دشنام و توهین های دیوانه وار اُمید نادان به انقلابی ها، اسلام، قرآن، پیامبر و حضرت زینب(س)


برای اعلام انزجار و برائت از این صحبت های به شدت توهین آمیز امید نادان، لطفا دیسلایک دهید.
با تشکر



اُمید نادان در یکی از آخرین کلیپ های منتشر شده خود در کانال رودست خود در یوتیوب در رابطه با موضوع جشنواره فیلم فجر، با تفسیر به رأی، به دشنام و توهین به مذهبی ها، انقلابی ها، امام(ره)، اسلام، قرآن، پیامبر، حضرت زینب(س) و .... پرداخته است.


لینک کلیپ کامل
(هر چند مقایسه کلیپ کامل با این کلیپ، تغییری در توهین ها ایجاد نمی کند.)

https://www.youtube.com/watch?v=OF5CkoT6OfQ


+ 
11

- 
111

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 01/12/21 ساعت 22:37

    خیلی موجود حقیر و کثیفیه این امید دانا

  • ناظر 01/12/15 ساعت 16:12

    لواط کاری به همین دلیل در قرآن نهی شده و قوم لوط به همین خاطر هلاک شدند اما نه اینکه همه لواط دهندگان اینطوری می‌شوند اما اگر مثل این موجود خبیث و بی دین باشند نتیجه اش می‌شود این و فقط احمقها و هم صنفهای اینگونه موجودات حرفهایش را قبول دارند چون مانند خودش هستند و صد البته توهین‌های این مردک زمینه های دیگری هم دارد و زنا زادگی هم جزئی از آن است تا بتوانی به بزرگان دین توهین کنی و شک نکنید این مزدور ملقمه ای از همه اینهاست و روزی بر همه آشکار خواهد شد .

  • لینک افراد حامی انقلاب اسلامی ایران و مخالف امید دانا :

    استاد رائفی پور
    https://masaf.ir/
    https://www.aparat.com/masaf.ir
    https://www.youtube.com/@raefipourffans


    خانوم پروین زمانی
    https://www.aparat.com/parvinzamany
    https://www.youtube.com/@Parvin.Zamany


    آقای تحلیلگر
    https://www.aparat.com/mrtahlilgar
    https://www.youtube.com/@mrtahlilgar1400


    امیرآرشام
    https://www.aparat.com/Batodu
    https://www.youtube.com/@AmirArsham


    علی علیزاده
    (تلویزیون اینترنتی جدال)
    https://jedaal.tv/
    https://eitaa.com/jedaaltv_official
    https://rubika.ir/jedaalTV
    https://www.youtube.com/@JedaalTV

  • زینب بنت جَحش ، دختر عمه حضرت پیامبر (ص) و همسر زید بن حارث فرزند خوانده حضرت پیامبر بودند . و خداوند برای برداشتن رسم غلط جاهلیت مبنی بر اینکه یک مرد نمی‌تواند با زن پسرخوانده خود ازدواج کند و پسر خوانده و دختر خوانده مثل فرزند ، محرم پدر خوانده و مادر خوانده او نمی باشند ، ابتدا اراده فرمود تا رابطه بین زید بن حارث و زینب مکدر گردد تا آنها از هم طلاق گیرند . و چون حضرت پیامبر در آن زمان هنوز فرمان الهی صادر نشده بود . با نصیحت سعی در قوام و دوام خانواده و زناشویی آنها نمودند ولی چون اراده خداوند بر طلاق آنها بود ، زید و زینب از هم طلاق گرفتند و سپس خداوند برابر آیات (سوره احزاب، آیات ۳۷ و ۳۸) به حضرت پیامبر (ص) دستور داد تا با زینب ازدواج کند تا این رسم غلط جاهلیت از میان برداشته شود .و در این موضوع نیز کفار و منافقان زخم زبانهای فراوانی بر حضرت پیامبر زدند که گویا هنوز که هنوز است از سوی آنها ادامه دارد . و منظور گفته های آقای دانای نادان نیز در این کلیپ نیز زینب دختر عمه ی حضرت پیامبر میباشد نه حضرت زینب سلام الله علیها و دختر حضرت امیرالمومنین .

