در دانشگاه‌ها حیوان متخصص پرورش ندهید!


حسن رحیم‌‌پور ازغدی: در دانشگاه‌ها حیوان متخصص پرورش ندهید!


+ 
18

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • متاسفانه از بچگی احترام گزاشتن به بزرگتر رو به ما آموختند.اما کسی نگفت که وقتی به ریس خودت که در حال چاپیدن تو و دیگران احترام میگزاری و از یه جا به بعد از ترس اخراج شدن سکوت کردی و چشم بسته امضا کردی.این روزها هم میشه آخر و عاقبتش .
    کسانی که نشستید شاهد چپاول بودید و به هر دلیل هیچ نگفتید.حداقل امروز روز
    در جمعی نشستی که همه دارن ادا روشنفکری در میارن و برای دزدها دست میزنن شما یا نظر نده یا اونی که دیدی بگو اونوقت ببین اطرافیانت یکی پس از دیگری شروع به اعتراف شبیه تو می‌کنند.پس اگر جرات و غیرت رو خشکاندیم حداقل انصاف و قدردانی رو در وجودمون حفظ کنیم

  • به پایگاه خبر فوری در باره موضوع:/ پناهیان: هیئتهای مذهبی بدنبال کار آفرینی و تولید ثروت باشند/ جمعه 09/04/1402
    ---
    فراخوان هیئتهای مذهبی به تلاش برای رفاه جامعه
    ---
    این فراخوان خیر خواهانه که توسط آقای پناهیان هیئتهای مذهبی را مخاطب قرار داده است و از این هیئتها می خواهد که کسب و کار را برای فراهم سازی رفاه جامعه پیشه کنند ؛ در بخشی از آیه قرآنی ۲ سوره مائده در این جمله : « ... وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَى وَلَا تَعَاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ » خلاصه گردیده است .
    بی تردید این فراخوان همه ی حرفه های مشروع موجود در جامعه را نیز فرا می گیرد .
    مطابق با خواست قرآنی خداوند مهربان در آیه ی فوق ؛ خیر خواهی همراه با انگیزه ی صادقانه ی نیکو کاری محض که در آیه به پرهیزکاری خالصانه مشروطو گردیده است می باید شروع شود و ادامه یابد .
    قطعا پرهیز کاری در این زمینه با پایبندی به احکام قرآنی ثابت شرع و اطاعت عالمانه از این احکام تحقق می یابد و تنها جهت جلب رضای خداوند در راستای فراهم سازی رفاه عزتمندانه ی جامعه بایدانجام شود .