با اون همه مثلا شاگرد به اندازه گوسفندای یه گله یار نداشت برای همین تکلیف قیام ازش ساقط شده بود.
    4- خوشم میاد ایشون کلا سعی کردن بحث پاک یا ناپاک بودن عمار بن یاسر رو بپیچونن. که طبق ادعای ایشون فقط کسانی که نطفه و لقمه پاکی داشتن به مقام افرادی مثل مقدس اردبیلی میرسن. در حالی که عمار بن یاسر که موقع تولد از پدر و مادری بت پرست متولد شده بود به مقامی رسید که امام علی فریاد زد "أین عمار"
    جالبه ایشون به من میگن متعصب در صورتی که تعصب چشم ایشون رو جوری کور کر کرده که تنها ملاک ایشون برای برتری حضرت علی اصغر اینه که این نوزاد پاک و معصوم فرزند امام حسینه!! یه سوال مگه جعفر کذاب فرزند امام هادی نبود؟ مگه دیباج و عبدالله افطح که ادعای امامت کردن پسر امام صادق نبودن؟ کنعان فرزند نوح نبود؟ خود خدا میگه "إِنَّ أَكرَمَكُم عِندَ اللَّهِ أَتقاكُم" و دقیقا ما ائمه و اهل بیت رو از همه برتر میدونیم چون میگیم از همه با تقواتر و پاک تر بودن نه این که چون نصب خونی با پیغمبر داشتن. خدا وکیلی کجا ائمه برای بر شمردن فضیلت حضرت علی اصغر فقط به این استناد کردن که فرزند رسول الله بوده؟ کجا گقتن خون حضرت علی اصغر از خون یه نوزاد یه کارگری که دستش پینه بسته رنگین تر بوده؟
    کسی با اهل بیت عناد داره که میخواد با استدلال های ضعیف و سست از اونا دفاع کنه. دقیقا دکتر شریعتی راست میگفت برای تخریب چیزی نباید خوب بهش حمله کرد باید بد ازش دفاع کرد.
    5- در مورد داعش و خوارج بودن به نکات اول بنده مراجعه کنید.
    6-1- وقتی میگم ایشون حتی حاضر نیست صحبت های منو کامل بخونه و بعد اظهار فیض کنه یعنی همین. سر قضیه جزیه دقیقا تعریف جزیه رو گفتم. و گفتم جزیه اولا شامل حال مشرکان و بت پرستان نمیشه (برعکس نظر ایشون که معتقد بودن هنوز زمان امام حسین در جامعه اسلامی بت پرست وجود داشته) و تنها شامل اهل کتابی میشه که جلوی حکومت اسلامی سر تعظیم فرود آورده باشن و گرنه این اهل کتاب یا باید بجنگن یا از محدوده حکومت اسلامی خارج بشن. و بیان کردم که دقیقا فلسفه جزیه اجبار بوده که باعث بشه اهل کتاب مسلمون بشن. غیر از اون هم اشاره کردم در حکومت اسلامی نباید کلیسا ها و کنیسه ها مرمت بشن. که در این حکومت نه تنها جزیه ای از اهل کتاب گرفته نمیشه که پرستشگاه هاشون هم مرمت میشه.
    6-2- و باز هم تاکید کردم کافر میتونه داخل خونه خودش کافر باشه اما اگه بخواد بیاد این رو تا جامعه اسلامی علنی بگه حکمش مرگه (برید استفتاء کنین) همین طور که اهل کتاب هم هیچ گونه حق تبلیغی ندارن و اگه مثلا جایی دیدین یه نفر مسیحی به یه مسلمان شراب میفروشه اون فرد مسیحی باید اعدام بشه. (اینم بگم حرفای ایشون منو گیج کرده یعنی ایشون واقعا معتقدن بت پرستا و گوساله پرستا هم مثل اهل کتاب حق دارن آزادانه تو جامعه اسلامی زندگی کنن و اعلام کنن کافرن و کسی کاریشون نداشته باشه؟!!!)
    6-3- راستی آقای شاعر دقیقا با خود خودتم تو که کلا چیزایی که نوشتم (به خصوص در مورد جزیه) رو نمیخونی حداقل یه خورده به خودت زحمت بده برو تعریف و شرایط جزیه رو بخون..