  • حسین 01/11/26 ساعت 16:19

    خدا شر اینگونه آدم ها رو کم کنه

  • این اغتشاشات اخیر ، یه خوبی داشت و اون هم این بود که چهره ی مجهولی مثل امید دانای حرام لقمه شناسایی شد و دیگه حناش رنگی نداره واسه مردم
    امید دانا ، دیگه یکی به نعل بزنه یکی به میخ جواب نمیده
    امان از این فتنه ها که در عین خسارت چه برکاتی هم داره

  • به محسن.
    رفتار زشتت دیگه از حد گذشته. کامنت قبلی منو نگذاشتی به جهنم. ولی حداقل شرافت رو از صاحبخونه های بی شرفی یاد بگیر که وقتی مستاجر رو از خون پرت میکنن وسایلش رو هم میگذارن دم در. ولی شما نه تنها مستاجر رو اخراج کردی بلکه وسایلش رو هم بالا کشیدی.
    حالا من نمیخوام دیگه هیچ ویدیویی از من تو این سایت شبهه گری بمونه. پس یا اونا رو خودت خذف کن. یا یه روز منو آنبلاک کن بیام خودم ویدیوهام رو بردارم ، یا این که مجبورم برم ازت شکایت کنم.

  • سلام

    لطفا بس کنید این رفتار ناهنجار رو
    باشه من بی شرف تر از هرکی شما بگید

    هر چه دلتان میخواهد دارید انجام میدهید، بله بلاک شدید که از این رفتار جلوگیری شود

    اعتبار سایتمون رو نمیتونیم بخاطر ویدئوهای شما زیر سوال ببریم
    هرچی هم ویدیو گذاشتید پاک کنید اصلا مهم نیست

    برید شکایت کنید؟! که چی؟ برید بگیدآقا اجازه اینا منو بلاک کردن ؟!

    من شما رو از بلاکی در میارم
    هرکاری دوست دارید بکنید خواستید فیلم بزارید مناسب با قوانین سایت ما، مثل قبل تایید میشه
    برخلاف قوانین باشه تایید نمیشه

    نظراتتون هم همین

    ملاک تشخیص اینکه برابر قوانین سایتمون هست یا نه هم با بنده هست

    خواستید هم پاک کنید مهم نیست

  • به محسن 74
    وقتی میگم تو در و دیواری یعنی همین. من گفتم به خاطر بلاک کردنم شکایت میکنم یا گفتم شکایت میکنم به خاطر بالا کشیدن ویدیوهام؟؟؟
    بحمدالله که حالا اجازه دادید ویدیوهام رو حذف کنم تا دیگه این سایت شبهه گری نوکر دولت رییسی خائن، دیگه براش مشکلی نباشه. و من هم دیگه میرم. (خواستم کلا پروفایلم رو حذف کنم که نشد، بلد نبودم. خواستی حذفش کن)
    من از سایت کثف آپارات به اینجا اومدم چون فکر میکردم مثلا مسلمونید ولی دیدم شما از اونا هم بدترین. چون حداقل شکوری کافر مدیر آپارات ادعای دین داری نداشت و رسما از بی حجابی دفاع میکرد. ولی شما برای دولت حامی بی حجابی رییسی نوکری میکنید.
    اعتبار خوبه که به خاطر خدا به دست بیاد نه به خاطر نوکری کردن برای دولت بی لیاقت و خائن رییسی. اعتبار وقتی هست که واقعا این سایت برای روشنگری در مورد خیانتها باشه نه تبدیل شدن به شبهه گری. (به قولی کار خوبه خدا درست کنه، سلطان محسن خر کیه)
    اما راستی من تو قوانین این سایت شبهه گری ندیدم که باید یا علیه اسلام شبهه گری کرد یا باید از دولت ابراهیم خان کلانتر حمایت کرد!!
    شماها به خیال خودتون با این طور حذف کردن من و امثال فکر می کنید که میتونید جلوی خشم امت حزب الله که در آستانه لبریز شدن هست رو بگیرید ولی زهی خیال باطل.
    فقط اون روزی که مسلمان ایران مثل مسلمانان افغانستان علیه این جمهوری ضد اسلامی شورش کردن میخوام قیافه بهت زدتون رو ببینم.
    آنچه شرط بلاغ بود گفتم.
    والسلام

