فحاشی و توهین‌های گستاخانه مسیح علینژاد به زنان ایران


با عرض پوزش از مخاطبین فهیم و با فرهنگ بابت صحبت‌های درون کلیپ | فحاشی و توهین‌های گستاخانه مسیح علینژاد به زنان ایران در پخش زنده شبکه سعودی اینترنشنال!

پ.ن: نکته عجیب اینکه "فرداد فرحزاد" مجری برنامه، حتی به‌خاطر رعایت اصول اولیه پخش تلویزیونی هم که شده هیچ واکنشی نسبت به فحاشی‌های علینژاد، از خود نشان نمی دهد!


+ 
9

- 
5
ارسال در 1401/4/20 ساعت 11:16 2022-7-11 11:16:20
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ناظر 01/4/23 ساعت 16:17

    از این زن کافر و مشرک و مفسد چه انتظاری دارید وقتی در مملکت بسیاری از زنان از خباثت او تبعیت می‌کنند و بعضی آخوندهای ما فکرشان مثل او فاسد است و بعضی از مسئولین فساد را ترویج می‌دهند و اسلام را زیر پا می‌گذارند و به ائمه توهین می‌کنند و بیت المال را میچاپند و اجازه محاکمه آنها را هم بزرگان به مصلحت نمی‌دانند و یا اجازه نمی‌دهند و.......... خوب حال کی بدتر است . این دخترک عقده ای کافر یا مسئولین بی خاصیت همراه فساد .

  • چرا به این جعنلق نکره ی خود فروخته ی دشمن خدا و نوکر استعمار فرتوت انگلیس با پخش تصویر منحوس او بها می دهید؟؟؟!!!

  • فقط یه توپوزی میخوای مسیح پولی نژاد اونهم کار خودمه نه هیچکس دیگه

  • از آخر شروع کنیم: شما و خشمت پر گاهی در تاریخ نیستید. انسانهائی دو هزار سال و هزارو چهاصد سال و هزار سال پیش نکاتی را درس داده اند که امروز مثل کیلاسی که از درخت می چینید تازه و روح بخش است.
    اگر خفاش چشم دیدن نور را ندارد ، عیب از نور نیست.
    یکی از این افراد تاریخی که شما هم نمی توانید نادیده بگیرید :
    ادب مرد به ز دولت اوست
    تو کز محنت دیگران بی غمی
    و :
    گر بدین سان زیست باید پست...
    و :
    غم این خفته چند خواب در چشم ترم می شکند.
    .........
    اشاره این پدرانه :
    خانم ، شما ریشه در سرزمینی داری که هزاران سال فرهنگ انباشته. حیف است که برای جلب نظر یک سر و دو گوش هائی که از اقیانوس رد شدند و ساکنین آنجا را قتل عام کردند و بیش از چهار صد و هفتاد معاهده را با سرخپوستان یکجانبه شکستند و تنها گروهی هستند که بمب اتم را بکار گرفتند و بیش از نود و پنج در صد تاریخ دویست ساله شان در جنگهای تجاوزگرانه گذشته ... همچون هنر مندانشان در هر چند جمله یک بی ادبی (
    ( F*CK ).

  • خیلی خیلی بی تربیت و بی شخصیت هستید جنابعالی که به خوتون اجازه می دهید به دیگرا ن و ارزشهای درست ایشان توهین کنید ، واقعا براتون متاسفم مسیح علینژاد