نمی‌بینید بعضی پلیسا چطور مردمو میزنن؟


میگه: نمی‌بینید بعضی پلیسا چطور مردمو میزنن

پاسخ حجت‌الاسلام روحبخش


+ 
34

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • 1- سلام
    2- من که به شخصه از فیلم دیدن زدن این اوباش جگرم حال میاد. اونم وقتی یادم میاد همین بی پدرها با آرمان علی وردی چکار کردند.
    3- البته منم با زدن به اون شکل ملیحانه مخالفم. چون نهایتا آخرش اینارو میفرستن بازداشتگاه بعد تو دادگاه میگن جوگیر بودیم و بعد قاضی های مهربان تر از مادر (البته فقط برای این داعشیا) اینا رو آزاد میکنن. به جای این که با باتوم تو سر این بی پدرها بزنن با ید با گلوله تو سرشون بزنن و تموم کنن. واقعا تو این وحشی گری ها جای پلیس آمریکا خالی بود.
    4-خلخالی روحت شاد

  • سلام به شما حرف جالبی رو گفتین
    اما اینجا باید حواس یکی مثل من باشه که میخوام جیگرم حال بیاد یا میخوام کار درست رو انجام بدم
    چون کاری که بخواد درست باشه و برای حق صورت بگیره نه نیازی به عصبانیت داره نه به دیدگاه های شخصی
    بلکه باید از مسیری که دین گفته پیش برم
    اگر من میخوام یکی رو بزنم تا دلم خنک شه خب فکر نمیکنم از نظر دین قابل قبول باشه

  • 1- سلام
    2- این که شما گفتین درسته و من دقیقا نظرم رو گفتم. بله من دلم به شخصه خنک میشه. نمیتونم بگم نه از این که میبینم یه سری اراذل داعشی دارن کتک میخورن ناراحت میشم! (چون حاج آقا روحبخش گفتن کسی بین بچه مذهبی ها نیست که از کتک خوردن اینا خوشحال بشه و تو جمع های خودشون از تو سری خوردن این وحوش ابراز شادمانی نمیکنن، این نظر رو گذاشتم تا بگم به هیچ وجه حرف حاج آقا در این مورد درست نیست)
    3- از نظر اسلامی هم باز هم حق با شماست که نباید برای دل خنک شدن کاری کرد. درست مثل مولا علی که عمرو بن عبدود رو نه از روی کینه که به خاطر رضای خدا کشت.
    4- حکم این داعشیا هم مثل همون عمرو هست. کسی که امنیت جامعه اسلامی رو بخواد به خطر بندازه حکمش مرگه. لازمم به دادگاهی نیست چون اینا دقیقا برای جنگ اومدن تو خیابون. با کمال افتخار هم تو کانال ها و گروه هاشون میگن دارن با حکومت میجنگن پس بای با یه دشمن کافر و محارب باهاشون برخورد کرد.
    5- این مطلبی که الآن میگم ثقیله ولی امیدوارم درک کنین. مرحوم خلخالی خیلی ها رو کشت. قطعا بی گناه هم بین اونا بود. خلخالی درست برعکس حرف امام علی عمل کرد. اما فقط تو یه مورد سوسنگرد، اگه اعدام های خلخخالی نبود هرگز شهر از دست تجزیه طلبا نجات پیدا نمیکرد. خود خاخالی میگفت من جهنمی میشم ولی کشور رو نجات میدم.
    6- کاش هنوز قاضی های مثل خاخالی بودن. خلخالی روحت شاد

  • سلام
    بسیار ممنون از وقتی که گذاشتین و پاسخ بنده ی حقیر رو دادین و متشکرم . امیدوارم هممون عاقبت بخیر بشیم و مورد تایید حضرت ولیعصر باشیم . و ای کاش تمام بحث ها همینجوری بدون هیچگونه کینه حل بشه