عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ناظر 01/9/29 ساعت 22:50

    چه موجودات بدبختی هستند مخالفان جمهوری اسلامی . فلاکت و نکبت از سر و رویشان می‌ریزد و خودشان فکر می‌کنند کسی هستند اما واقعیت وجودشان جز نجاست و بی ناموسی چیزی نیست . ایرانی آنهایی هستند که انقلاب کردند و هشت سال با استکبار جهانی جنگیدند و همیشه اصل حجابشان بوده و هست نه این وحشی‌ها بی عفت دشمن خدا و دین . بدبختی از آنجایی آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد اینکه بعضی‌ باصطلاح بزرگان که حتی مجتهد هم در میان آنها هست سعی می‌کنند این آشغالهای بی دین و ایمان را خوب قلمداد کنند که مثلا نقص ظاهر دارند و این گونه نظرات ضربات کشنده ای به عفت و حجاب و غیرت زده که در تاریخ شیعه بی سابقه است و باعث شده گروهی از باحجابان سابق گمان واهی برند که فقط پوشش حجاب است و همینکه لباسی بپوشند یعنی حجاب دارند همان حجابی که تمامی اندام و بدن خانمها را به طور شهوت انگیزی در معرض دید قرار می‌دهد یعنی همان لباس بانوان ورزشکار که حالا در معابر هم همین حجاب دارد رایج می‌شود و این بزرگترین خیانتی بود که در حق مملکت شیعه شد .

  • اشاره یا کنایه ظریف شما به مقامی است که مورد تائید دوست و حسادت دشمن است.مگر خدای سبحان در مورد نیت ریا در نماز اخطار نداده ؟ این مگر اهمیت نیت را نمی رساند ؟ این مکتب بعد چهارده قرن در اینجاست که هستیم. اما از همان روز های اول در رابطه با حیله قرآن سر نیزه حتی شمشیر بر گلوی اما گذاشتند . اگر مسلمانی و در ایران هستی شما را دعوت به تفکر می کنیم که شاید همپایه عبادت باشد. اگر هم در بعضی کشور های متخاصمی هم بشما فرمایش حافظ را تقدیم می کنم : عرض خود میبری و زحمت ما می داری.
    اگر ارتش نبود و سپاه نبود و پلیس و بسیج... نبود ایران بدون اسلام بود و این امنیت که امروز بر ایجاد کننده اش خرده می گیری جمهوری اسلامی ایران را به جائی می رساند که مورد قبول امام و منتظرانش و خدای سبحان باشد ان شاءالله

  • ناظر 01/10/3 ساعت 16:47

    من در همین مملکتم و مسلمانم. از آن نوع مسلمانانی که ملاکش قرآن و سیره ائمه هست و بس و نه مسلمانی که هر چیزی حتی خلاف را توجیه کنم و بگویم مصلحت است . مصلحت چیزیست و تائید کردن خلاف اسلام چیز دیگر . اینجا مملکت امام زمان است و اگر امروز انقلابی داریم و امنیتی از امام زمان است که اگر نبود با این هجمه ها خیلی پیش از این مملکت از هم پاشیده بود و البته بدون شک کسی نمی‌تواند زحمات آنهایی را که برای تداوم این انقلاب سالهاست مبارزه کرده اند و خون داده اند منکر شود اما دلیل هم نمی‌شود این واقعیت را که کسانی دارند شیعه را به نابودی می‌کشند انکار کنیم . همه زحمات زمانی ارزشمند است که انقلاب و اسلام منحرف نشود که اگر شد دیگر نامش هر چیزی باشد فرقی ندارد . اراذل و اوباش غربی خوب فهمیده اند راه نابودی اسلام و رواج بی غیرتی و بی ناموسی برداشتن حجاب است و امروز می‌بینیم هر روز از حجاب خانمها کمتر می‌شود تا حال که عده ای کاملا بی حجاب شده اند و ما دلمان خوش است که اغتشاشگران شکست خوردند! در ظاهر آنها شکست خوردند ولی در واقع آنها سالهاست به فرمان غرب پیشروی کرده اند و نظام عقب نشینی و آنها در جاهایی از جمله حجاب موفق بوده اند . والسلام

  • با عرض سلام خدمت برادر عزیزم
    بار اول نیست که تائید نگرش شما را تقدیم می کنم و برادرانه می خواهم که به جهاد تبین رونق دهید. اما راجع به اشاره به حجاب:
    شنیدن کی بود مانند دیدن و دیدن مانند چشیدن ، یعنی برای رسیدن به ریشه هر امر ابزار خاصی نیاز است. حجاب را می بینیم اما شروع این امر کی بوده ؟ تهاجم فروش البسه ای که مورد تائید اسلام است یا تبلیغ لوازم ارایش در بسیاری از وسائل ارتباط جمعی ، یا استفاده از لغات زبان دشمن بعنوان نشانه علم و متجدد بودن حتی در سطح منبری ها ، یا تزئین لباس با شعار هائی ب الفبای دشمن یا نمایش فیلمهای وارداتی و به تبع آن خود ساخته... اینها همه نشانه های دیدنی و چشیدنی تهاجم ضد فرهنگ بر علیه فرهنگ اسلامی ماست و هم سابقه بیش از یک دهه دارند.
    در این غوغا حمله به راس نظام هم جدید است ، همان انسانی که زندان و تبعید کشیده و عضو داده و چیزی هم در مقابل از این مردم و نظام نخواسته. اینها همه در تائید اشاره شماست که اشغالگران یهود و نصارا هنوز دست از مبارزه نکشیده اند. این خبر بدی هم نیست ، این یعنی ما هنوز هستیم و ما هنوز منهدم نشده ایم و تا ریشه در آب است امید ثمری هست.
    از سوی دیگر همین انقلاب و اسلام و نظام پر عیب اسلامی در غرب و شرق منتشر شده. همین محرم گذشته در یکی از شهر های روسیه عزاداری با یکی از مداحهان ما را دیدید که جای سوزن انداختن نبود.در هلند بیش از صد مسجد و همگی سنی و متاسفانه حتی یک مسجد شیعه نمی بینیم اما راه پیمائی عاشورا چند هزار نفری است. یکی از سران مبارزه با اسلام سه سال پیش مسلمان شد ( یو'رام فان کلا'ورن ) یا در دو گروه فوت بال فرانسه و مغرب اغلب مسلمان هستند . در همان فرانسه بیش از شش ملیون مسلمان هست و در جزیره انگل ها شاید بیشتر مسلمان باشد و موج شیعیان در بسیاری از کشور ها بعنوان نمونه مغرب تعجب انگیز است ( چندین خانواده را می شناسم که پدر شیعه و مادر سنی و فرزندان یکی سنی و دیگری شیعه از برکت حوزه ها که طلبه از همه جای دنیا دارد)... پس همین نظام پر اشتباه ما برای دیگران مدل و پیشگام است و نور است که نباید و ان شاء الله خاموش نخواهد شد.
    اصل موضوع این استکه چگونه بطور موثر من و شما می توانی کمک کنیم.
    ملتمس دعای خیر
    ارادتمند حسین

  • چرا با ویدیو آهنگ با صدای بلند میکس می کنید؟ صدای موزیکش آنقدر بلنده که نمی فهمیم طرف چی داره میگه