آهااای بسیجیا ، طرفدارای حکومت بیاید جواب بدید


ما حق داشتیم آتیش زدیم , سنگ زدیم
چطور میتونیم حرفمون رو بزنیم بدون خشونت وقتی مجازات و .... داره؟!
آهااای بسیجیا ، طرفدارای حکومت بیاید جواب بدید

توی این قسمت از VS جواب یکی از سوالات و شبهات رو دادیم


+ 
35

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • نزدیک به 500 نفر معترض که کشته شده اند بانک آنش زدند

  • معترض به حکم الهی حجاب باید جاش زیر خاک باشه. البته حیف خاک که با بدن نجس اینها آلوده بشه

  • با سلام ، مگه زمان رضا شاه نبود ، خیلی از خانم ها از منزل خارج نمی شدند و یا به سختی با شرایط زندگی می کردند ولی هرگز به هموطنان خودشون توهین و بی احترامی نکردند.
    ضمنا شما تعداد محدودی که به خیال خام خودتون خواهان براندازی هستید و به نظر من هنوزم حتی خودتون نمی دونید چی می خواهید، چطور برای بقیه هم می خواهید تصمیم بگیرید؟
    آیا واقعا بی بندوباری اقتصاد و معیشت را درست می کند؟ آیا واقعا خجالت نمی کشید ناموس خودتون و بقیه را به انحراف بکشید ، کمی فکر کنید در آینده با چه کسی می خواهید ازدواج کنید ؟ بالاخره با گذشت زمان و پیرتر شدن شما ببخشید ( عشق و حال ) هم دلتان را می زند و نیاز به خانواده ای دارید قابل اطمینان و با گذشت و خیرخواه ، آیا از بین یک مشت اراذل و اوباش و هرزه می توانید چنین انتظاری داشته باشید ؟ اصلا جرات می کنید این افراد را به خانه خود بیاورید و هم خانه شوید؟
    لطفا بیدار شوید و راه اشتباهی که این دنیا و آخرت خودتان و یقینا بقیه را نابود می کند نروید.
    آخوند بد هم باید جواب اعمالش را بدهد چه این دنیا ، چه در آخرت . چه بسا مجازاتش چند برابر افراد عادی هم باشد . شما چرا می خواهید به خاطر این آخوندهای بدعمل خودتان و خانواده خود را دچار بدبختی کنید؟
    به جای این هنجارشکنی ها تلاش کنید و کشور را بسازید و در دنیا نامور شوید به نیک نامی نه بدنامی .التماس دعا

  • خوب بود ولی بحث روی اکثریت کلا غلطه. یعنی اگه واقعا اصلا اکثریت بگم ما میخوایم مثل اروپا همجنس بازی که هیچی رابطه با محارم و حیوانات رو آزاد کنیم باید بگیم چشم؟
    " وَإِن تُطِع أَکثَرَ مَن فِی الأَرضِ یُضِلّوکَ عَن سَبیلِ اللَّهِ ۚ إِن یَتَّبِعونَ إِلَّا الظَّنَّ وَإِن هُم إِلّا یَخرُصونَ." ترجمه: اگر از بیشتر کسانی که در روی زمین هستند اطاعت کنی، تو را از راه خدا گمراه می کنند؛ (زیرا) آنها تنها از گمان پیروی می‌نمایند، و تخمین و حدس (واهی) می‌زنند.
    این آیه نفی صریح دموکراسیه.

  • دموکراسی از خود یونان شروع شد و فلاسفه یونانی مخالف بودن چرا چون میگفتن مردم ممکنه گول وعده های کاندیده ها رو بخورن و همه مردم نمیتونن رئیس جمهور خوبی (خود جمهور از زبان یونانی گرفته شده) انتخاب کنند چیزی که ما داریم با چشم خودمون می بینیم مردم رای روحانی دادنو کشور رو به فنا دادن