استاد خاتمی نژاد - برنامه ابلیس چیه؟


نماز رو چه وقت ابلیس از ما گرفت؟

جهت مشاهده نماهنگ های بیشتر به سایت www.asre-zohur.ir مراجعه نمایید.


+ 
25

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • فرهنگ ملی در یک کشور دینی چگونه باید تقویت و پویا شود؟
    ---
    مهم ترین عامل بهینه و پویا و مثبت و سازنده سازی فرهنگ ملی در یک کشور دینی مسلمان ؛ شناختهای حیات بخش و انسان ساز فرهنگ الهی اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی هستند که از سر چشمه زلال و بی آلایش علم جهان شمول و بی نقص خداوند به بشر ابلاغ شده اند .
    اگر رسانه های همگانی و همه سطوح دستگاه های آموزشی و تبلیغاتی کشور دینی به فراخور همه مراتب آموزشی در کشور عالمانه و روشمند و سازمان یافته و موضوعی همیشه به عرضه ی این شناختهای الهی نپردازند ؛ این شناختها هرگز بگونه ای ثمر بخش و سازنده و مثبت در اذهان عموم مردم جای نخواهند افتاد .
    تهی ماندن اذهان عموم از ساختار علمی سازمان یافته ی موضوعات الهی اصیل این شناختها با بی توجهی به اراده ی حکیمانه و علم جهان شمول خداوند در این زمینه بی تردید در زندگی توده های متدین به گمراهی و سر در گمی و دست پازدن و غرق شدن این توده ها در منجلاب ضد ارزشها که بنام دین و مذهب عرضه می گردند با تحمیل زیانهای جبران ناپذیر می انجامد.
    فراگیر شدن چنین گمراهی و سر در گمی ؛ همه ی داراییها و امکانات مادی را که همیشه در آموزش و تبلیغ دین و مذهب هزینه می شوند بی هیچ بازده مثبت و سازنده و بزیان دین و مذهب و زندگی جامعه هدر می دهد و چنین بی نظمی و بی ضابطگی بی تردید جامعه را از همه ی فرصتهای گوناگون پیشرفت سر نوشت ساز سعادت آفرین در همه ی جنبه های مفید زندگی بی بهره و محروم می سازد .
    قابل انکار نیست که همه ی متولیان آموزش و تبلیغ دین بحکم شرع و قانون و عرف در چنین وضعیتی مسئولیت اول را در هر سود و زیانی که در زمینه دین داری و مذهب داری به جامعه می رسد در محضر خداوند بعهده خواهند داشت و بزرگ ترین سهم در این سود و زیان در دنیا و آخرت از آن آنان خواهد بود .

  • پاداش خون پاک صدها هزار شهید انقلاب اسلامی در ایران چیست؟!
    ---
    پیروزی انقلاب اسلامی ایران نتیجه ی الهی خون پاک صدها هزار شهید از عزیز ترین فرزندان این مرز و بوم است که آرزو داشتند اهداف سعادت آفرین توحیدی قرانی دین خالص بی آلایش خداوند و اهداف انسان ساز توحیدی نهضت عاشورای حسینی در مبارزه علمی قرآنی بی امان علیه شرک و کفر و بی عدالتهیا به دور از دست رس طاغوتان درونی و بیگانه و شیادان دین فروض و مذهب فروش ؛ بر زندگی و در ایمان ملت ها تجلی صادقانه داشته باشد.
    بی توجهی و بی تفاوتی مطلق به رواج روز افزون من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدای ضد قرآن و عقل در زندگی ملت ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ، اگر به شناختها و هشدارهای محکم و مفصل سر تا سر قرآن عالمانه دقت کنیم ؛ فرایند نیرنگها پلید شیطانی و توطئه های پیوسته طاغوتان و شیادان بیگانه و درونی است که تمام اهداف والای دین خدا و اهداف انسان ساز نهضت عاشورای حسینی را نشانه رفته و تا کنون خنثی و نقش بر آب کرده اند .
    غم انگیز ترین و اسف بار ترین عامل این بی توجهی و بی تفاوتی شیطانی ؛ سکوت مطلق مراجع و متولیان آموزش دین و مذهب در مقابل رواج من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدای ضد قرآن و عقل است که زندگی ملت ها را در تار و پود شوم و منحوس شیطانی خود روز به روز بیشتر در خود در می نوردد ؛ و و سر انجام فرا خوان هل من ناصر دین خدا و نهضت عاشورای حسینی در میان این ملت ها هیچ لبیک گوی مؤمن صادق پای داری را برای تغییر وضعیتهای ضد ارزشی هلاکت بار نمی یابد .
    گرفتار شدن روز افزون ملت ها در تار و پود مشکلات بغرنج و فجایع جانکاه در همه جا ؛ بی تردید نتیجه ی حتمی بی توجهی و بی تفاوتی مذکور است که خداوند نسبت به آن با هشدارهای فراون محکم و مفصل انکار ناپذیر در سر تا سر قرآن با زبان رسا و گویا بشر را وعده داده است .
    سبک مغزانی که با خرد ستیزی خود را بی جیره و مواجب در تخریبهاو کشتارها در آشوبهای دشمنان بیگانه دخیل می کنند ؛ بر دیدن یک تاریخ از نابودیهایی که این دشمنان ابر قلدر در جهان ایجاد کرده اند ، و به سراغ این سبک مغزان نیز خواهد آمد با غفلتی جنون آسا چشم بصیرت را بسته اند و خواسته و ناخواسته با شتاب به سوی سرنوشتی تاریک و آکنده از فلاکت و بد بختی بی وقفه حرکت می کنند .
    حکومتها نیز با خرد ستیزی و مسئولیت گریزی و غفلت از امکانات خدا داده ای که در اختیار دارند یا با خیانت با تنگ کردن عرصه ی زندگی آرام بر ملت های بی پناه خود ؛ به این حرکت شوم همه گیر دامن می زنند .