  • خصوصی 01/11/25 ساعت 11:55

    آقا سلام. جسارتاً کار شما ( روشنگری ) مفید است اگر چه شعاع کافی ندارد.
    اما در مورد ایشان : ببینید چندین نظر را که محتوای نصیحت دارد یا مستدل یا مستند است را بی جواب گذاشته یا به امور غیر مربوط پرداخته ( بعنوان نمونه اشاره به حسن خلق حضرت رسول که در قرآن کریم آمده و ایشان بعکس آن عمل می کند ). تا جائی که می دانم پرخاشگری میتواند دو علت داشته باشد یکی ارثی و دیگری محیطی و بهبود آن طولانی و مشکل است.
    با ذکر دو مورد نتیجه اینکه یا باید با افردی مثل ایشان کل مکل کنید یا قَالُوا سَلَامًا بگوئید و در جهت ارتقاء خرد جمعی و جهاد تبیین انرژی مصرف کنید.
    هدف رنجاندن ایشان نیست لذا ضرورتی ندارد که نظر تقدیمی حقیر چاپ شود.
    موید باشید
    ملتمس دعای خیر
    ارادتمند حسین

  • به عمومی یا عبارت بهتر یزید دست اندازو
    خودتون رو مسخره نکنین. این سایت شبهه گریه نه روشنگری.
    من سعی کردم جواب های مستدل رو مستدل جواب بدم ولی برای شما که کور و کرید افاقه نمیکنه.
    من پیغمبر نیستم، صبر ایوب هم ندارم. اما الحمدلله سید هستم و خوشبختانه یا متاسفانه از این سیادت عصبانی شدن در برابر شبهه و بی عدالتی و گناه علنی به من رسیده. دست خودم نیست نمیتونم این قلب آتش گرفته ام رو که امثال شما آتش زدین خاموش کنم.
    و راستی شما از اون کامنت بلند بالام که کل دولت رییسی رو زیر سوال بردم فقط به جمله "ربوی بودن بانک ها" بسنده کردید و مطلقا جوابی به افتاضحاتی که وزارخانه های تحت امر رییسی ایجاد کردند، جوابی ندادید. چون جوابی هم ندارین.
    خلاصه همون طور که خودتون گفتید خواب رو میشه بیدار کرد اما خواب زده هایی مثل شما که از قضا کور و کر هم هستن رو نمیشه بیدار کرد.
    به امید روزی ک مسلمانان ایران با شورش علیه این جمهوری ضد اسلامی طومار شما براندازان و دست اندازان و شبهه گران را در هم بپیچن. و این وعده اتفاق میافته.
    سید خراسانی انتقام مسلمانان ایران رو از شما میگیره.
    والسلام

