مستند «آن مرد بسیار» |‌ آیت الله بهجت به روایت فرزند


آیت الله محمدتقی بهجت فومنی از عارفان نامدار، استاد اخلاق و مرجع تقلید برجسته کشور بود که در سن ۹۳سالگی در شهر قم درگذشت. از کرامات اخلاقی و ویژگی های مثبت ایشان نقل های بسیاری شده است. مستند «آن مرد بسیار» به کارگردانی احمد شریف زاده، داستان زندگی این عالم ربانی به روایت فرزند ایشان است.


+ 
47

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ب 01/7/30 ساعت 13:56

    خیلی خوب بود

  • نظر دادن نسبت به اعتقادات دین ومذهب نیازمند آگاهی به شناختهای قرآن است
    ---
    ضمن احترام به شهرت شخصی صاحبان حرفه های مثبت و سازنده ی جامعه ؛ نظر دادن در باره ی درستی یا نادرستی اعتقادات منسوب به دین و مذهب وظیفه ی منحصر به مراجع دین است که می باید به شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی که در اختیار همگان اند آگاهی موضوعی کامل داشته باشند و توده های متدین را به حد و مرزها و ملاک و معیارها و نویدها و هشدارهای این شناختها آگاه سازند.
    نادیده گرفتن وظیفه خطیر آگاه سازی توده های متدین به شناختهای قرآن ؛ زمینه را برای رواج من در آوردیها و خرافات و جعلیات بنام دین و مذهب توسط انواع دلالان دین فروش و مذهب فروش از خدا بی خبر فراخ باز گذاشته و دین و مذهب را به بازیچه ی این منفعت طلبان سیری ناپذیر جاهل و غافل و مغرض تبدیل کرده است .
    گناه کبیره ی رواج این بی بند و باری نفرت آفرین در زمینه های ی دین و مذهب بگردن صاحبان حرفه هایی است که آموزش دین و مذهب را در انحصار خود گرفته و بوظیفه ی خطیر پیامبر گونه ی خود که نوید و هشدار است و باید با آگاه سازی توده های متدین به ملاک و معیارهای شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی انجام گیرد عمل نمی کنند و سکوت و بی تفاوتی را در این زمینه در مقابل رواج من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل بنام دین و مذهب در جامعه بر گزیده اند .
    رواج بی بند و بار من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با شناختهای قرآن و متضاد و متعارض با اصول علمی - منطقی عقل بد ترین و پلید ترین دست آویزی است در اختیار دشمنان بیگانه ی جهان اسلام و مزدوران آنان برای برهم زدن وحدت قرآنی خدا پسندانه ی جوامع مسلمان و گسترش فتنه و تفرقه و پیامدهای شوم تفرقه و فتنه در میان این جوامع و چیره شدن بر سرنوشت و ثروتهای این جوامع است .

  • با تاکید قرآن ؛ علم به جهان غیب و داشتن توان فرا طبیعی منحصر به خداوند است
    ---
    در حالی که قرآن کریم بگونه ای آشکار در آیات محکم و مفصل 188 و چند آیه ی بعدی سوره اعراف و آیه 21 و چند آیه بعدی سوره جن و آیات محکم و مفصلی دیگر در سر تا سر قرآن وجود توان دسترسی به جهان غیب و به رفتارهای فرا طبیعی نزد شخص پیامبر اسلام را نفی می کنند ؛ سخنان فرزند مرحوم آیت ال... بهجت با چه دلایل و شواهد و قرائن قطعی الدلاله از قرآن و عقل و از علوم حدیث و روایت و درایت و از اصول فقه و استنباط ؛ وجود چنین توانی را نزد پدر خود و دیگران که نه معصوم بوده و نه با وحی الهی در تماس بوده اند نسبت می دهند؟؟؟!!!
    آیا ایشان ارزش این سخنان خود را با آیات محکم و مفصل قرآنی مذکور و با اصول استدلال عقلی و با اصول علوم ذی ربط دینی دیگر با روشهای علمی سلیم ، که مورد اتفاق همه ی مراجع دین اند ، سنجیده اند؟؟؟!!!