حاج میثم مطیعی | بی تو چه کند مولا، یا فاطمه الزهرا


بی تو چه کند مولا، یا فاطمه الزهرا (زمینه)
بانوای: حاج میثم مطیعی

شب‌دوم #فاطمیه‌اول۱۴۰۱


+ 
7

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • راه رهایی از مصیبتهای روز افزون دنیا کدام است؟!
    ---
    با اصرار بشر بر ادامه ی ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات بنام دین و مذهب که با شناختها وهشدارهای ی محکم و مفصل فرهنگ وحی اصیل الهی دین داری که پایان آن ؛ وحی الهی قرآن است تضاد آشکار دارند و همچنان با اصول منطقی عقل قابل اثبات نیستند ؛ بشر خداوند قهار را به خشم وا می دارد و با اصرار بر این رفتار ؛ بشر دنیا و آخرت خود را به سوی تباهی سوق می دهد د و روز به روز ، با قهر خداوند ، در مقابل آسیبهای روز افزون بیشتر خلع سلاح می شود.
    با بی توجهی بشر به خواستهای وحیانی انسان دوستانه و انسان ساز خداوند که برای سازمان دهی بهینه ی زندگی او توسط پیامبران به او ابلاغ شده اند ، اگر بشر بی هیچ گونه اظهار توبه و ندامت در این دنیای زود گذر این بی توجهی را ادامه دهد ؛ خداوند این آفریده ی عاقل را به حال خود واگذار می کند و این واگذاری بمعنای از دست دادن حمایت خداوند بحکم هشدارهای وحی الهی است .
    بشر با این بی توجهی جاهلانه یا عامدانه ؛ بحکم خداوند در این وحی با شتاب به سوی نابودی تدریجی حتمی گریز ناپذیر خود حرکت می کند.
    هشدارهای پی درپی وحی اصیل الهی ثابت می کنند ؛ این وضعیت فاجعه آفرین نتیجه حتمی نادیده گرفتن شناختها و هشدارهای این وحی است که اگر بشر بی توبه و بی اظهار پشیمانی در این دنیا این وضعیت را ادامه دهد ؛ در دنیا و آخرت برای نجات خود از این نتیجه هلاکت بار هیچ راه گریزی نخواهد یافت .