  • عزیز طرفدار سلام.
    - در مرتبه اول یاد آوری می کنم که هدف از این کلمات و وطیفه وسائل ارتباط جمعی ارتقاء خرد جمعی است. لذا با هم دعوا نداریم حرف یکدیگر را چوب کاری می کنیم تا پخته تر و مفید تر و کم اشتباه تر شود.
    - احمدالله با هم در ارتباطیم. یعنی نکاتی را مطرح کردید که مربوط به گذشته بود و مدتها منتظر بودم که دیدید یا ندیدی؟
    - قربان جدت همه اتهامات شما را می پذیرم و از شما و همه بخشش و حلال بود می طلبم.
    - اما عزیزم قربان جدت ، در جائی هم نوشتم جواب سلام واجب است خلق محمدی فقط برای او نبود ، نمونه بود برای من روسیاه تا در صورت تمایل بیاموزم و خود را نزدیک کنم.
    - در جای دیگر یچهار میخ کشیدن رئیسی که کمتر از دو سال شب و روز ندارد چرا؟ ربا ( تا حدی که از دست مزد و تورم بالاتر برو ... البته تخصص من نیست ). راجع به وزرای مگه از هوا افتاده اند.در جامعه ای که اینهمه سال با پارتی بازی و بده بستون به پست رسیده اند مگه میشِ نیرو با دوبال تخصص و تعهد پیدا کرد؟ اگر احاد جامعه خیر خودشون رو می فهمیدند هرگز بسوی ربا نمی رفتند فرمود هفتاد لقمه مشکوک را زمین گذاشتم پس شیعه علی حتی اگر مشکوک به ربا باشد نباید بسمتش برود.
    قربانت بروم فدای جدت بشم شما نسبت به آقا هم شایسته حرف نزدید ( ببینید تحقیق علی علیزاده را در همین ... هر چی که می خواهید اسمشو بزرارید یا پیش بینی ایشان را در بیست و یک سال پیش و نظرات ذیل آن).
    - شما احتمالاً تکامل گرا (پر فکشنیست ) هستید و از هر اشتباهی رنج می کشید و حتی تحت فشارید. شما که سید هستی بهتر می دانی که حبیب خدا در شعب ابی طالب محاصره بود. من و شما فرستاده خدا نیستیم اما همان خدائی که شما را سید کرده بمن و شما عقل هم داده. همان خدا از شما باندازه وسع ت خواسته و نه بیشتر . اینکه رئیسی بال تعهد و تخصص را دارد یا ندارد هنوز معلوم نیست چون خاکبرداری عظیمی در پیش روی خود دارد و این زمان می برد به احترام وجود عزیزت مفصل برایت نوشتم.
    متاسفانه در شرایطی نیستم که بدر منزل شما بیایم و دم در بنشینم و روبرو با شما صحبت کنم اما بدان شما تنها دلسوخته ایران اسلامی نیستی خدا شاهد است که راهی جز شهادت برایم متصور نیست اما لیاقتش را ندارم.شما هم حتی اگر از اشتباهات وزیران پر اشتباه رنجوری ، به حججی ها بیاندیش به عکسهای الهام بخش حاج قاسم ، از کجا می دانی شاید همسایه شما حاج قاسم دیگری باشد...
    فدای شما و جد شما
    ارادتمند حسین

  • بسم الله الرحمان الرحیم
    سلام
    هنری که در راه خدا وبرای خدا نباشد برای شیطان است واین آقا میبایستی اعدام گردد نه یک بار وچند بار من قبلا این آقا رانماینده شیطان اعلام کردم ولی کسی گوشش بدهکار نبود والان دیگر مشخش شد که دیگر این آقا نباید زنده بماند وانشاالله به همین زودی به درک واصل خواهد شد .ودر این دنیا ودر آن دنیا به عذاب الهی که برای ایشان آماده شده است خواهد سوخت ودر پایین ترین طبقه جهنم با ابولهب وبعنوان هیزم جهنم خواهد سوخت .
    اللهم عجل لولیک الفرج - صلوات .

  • تا دقیقه یک
    بچه های انقلاب اقلیت ...
    تظاهرات شیر و خورشیدی ها رو + شکنجه گر ها که از سوراخ بیرون آمدند و شما که حتی آستینت رو نمی تونی بالا نگه داری دیدیم و تعداد تون رو شمردیم.آنان که در چشم شما ... و اقلیت هستند خود و پدارانشان از سرزمینی دفاع کردند و می کنند که متاسفانه شما بخیال خود در تلاش قطع ریشه آن هستی.
    ضمناً در مورد " آرتیست " که با هنر مند اشتباه نشِ : هنرمند سعدی است که امور تربیتی در دنیا نظیر ندارد تا امروز بعد از نه قرن. یا حافظ استکه حتی نمی توانی از رو بخوانی . هنر مند فردوسی استکه رستم و اسفندیار ساخته بالاتر از زیکفرید و آشیل. هنرمند مولوی است و خیام... البته در دربار قاجار دلقک هم داشتیم کریم شیره ای در دربار ها گاهی برایشان تکه نانی پرتاب می شد ( داریوش ها یا خود شما که تکه نان فحاشی هایت را توسط دربار ها پرتاب میشود ... ) که نسل امروزی به کلام شما آرتیست ادای اونها رو درمیارن. البته بعضی شان هم با نشان دادن قسمتهای خصوصی بدن ، خود فروشی می کنند و از اینکه دیده می شوند سرمست اند. در غرب هم هنر مند هست . کسانی که درد های جامعه بیمار را و بینوا (یان ) را منعکس می کنند یا میز شام خانواده پر جمعیت کشاورز را که تنها سیب زمینی پخته در آن است ترسیم می کنند هنر مندند.

  • برو بچه ، زر بزن ، موقع عمل خواهی دید ، البته اگر جیگرش رو داشته باشید