    7- از نظر ایشون تواضع اینه که در برابر انحرافات و فجایع و کفریات و شبهات نباید حرفی زد چون زیاده گویی محسوب میشه و باید تواضع پیشه کرد!!! طبق این سخنان پیامبران از همه بیشتر زیاده گویی میکردن. فکر کن مثلا نوح 900 سال وسط شهر علیه بت پرستی حرف میزد و مردم رو به خداپرستی دعوت میکرد!!! البته همون زمان هم مشرکان و مریدان شیطان به حرفای حق میگفتن یاوه گویی و میگفتن این چیزایی که داره میگه اساطیر و افسانس!!.
    8- واقعا از این بنده شیطان ممنونم که نداشتن استدلالشون در برابر آیات محکم قرآنی رو نشون دادن و ثابت کردن حرف من برای شمشیر کشیدن درسته چون برای امثال ایشون اگر حقیقت را هم ثل یک لوح درخشان جلوشون بگذاریم باز هم اونو تکذیب میکنن. و جز به زور در برابر حرف حق سر تسلیم فرود نمیارن. واقعا چی میشه که یه نفر انقدر وقیحانه منکر آیات قرآن در نفی دموکراسی بشه؟
    9- ایشون خیلی از تدبر و تامل در قرآن صحبت کردن ولی دریغ از این که حتی یک بار از آیات قرآنی استفاده کنن. البته دلیلش هم واضحه چون میدونن آیات قرآنی بر علیه تفکرات کفر آمیزشونه.
    ---------------------------------------------------------------------
    در اینجا جا داره من یک معذرت خواهی کنم به خاطر قیاس ایشون با سگ. واقعا من از تمامی سگ ها حتی سگ های هار معذرت میخوام چون سگ ها مخلوقات و بندگان خدا هستند و مقایسه این موجودات با مریدان شیطان جفایی بس بزرگ در حق آنها بوده. باز هم من از یکایک سگ هایی که با اشتباه با مرید شیطان مقایسه کردم معذرت میخوام

  • با عرض سلام
    عجب ... قاعده نفی سبیل، پس برمی گردیم سر خونه اول. پس بر اساس همین قاعده این دوست مهمان یا شاید بهتره بگم دشمن مهمان از شبکه بهایی من و تو علیه رشیدپور حمایت کرد تا دشمن به شاد نشویم!!! یا شاید هم منظورش چیز دیگری بود؛ اما مطمئنّم که این کارش را هم مانند حرف های دیگرش به راحتی توجیه کرده و هرگز حتی یک اشتباهش را هم قبول نخواهدکرد؛ و این تکبر دقیقا روش داعش مآب ها و خوارج قرون است، کسانی که لازمه امر به معروف و نهی از منکر را حتما شمشیر کشیدن و از دم تیغ گذراندن می دانستند، چنانکه در پیام های قبل نیز یادآور شدند، اگر نطفه دختران زنده به گور شده هم ناپاک بود پیامبر باید آن ها را رها کرده (ناراحت نمی شد) با وجودی که آدمی در پاک و یا ناپاک بودن نطفه خود اختیاری ندارد و این دقیقا روش جبرگرایان است و حاشا کردن آن نیز برای این فرد معلوم الحال، نشانه عنّاد و لجاجت وصف ناپذیر (روش داعش)؛ هرچند که فرافکنی فحاشی (سگ) را هم به آن افزود، بگذریم.
    واما درباره نطفه. پاک و یا ناپاک بودن آن در مورد من، مهمان و یا حتی صحابه پیامبر و دیگران مورد بحث نیست چه بسا که حتی ناپاک و حرام باشد که این خیلی عجیب و شگفت انگیز نیست؛ چراکه اگر پاک و حلال می بود شایدهمچون مقدس اردبیلی و یا دیگر عرفا و علمای بزرگ اسلام می شدیم و بلکه خداوند دنیا را فرصتی قرار داد برای پر کردن این خلأ، تربیت، رشد و کمال؛ اما اینکه این فرد معلوم الحال همچنان بر یکسان بودن پاکی نطفه سرخ پوستان با فرزند پاک رسول الله (حضرت علی اصغر) اصرار کرده، این را در ذهن تداعی می کند که یا ایشان از قوم سرخ پوستان آمریکایی است و عصبیت قومی دارد که این تعصّب به هیچ عنوان از نظر اسلام پذیرفته نیست، یا قصد عنّاد (تکبّر و لجاجت) با سخن حق و اسلام دارد که پیش بینی چاه داعش برای ایشان از نظر بنده خیلی دور از ذهن نبوده و این حرف ایشان خصوصا برای بنده و امثال من که به عصمت ائمه و نگهداری حرمت فرزندان ایشان قائل هستیم بسیار سخت و سنگین می نماید؛ و توجیه کردن و عدم قبول این اصول اسلام (نبوت و امامت) که عصمت شاخصه اصلی آن است برای ایشان، بسیار بیهوده.
