ارسال در 1401/1/9 ساعت 12:24 2022-3-29 12:24:31
harekat
توسط harekat


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • یه سر دبیری بولتن نیوز / شنبه 13/01/1401
    ---
    بولتن نیوز در دشمنی علیه دین و مذهب و نظام چها که نمی کند؟؟؟!!!
    ---
    خداوند قهار ؛ تحریف گران قرآن و دشمنان روشنگریهای قرآنی و عقلی و کتمان گران حقایق قرآن را نفرین کرده است .
    رسانه ی خبری مجاز همگانی بولتن نیوز در دفاع از این دشمنان که خدا و قرآن و اهل بیت مظلوم پیامبر را با ترویج انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد باقرآن و عقل با بدترین شیوه ی ضد قرآنی نشانه رفته اند بگونه ای جنون آمیز اصرار می ورزد .
    بولتن نیوز اجازه ی پخش هیچ روشنگری را که این دشمنان را با آیات قرآن و اصول استدلال عقلی رسوا می کند نمی دهد .
    این رسانه ی مجاز بر بدنام کردن و منفور ساختن دین و مذهب و نظام دینی ج.ا.ا با ترویج من در آوردیها و جعلیات بر خرافه گستری اصرار می ورزد .
    این رسانه آزادانه و بی هیچ حساب و بی هیچ پاسخ گویی و بی هیچ بازدارندگی با سکوت قرآن ستیز و خرد گریز مسئولان ذی ربط ؛ چها که نمی کند؟؟؟!!!
    این رسانه با اصرار بر کتمان شناختهای فرهنگ اصیل الهی دین داری و مذهب داری قرآنی ؛ ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات غیر قابل اثبات متضاد با قرآن و عقل را بعنوان اصل مذهب تشیع توحیدی علوی جایگزین دین قرآنی خداوند و مکتب قرآنی مذهب توحیدی تشیع علوی کرده است .
    مایه ی بسی شگفتی وحیرت است که چرا این شیوه ی قرآن ستیز و خرد گریز فتنه بر انگیز تفرقه گر بولتن نیوز و بسیاری از رسانه های مجاز دیگر که بی تردید بنفع توطئه های پلید صهیونیسم و استکبار ضد بشر چپاولگر است ؛ در ایران منتسب به اسلام هیچ بازدارنده ی قانونی ضابطه مند ندارد .
    چرا و با کدام دلیل قرآنی و عقلی قاطع انکار ناپذیر این شیوه شیطانی بی هیچ حساب و کتاب با خرافه گستری و ترویج جعلیات متضاد با قرآن و عقل به بدنام کردن دین و مذهب و نظام باید در ایران ادامه یابد؟؟؟!!!