  • بزرگ ترین ظلم درحق ایران و ایرانیان و نظام اسلامی چیست؟ً!
    ---
    در ایران که با وجود نعمتهای گرانبهای بی شمار خدا داده طبیعی ثروتمند ترین کشور بی رقیب خاورمیانه است ، خار و قربانی کردن ارزش پول ملی این کشور بر خلاف تمامی اصول اقتصاد خرد گرای سلیم بپای ارزهای دشمنان بیگانه و اصرار بر نابود کردن عزت و سر بلندی ملت این کشور با این شیوه ی خائنانه بنفع این دشمنان با پایین آوردن سطح توان اقتصادی این ملت به سطح فقیر ترین کشورهای جهان ؛ بزرگ ترین ظلم در حق ایران و ایرانیان و نظام اسلامی ایران است .
    هدف اساسی این خیانت بزرگ ؛ راست و درست جلوه دادن همه ی شایعات دروغین سوء دشمنان قلدر جهانی علیه این نظام با قصد تحریک مردم نا آگاه به سوی بر اندازی و جامه ی عمل پوشاندن به فجایع بزرگ از گشتارها و ویرانگریها و آوارگیهای دست جمعی است که در اثر این بر اندازی خواهد آمد و نا امید کردن همه ی ملتهای استقلال طلب آزاده از هرگونه قیام علیه سلطه ی ابر قلدران استکباری و نژاد پرستان جهانی است .
    وفاداران خدا پرست ایرانی وطن دوست با پیشه کردن خرد گرایی باید همه ی تلاش وطن دوستانه ی خود را بسیج کنند و اجازه ندهند کشورشان به سرنوشت شوم کشورهای استعمار زده در زمان حال و گذشته دچار شود زیرا پس از مرگ سهراب هیچ نوش دارویی بی تردید کار ساز نخواهد بود .

  • هوشیار باشیم در رفتار دینی و مذهبی خویش چه می کنیم؟!
    ---
    باید بدانیم رفتار ما در دین داری اگر در تضاد با شناختهای محکم و مفصل قرآن باشد بی تردید به بی دینی و لامذهبی می انجامد و بحکم خدا در زندگی دنیا و آخرت ما همیشه بازده مخرب نابود کننده خواهد داشت .
    خداوند حکیم و دانای مطلق در هشدارهای فراوان قرآن بارها تاکید کرده که این کتاب هدایت آسمانی را به بشر نفرستاده که بشر آن را با دخل و تصرفهای دانش ناچیز بشری خویش و با دهان کجی به احکام و اعتقادات الهی شناختهای آن به بازیچه تبدیل کند ؛ سپس هرگز آب از آب تکان نخورد و همه چیز بر خلاف خواست خدا وفق مراد بشر پیش برود!!!
    خداوند در جای قرآن تاکید کرده اگر بشر رفتار دینی و مذهبی خود را مطابق با شناختهای هدایت گر قرآن بدون هیچ دخل و تصرف بشری متضاد با قرآن و عقل در این شناختها سازمان ندهد ؛ محال است بتواند یک زندگی سالم خدا پسندانه سعادت مند بی دغدغه ی همیشگی برای خود فراهم سازد !!!
    بشر با این دخل و تصرف قرآن ستیز و خرد گریز ، بی تردید ، تا قیامت تحت تاثیر نیرنگها و ترفندهای شیطان که بنام دین و مذهب به اذهان متدینان تزریق می کند با افت و خیزهای ناشی از خطاها و گناهان خویش همیشه به سوی سرنوشت شوم ابدی تا ورود به جهنم و ماندن همیشگی در کنار شیطان در آن حرکت خواهد کرد .