    و از گفته های دیگر ایشان چنین برمی آید که میان منافق و یا حتی مسلمان کافری که بعضی از اصول اسلام و آیه های قرآن را کفر می ورزد و همچنین است کافر و مشرک ذمّی که در ممالک اسلامی، با نام یهود (معتقد که عزیر فرزند خداست) و نصاری (معتقد به تثلیث، سه خدایی) زندگی می کنند با محارب هیچ تفاوتی قائل نیست و معتقد است که همه را باید از دم تیغ گذراند(روش دیگر داعش) مگر اینکه همه را خدا پرست (اهل کتاب) برشمرد (مغالطه). مطمئنا این مورد را هم حاشا می کند و در مورد آیه نص صریح قرآن (جزیه) حرفی برای گفتن نداشته و یا آن را نیز به گونه ای دیگر توجیه می کند.
    زیاده گویی و بی فکری هنر نیست برادر؛ چراکه این کار تنها صاحب آن را نزد همه منفور و بی اعتبار می کند، بلکه این تواضع در برابر سخن حق است که ارج و قرب آدمی را بالا می برد.
    تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد
    از شما دوست عزیز نیز بسیار ممنونم که حق و باطل را با آشکار کردن عیوب داعشیان برای همه روشن ساختید . همچنین از برای امثال شما بسیار متأسف و غمگینم که قساوتشان به قدری است که با وجود آشکار شدن حقیقت، همچون قوم بنی اسرائیل بهانه تراشی کرده و آن را نمی پذیرند. بیش از این نیز دیگر مجال سخن گفتن نیست، چنانکه قبلا گفتم یک اشاره کافیست تا انسان خفته را بیدار کند؛ اما انسانی که خود را به خواب زده هرگز.
    تامّل و تدبّر در آیات قرآن بسیار خوب است برادر؛ اما به شرطی که آن را تفسیر به رأی نکنیم. برای خود و شما و همه خوانندگان عزیز آرزوی موفقیت دارم. والسّلام.

  • با عرض سلام
    عجب ... قاعده نفی سبیل، پس برمی گردیم سر خونه اول. پس بر اساس همین قاعده این دوست مهمان یا شاید بهتره بگم دشمن مهمان از شبکه بهایی من و تو علیه رشیدپور حمایت کرد تا دشمن به شاد نشویم!!! یا شاید هم منظورش چیز دیگری بود؛ اما مطمئنّم که این کارش را هم مانند حرف های دیگرش به راحتی توجیه کرده و هرگز حتی یک اشتباهش را هم قبول نخواهدکرد؛ و این تکبر دقیقا روش داعش مآب ها و خوارج قرون است، کسانی که لازمه امر به معروف و نهی از منکر را حتما شمشیر کشیدن و از دم تیغ گذراندن می دانستند، چنانکه در پیام های قبل نیز یادآور شدند، اگر نطفه دختران زنده به گور شده هم ناپاک بود پیامبر باید آن ها را رها کرده (ناراحت نمی شد) با وجودی که آدمی در پاک و یا ناپاک بودن نطفه خود اختیاری ندارد و این دقیقا روش جبرگرایان است و حاشا کردن آن نیز برای این فرد معلوم الحال، نشانه عنّاد و لجاجت وصف ناپذیر (روش داعش)؛ هرچند که فرافکنی فحاشی (سگ) را هم به آن افزود، بگذریم.
