واقعا ۷۰ درصد مردم ایران بی‌دین شدن؟!!


#فضای_مجازی روی ما هم اثر گذاشته؟!
نقدی علمی بر نظرسنجی موسسه گمان

#حجت‌_الاسلام_راجی


+ 
42

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • این دولت که به اسم دولت انقلابی اومده روی کار، اگر بتونه مردم رو از مشکلات نجات بده، امیدی خواهد بود وگر نه شک نکنید ریزش هایی خواهیم داشت!
    امّا، امّا داره...
    اونم اینه که مردم ایران اگر نون شب هم نداشته باشن ،هیچ وقت حاج قاسم رو ول نمیکنند و برن امثال رضا پهلوی رو بچسبند!
    پس رضا بازها این پنبه رو از گوششون بیرون کنند که بتونن، در دل مردم نجیب ایران جا بگیرند!

  • مهمان 00/12/20 ساعت 16:52

    اصلاً کارکرد فضای مجازی بی در و پیکر حاکم بر ایران، همین است که نا امیدی و سیاه نمایی را به مردم کشورمان القاء کنند. جنگ، جنگ رسانه ای و فرهنگی است. اتفاقاً مؤمن ترین و استوارترین مردم دنیا، ایرانیان متمدن هستند. نظر سنجی واقعی را در بزرگ ترین تشییع جنازه تاریخ بشریت در مشهد و تهران و کرمان و چند شهر دیگر برای شهید حاج قاسم سلیمانی به عینه دیدیم. آیا شهید قاسم سلیمانی، سردار بزرگ اسلام و ایران نبود؟؟؟ آیا آن مردم که به تشییع جنازه آمدند ایرانی نبودند؟؟ آیا آن مردم مؤمن نبودند؟؟ آیا نظرسنجی های واقعی را در محرم و صفر عیناً مشاهده نمی کنید؟؟ تا قبل از همه گیری ویروس کرونا هر سال بر خیل عظیم عاشورائیان و اربعینی ها اضافه می شد و انشاءالله در آینده هم بر این خیل اضافه خواهد شد؛ البته به کوری چشم دشمنان و نظرسنج های دروغین و روباه صفت.

  • مرحبا آقا سید! امیدوارم همه مدعیان دین،مثل شما به مردم ایران و نیز به فضای مجازی نگاه کنند. راستی چقدر بدبختند اون کسانی که واسۀ تابعیت و چند صباحی راحت طلبی،آخرت خود رو می فروشند. خدا ما رو از این گروه خاسر و جاهل،حفظ بفرماید!آمین!