پاسخ عجیب امام صادق به یک گنهکار


ترسیدم نماز صبحت قضا شده!!!!


+ 
34

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بیدار شویم!!! در قیامت هیچ توبه ای پذیرفته نخواهد شد
    ---
    گناه بزرگ اصرار ورزی بر دخل و تصرف در دین خالص خدا و مذهب توحیدی اهل بیت پیامبر که برخاسته از محکمات قرآن است با ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری متضاد با شناختها و هشدارهای محکم و مفصل وحی آشکار و انکار ناپذیر اصیل الهی در قرآن و با ابزار قرار دادن مجملات و متشابهات قرآن با قیاسهای باطل ؛ بحکم خداوند در این شناختها و هشدارها هرگز با اظهار توبه و پشیمانی در فردای قیامت و با هیچ شفاعتی بخشیده نخواهد شد و عذاب ابدی شدید الهی پایان ناپذیر دامن مرتکبان این گناه کبیره را رها نخواهد کرد.
    سهل انگاری مسلمانان در ارزیابی احادیث و روایات دروغ و جعلی متضاد با شناختهای قرآن و با احکام منطق سلیم عقل با تکیه به مجملات و متشابهات قرآن که برای ترویج من در آوردیها و خرافات بشری بنام دین و مذهب به پیامبر و اهل بیت آن حضرت ظالمانه نسبت داده می شوند ؛ دهان کجی آشکار به خواست خداوند و انکار و کتمان بخشش ناپذیر حقایق الهی شناختها و هشدارهای محکم و مفصل قرآن است .
    قرآن در این شناختها و هشدارها باحجتهای قاطع الزام آفرین و انکار ناپذیر فراوان ؛ این گناه بزرگ را دروغ و افترای بخشش ناپذیر علیه خدا و علیه پیامبر اعلام کرده است .
    آسان ترین راه همیشگی شیطان پلید برای کشیدن مؤمنان به دام ترفندها و نیرنگنهای تباه کننده ی آثار نیک دین داری و مذهب ؛ تزریق من در آوردیها و خرافات و جعلیات بنام دین و مذهب در اذهان اکثریت مؤمنان نا آگاه و غافل است .
    بهت آور و توجیه ناپذیر است که چرا این مؤمنان در دین داری و مذهب داری خود به شناختها و هشدارهای محکم و مفصل وحی تحریف نشده اصیل الهی و به منطق متین عقل هیچ توجهی ندارند و از این نیاز حیاتی سرنوشت ساز در دین داری و مذهب داری خود غفلت می کنند و با اصرار به راه انحراف می روند!!!
    بهت آور ترین و فجیع ترین این است که چرا اکثریت مراجع و متولیان آموزش و تبلیغ دین با سکوت خود ؛ از روشنگری قرآنی و عقلی لازم در این زمینه خود داری می ورزند!!!

  • عالی است