    واما درباره نطفه. پاک و یا ناپاک بودن آن در مورد من، مهمان و یا حتی صحابه پیامبر و دیگران مورد بحث نیست چه بسا که حتی ناپاک و حرام باشد که این خیلی عجیب و شگفت انگیز نیست؛ چراکه اگر پاک و حلال می بود شایدهمچون مقدس اردبیلی و یا دیگر عرفا و علمای بزرگ اسلام می شدیم و بلکه خداوند دنیا را فرصتی قرار داد برای پر کردن این خلأ، تربیت، رشد و کمال؛ اما اینکه این فرد معلوم الحال همچنان بر یکسان بودن پاکی نطفه سرخ پوستان با فرزند پاک رسول الله (حضرت علی اصغر) اصرار کرده، این را در ذهن تداعی می کند که یا ایشان از قوم سرخ پوستان آمریکایی است و عصبیت قومی دارد که این تعصّب به هیچ عنوان از نظر اسلام پذیرفته نیست، یا قصد عنّاد (تکبّر و لجاجت) با سخن حق و اسلام دارد که پیش بینی چاه داعش برای ایشان از نظر بنده خیلی دور از ذهن نبوده و این حرف ایشان خصوصا برای بنده و امثال من که به عصمت ائمه و نگهداری حرمت فرزندان ایشان قائل هستیم بسیار سخت و سنگین می نماید؛ و توجیه کردن و عدم قبول این اصول اسلام (نبوت و امامت) که عصمت شاخصه اصلی آن است برای ایشان، بسیار بیهوده.
    و از گفته های دیگر ایشان چنین برمی آید که میان منافق و یا حتی مسلمان کافری که بعضی از اصول اسلام و آیه های قرآن را کفر می ورزد و همچنین است کافر و مشرک ذمّی که در ممالک اسلامی، با نام یهود (معتقد که عزیر فرزند خداست) و نصاری (معتقد به تثلیث، سه خدایی) زندگی می کنند با محارب هیچ تفاوتی قائل نیست و معتقد است که همه را باید از دم تیغ گذراند(روش دیگر داعش) مگر اینکه همه را خدا پرست (اهل کتاب) برشمرد (مغالطه). مطمئنا این مورد را هم حاشا می کند و در مورد آیه نص صریح قرآن (جزیه) حرفی برای گفتن نداشته و یا آن را نیز به گونه ای دیگر توجیه می کند.
    زیاده گویی و بی فکری هنر نیست برادر؛ چراکه این کار تنها صاحب آن را نزد همه منفور و بی اعتبار می کند، بلکه این تواضع در برابر سخن حق است که ارج و قرب آدمی را بالا می برد.
    تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد
    از شما دوست عزیز نیز بسیار ممنونم که حق و باطل را با آشکار کردن عیوب داعشیان برای همه روشن ساختید . همچنین از برای امثال شما بسیار متأسف و غمگینم که قساوتشان به قدری است که با وجود آشکار شدن حقیقت، همچون قوم بنی اسرائیل بهانه تراشی کرده و آن را نمی پذیرند. بیش از این نیز دیگر مجال سخن گفتن نیست، چنانکه قبلا گفتم یک اشاره کافیست تا انسان خفته را بیدار کند؛ اما انسانی که خود را به خواب زده هرگز.
    تامّل و تدبّر در آیات قرآن بسیار خوب است برادر؛ اما به شرطی که آن را تفسیر به رأی نکنیم. برای خود و شما و همه خوانندگان عزیز آرزوی موفقیت دارم. والسّلام.

  • نظام اسلامی با خطر نفوذیها چه می کند؟!/چهارشنبه 22/06/1402
    ---
    رخنه کردن عوامل نا آگاه به حقیقتهای شناختها و هشدارها و نویدهای قرآنی جهت دهنده به چگونگی دین داری و مذهب داری خداپسندانه در صدا و سیمای ج.ا.ا ؛ زمینه ساز نفوذ دشمنان خدا و دشمنان پیامبر و دشمنان اهل بیت مطهر آن حضرت در مهمترین ارگان تبلیغی جهان رس انقلاب اسلامی خواهد شد و اصول اسلامی نظام را لوث و نابود خواهد کرد .

