حمایت علم‌الهدی از ورود زنان به ورزشگاه


۱.فیلم تقطیع شده؛از بعد «لذا» حذف شده وبه قسمتی دیگر رفته تا نظر اصلی علم‌الهدی را مخاطب نداند! مخاطبی که البته مقصر است؛چون نخواسته دنبال حقیقت باشد.شاید کسی خواست اصل حرف را بداند

‏۲.اصل فیلم مربوط به اول بهمن ۱۴۰۰ است.‌علم‌الهدی از حرمت هیجانی شدن زن مقابل نامحرم می‌گوید.بعد می‌گوید لذا..
اینجا مردم شعار تایید می‌دهند و فیلم کات شده و نمی‌بینیم که می‌پرسد: «حال زنان از تماشای فوتبال محروم باشند و به تلویزیون اکتفا کنند چون زن هستند؟»و خود جواب می‌دهد:

‏۳.«مسئولان در ورزشگاه مکان‌هایی مخصوص بانوان فراهم کنند که از هیجانش مرد چشم‌چران سوءاستفاده نکند.چه مانعی دارد از ورزشگاه،فوتبال ببیند؟دستگاه مسئول توسعه ورزش قهرمانی،مسئول ایجاد صیانت برای زنان در تماشای مستقیم فوتبال است.وظیفه داریم برای زنان تمام تفریحات را فراهم کنیم.»

‏۴.علم‌الهدی بلد نیست و دفترش هم فهم سیاسی و رسانه‌ای ندارد که این تخریب‌ها را جواب دهد.دشمن هم که اهل اخلاق نیست.من نوشتم تا اصل موضوع را بدانیم و بعد با آگاهی،موافق یا مخالف باشیم.دانستن گویا حق مردم است!


+ 
27

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام خسته نباشید لحنتون در مورد آیت الله علم الهدی و همچنين نوع خطاب قرار دادن ایشون بی ادبانه است مخصوصا بند 4 امر به معروف و نهی از منکر هم طبق آیات قرآن باید با ادبانه باشه خصوصا برای یک عالم دینی

  • سلام.
    آخرالزمان همینه.
    1- یادمه وقتی احمدی نژاد حرف از ورزشگاه رفتن زنا زد، همه افولگراها و افساد طلبا و انقلابیا بهش حمله کردن (که کار درستی بود.) بعد وقتی روحانی این حرف رو زد فقط این افولگراها و انقلابیا بودن که به روحانی حمله کردن. بعد حالا که دولت مثلا انقلابی رییسی اومده سر کار، افولگرا و افساد طلب با هم دست به دست شدن تا صدای اندک انقلابی های باقی مونده رو در نقی ورزگاه رفتن زنا خفه کنن. (البته منم موافق اینم که نباید بین مردا و زنا تو ورزشگاه رفتن تبعیض باشه، در واقع هیچ کدوم نباید حق داشته باشن ورزشگاه برن!) حالاست که باید به دولت انقلابی قلابی رییسی گفت "فاین تذهبون"
    2- یکی نظر خوبی تو مشرق نیوز گذاشته بود که اینایی که مدام از ورزشگاه رفتن زنا حرف میزنن چرا از خالی بودن سالن ورزشگاه ها موقع بازی بنوان حرفی نمیزنن. چرا اینا نمیخوان برن این سالنا رو پر کنن (البته منظورم زنا هستن، اگه ورود آقایون آزاد بشه که دیگه جا برای سوزن انداختن هم پیدا نمیشه)
    3- همه میدونیم که دیدن بازی بهانه چون میشه بازی رو تو تلویزیون هم دید، اینا میخوان بد تر از فسادی که توی سنماهای و دانشگاه های مختلط هست رو این بار تو ورزشگاه ایجاد کنن. (و دقیقا این بار به اسم این که مثلا تیمشون گل زده و عقل از سرشون پریده و دیگه زن و مرد خودشون رو نمیتونن از هم دیگه تشخیص بدون و بیوفتن تو بغل هم و فکر نمیکنم نیازی باشه بیشتر از این توضیح بدم)
    4- حتما دفعه بعد هم میگن چرا نمیزارن همجنس بازا با پرچمای رنگی کمانی بیان تو ورزشگاه!! و امثال رییسی هم حمایت میکنن.
    5- در اینجاست که باید گفت دم مسلمونای طالبان گرم که کلا مشکل رو از ریشه حل کرده. دیگه مسابقات بین المللی و ورزش زنان ندارن که بخوان نگران ورزشگاه رفتن خانوما بشن.

  • ناظر 01/1/16 ساعت 22:05

    بنده خدا علم الهدی به چه روزی افتاده که مجبور شده با شرایطی با ابن کار غیر اسلامی موافقت کند. اگر امروز امام خمینی بود و وضعیت مملکت و این بی حجابی ها و این بی حیایی ها و این وضع زنان و این نمایش‌های ضد اسلامی زنان و این رانت خوارها و این دزدی‌های بیت المال را می‌دید چی میگفت ؟ میگفت. مگر نگفتم نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد . گوش نکردید. پس برید به جهنم .