سرود «بیعت با علی» با صدای حاج ابوذر روحی


من آماده ام برا #بیعت_با_علی
تا آزادی قدس مونده یه یاعلی...


+ 
46

- 
8

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حضرت علی بعد از پیامبر الگوی بی آلایش قرآن گرایی است / سه شنبه 27/04/1402
    ---
    حضرت علی (ع) که بزرگ شده ی حریم قرآنی پیامبر اسلام (ٌص) است و نیک از قرآن آموخته که حضرت ختمی مرتبت بارها در قرآن از خداوند دستور یافته که دین داری خود و آموزش دین داری به دیگران را باید در قرآن منحصر سازد ؛ محال است در دین داری خارج از حریم قدسی قرآن از دین سخن بگوید یا خارج از این کتاب آسمانی بی نقص دین را به دیگران آموزش دهد .
    بی هیچ گونه تردید حضرت علی (ع) همیشه بعد از پیامبر اسلام در دین داری و دین آموزی آیینه تابناک تمام قد قرآن گرایی بوده و در پیروی صادقانه و بی هیچ آلایش از دین ناب خداوند با کمال پرهیز از هرگونه جدایی از حقایق احکام و اعتقادات شناختها و نویدها و هشدارهای محکم و مفصل قرآن ؛ دین داری و دین آموزی کرده است .

  • مهم ترین ویژگی علمی وزیر ارشاد در حکومت دینی چیست؟
    ---
    مهم ترین ویژگی علمی وزیر ارشاد در حکومت دینی منتسب به اسلام ، حکومتی که حمایت از حقایق محکم و مفصل احکام و اعتقادات قرآن از هرگونه تحریف اولویت اول آن است ، برای منع تحریفهای تحریف گران ؛ داشتن آگاهی کامل به حقایق شناختها و نویدها و هشدارهای قرآن است که در چگونگی دین داری و مذهب داری خدا پسندانه حرف اول را می زنند و اصالت الهی دین ناب خدا را از دخل و تصرف و از هرگونه دست برد بشر مصون و محفوظ نگه می دارند .
    بی تردید پیامد شوم محروم بودن وزیر ارشاد از ویژگی مذکور ؛ رواج فراگیر و فاجعه آفرین من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل در جامعه و نابود شدن اصالت الهی دین است که بحکم خداوند در قرآن تمام عبادتها و نیکوکاریهای متدینان را تباه می کند و آنان را به عذاب شدید ابدی نابخشودنی و محروم شدن از شفاعت در قیامت دچار می سازد .

  • گلایه ای تلخ سازنده بنفع ملت و نظام/ دوشنبه 26/04/1402
    ---
    کار گزاران رسانه های همگانی وزین حقیقت گرا که در نظام دینی باید به شرع و قانون متعهد باشند هرگز تحت تاثیر احساسات به حذف نقدهای منطقی سازنده بویژه نقدهایی که از حقایق انسان ساز قرآن دفاع می کنند نمی پردازند هرچند هم حقیقت در این نقدها تلخ باشد .
    افسوس که با گذشت بیش از چهل سال از بر قراری نظام دینی در کشور هنوز نهادهای ناظر بر مدیریت کسب و کارهایی که با مجوز دولت فعالیت خود را انجام می دهند قادر نیستند یا نمی خواهند تخلفات شرعی و قانونی زیان بار این کسب کارها را پیگیر شوند و بنفع نظام و ملت این کسب کارها را بگونه ای مثبت و سازنده به قانون گرایی وادار سازند .
    تردیدی نیست که بی تفاوتی این نهادها در انجام وظایف قانونی خود در نظارت سازمان یافته نظام مند و ضابطه مند عالمانه بر کسب کارها به واپس گرایی و تضعیف و نابود شدن قدرت قانونی نظام و به تحمیل رنج و زیانهای کلان جبران ناپذیر به ملت پایان می یابد .
    سر انجام این وضعیت فاجعه بار به از دست رفتن کار آمدی مشروع اصول انسان ساز نظام دینی و تاثیر منفی نظام در انجام وظایف خود و به بی کفایتی در پیاده کردن این اصول که برای استقرار آنها داراییهای بی شمار کشور و جان صدها هزار از عزیزان ملت فدا شده اند خاتمه می یابد و بی تردید نظام را از یک عنصر سازنده که باید محبوب ملت باشد به عنصری زیان آفرین و وبال گردن ملت تبدیل می کند .

  • عالی

  • سلام ممنون از ابوذر روحی

  • عالی بود ولی کاش تو این برهه که حجاب زیر سواله دخترا با چادر می اومدن برای خمایت

  • چون قضیه از این قراره که هنوز شماها نمیخواین قبول کنین که این خود حکومته که میخواد بی حجابی (و در قدم های بعد مشروب و همجنس بازی) رو عادی کنه. فقط نیاز داشت تا یه اغتشاش درست بشه و خودش رو مخلوع الید و هرزه ها رو قوی و وحشی نشون بده تا قشر مذهبی مثل شما هم ساکت بشن و به بهانه حفظ آرامش در جامعه لام تا کام حرفی نزنن. حالا که لایحه حمایت از بی حجابی و بی عفتی هم تصویب بشه اوضاع افتضاح تر میشه.

  • سلام
    خیلی زیبا بود، واقعا زیبا بود
    ولی یک انتقاد بسیار جدی از آقای روحی دارم؛ چرا تو تمام سرودها حدود 80 درصد زمان تصویر روی ایشون زوم کرده؟
    ضمن تشکر از زحمات ایشون، فکر میکنم بخش اعظم اثربخشی این سرودها برمیگرده با باطن پاک این بچه ها؛ من ترجیح میدم بیشتر از چهره معصوم بچه ها استفاده بشه تا اینکه آقای روحی نمایش داده بشه