  • نظام اسلامی با خطر نفوذیها چه می کند؟!/چهارشنبه 22/06/1402
    ---
    رخنه کردن عوامل نا آگاه به حقیقتهای شناختها و هشدارها و نویدهای قرآنی جهت دهنده به چگونگی دین داری و مذهب داری خداپسندانه در صدا و سیمای ج.ا.ا ؛ زمینه ساز نفوذ دشمنان خدا و دشمنان پیامبر و دشمنان اهل بیت مطهر آن حضرت در مهمترین ارگان تبلیغی جهان رس انقلاب اسلامی خواهد شد و اصول اسلامی نظام را لوث و نابود خواهد کرد .

  • نظام اسلامی با خطر نفوذیها چه می کند؟!/چهارشنبه 22/06/1402
    ---
    رخنه کردن عوامل نا آگاه به حقیقتهای شناختها و هشدارها و نویدهای قرآنی جهت دهنده به چگونگی دین داری و مدهب داری خداپسندانه در صدا و سیمای ج.ا.ا ؛ زمینه ساز نفوذ دشمنان خدا و دشمنان پیامبر و ودشمنان اهل بیت مطهر آن حضرت در مهمترین ارگان تبلیغی جهان رس انقلاب اسلامی خواهد شد و اصول اسلامی نظام را لوث و نابود خواهد کرد .

  • با عرض سلام.
    این برای من خیلی عجیبه، و واقعا جای تفکر داره که چطور میشه به اخبار و مباحث شبکه من و تو که برای هیچ بچه مذهبی قابل اعتنا و استناد نیست به سلیقه خودمون رای بدیم که کدومش راسته و کدومش دروغ و به خودمون این جرأت را بدیم که به دیگران افترا ببندیم. حالا می خواد فردی در نظام و دولت باشه یا هنر و صدا و سیما. آیا اونقدر آدم باهوش و انقلابی در نظام و صدا و سیما نیست که ما در مورد همه چیز نظر می دهیم؟ یا اینکه اونقدر ماهواره روی افکار ما هم تأثیر گذاشته که افکار ما را هم شبیه و همسو با شبکه من و تو کرده. بد نیست ما که این قدر ادعای بچه مذهبی بودن می کنیم و برای نظر بدیهی دیگران در مورد یک کلیپ ساده (اختیاری بودن دین و شیوه زندگی) کلی منبر می رویم و در نهایت هیچ نتیجه ای هم نمی گیریم، قدری به خودمون بیاییم و تو زمین دشمن که تفرقه افکنی هدف نهایی اوست بازی نکرده و کمتر ادعای دانایی کنیم؛ چراکه زیاده گویی و برتری جویی از محاریب شیطان است. با تشکر

  • تذکر: یزید شاعری از بندگان شیطان بود
    --------------------------------------------
    یه ضرب المثلی آمریکایی ها موقع کشتار سرخ پوستا داشتن که میگفتن یه سرخ پوست خوب یه سرخ پوست مرده است. حالا قضیه الآن و این افراد خود مقدس پنداره که معتقدند یه مذهبی خوب کسی که کور و کر و نفهم باشه. مذهبی خوب از نظر اینا پیرو همون مسیح تحریف شده است که میگه اگه بزنن توی گونه راستت گونه چپت رو جلو ببر تا تو اون بزنن!! این افراد دقیقا مصداق عمون عمو تام هایی که زجر و بردگی سیاهان رو توجیه میکردم. اینا همون افرادی هستن که شهید مالکوم ایکس قاطعانه جوایشون رو داد. (https://www.aparat.com/v/lKiFc) اما اسلام میگه هر چیزی در برابر خدا و پیروان خدا قد علم کنه باید از سر راه برداشته بشه. اسلام میگه با قاطعیت باید از حقت مشروعت دفاع کنی. اسلام میگه گناه کاران و فتنه انگیزان باید مجازات بشن. اسلام میگه اگه جایی عمل خلاف اسلام دیدین باید ورود کنین و نظر بدین. اصلا امر به معروف و نهی از منکر یعنی بی تفاوت نبودن و این که خودت برای هر اتفاقی تو جامعه داره میافته مسئول بدونی. اگه به اظهار نظر نکردن بود که کار امام حسین فردا اربعینش هست یلی راخت بود. دیگه لازم نبود این طوری خودش و خانواده اش رو فدا کنه.
    مالکوم ایکس تو سخنرانیش گفت دندونپزشک ها نواکین به فک تزریق میکنن تا بی صدا زجر بکشی، این دقیقا کاریه که این شعرای ضد خدا میکنن. کلیپ شبهه دار و مزخرف منتشر میکنن و بعد که واکنش نشون میدی، میگن این فقط یک کلییپ "بدیهی و ساده" بود و تو باید بی صدا زجر بکشی. (خیر دین و شیوه زندگی به هیچ وجه اختیاری نیست که اگه بود خدا کلا نباید پیغمبرا رو میفرستاد یا حداقل نباید هیچ قومی رو عذاب میکرد.) بعد اینا میگن دیدین از پاسخ دادن نتیجه نمیگرین!!! البته نوح هم که اون همه سال تبلیغ کرد فقط تونست یه عده فلیل رو هدایت کنه که طبق نظر این ضدخدایان باید دست از این کار برمیداشت.
    طبق نظر این ضدخدایان نعوذ بالله ابراهیم غلط کرد که یک تنه ایستاد و گفت کل دنیا و کافرن و فقط منم که میفهم و فقط منم که به این درک رسیدم که هیچ خدایی جز خالف و رب آسمان و زمین در این عالم وجود نداره. حالا اگه این افراد خود مقدس پندار اون زمان بودن به ابراهیم میگفتن " کمتر ادعای دانایی" بکنه "چراکه زیاده گویی و برتری جویی از محاریب شیطان است".
    طبق این نظر شیاطین امام حسین هم نباید قیام میکرد چن امت اسلامی چندپاره شد و احتمالا امام حسین بازیچه دست رومیان شده بود که قیام کنه و با تفرقه انگیزی راه رو برای تضعیف امپراطوری مثلا اسلامی مهیا کنه!!!!

  • با عرض سلام.
    این برای من خیلی عجیبه، و واقعا جای تفکر داره که چطور میشه به اخبار و مباحث شبکه من و تو که برای هیچ بچه مذهبی قابل اعتنا و استناد نیست به سلیقه خودمون رای بدیم که کدومش راسته و کدومش دروغ و به خودمون این جرأت را بدیم که به دیگران افترا ببندیم. حالا می خواد فردی در نظام و دولت باشه یا هنر و صدا و سیما. آیا اونقدر آدم باهوش و انقلابی در نظام و صدا و سیما نیست که ما در مورد همه چیز نظر می دهیم؟ یا اینکه اونقدر ماهواره روی افکار ما هم تأثیر گذاشته که افکار ما را هم شبیه و همسو با شبکه من و تو کرده. بد نیست ما که این قدر ادعای بچه مذهبی بودن می کنیم و برای نظر بدیهی دیگران در مورد یک کلیپ ساده (اختیاری بودن دین و شیوه زندگی) کلی منبر می رویم و در نهایت هیچ نتیجه ای هم نمی گیریم، قدری به خودمون بیاییم و تو زمین دشمن که تفرقه افکنی هدف نهایی اوست بازی نکرده و کمتر ادعای دانایی کنیم؛ چراکه زیاده گویی و برتری جویی از محارب شیطان است. با تشکر

  • سلام
    این کلیپ بفرستید برای رییس صدا و سیمای میلی ... .

  • حالا بازم بگید مشکل از خود حکومت نیست که به خاطر چند تا بیننده بیشتر یه سری فاسق و خائت رو بهشون تریبون میده بعدم اسمش رو میگذاره تریبون دادن به سلایق مختلف!!! با این وضعیت دفعه بعدی به خود ربع پهلویش هم تریبون میدن. یعنی دست اینا بود به شمر هم تریبون میدادن چون اون هم سلیقه اش با ما متفاوت بود!!
    -------------------------
    دم شهبازی گرم که از صدا و سیما رفت و نشون داد سیمای میلی جای سلایق مخالف نیست و فقط این هرزگان و فواحش هستند که باید تریبون داشته باشند.
    ------------------------
    اونایی که ماهوارهمیبینن که به ماهواره دیدنشون ادامه میدن، اون بدخت بیچاره ها و طرفدارای این حکومت بودند که تلویزیون میدیدن که الحمدالله اونها هم با این وضعیت نمیبینن که این نکته بسیار مثبتیه. باید مذهبی ها مثل قبل از انقلاب دیدن تلویزیون رو برخودشون حرام کنند.