چرا جمهوری اسلامی باید از اوکراین حمایت کند؟


واکنش اوکراین به جنگ در کشورهای دیگر چه بود؟

مگر سیاست بچه بازیه؟!!


+ 
30

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 00/12/21 ساعت 09:22

    لعنت بر غربگراهای غرب پرست خائن و منافق

  • مهمان 00/12/20 ساعت 16:30

    اوکراین مکافات خیانت خواصش را پس می دهد. عاقبت غربگرایی چشم و گوش بسته همین است. مردم اوکراین خیلی زودتر از اینها باید به واقعیت نامردان آمریکایی و ناتویی پی می بردند. روسیه حق دارد از مرزهای خودش دفاع کند. آیا روسیه رفته نزدیک مرزهای آمریکا، یا این آمریکائیها هستند که در نزدیکی مرزهای روسیه فتنه گری می کنند و اوکراینی ها به آنها چراغ سبز نشان داده اند ؟؟؟ حالا هم آمریکا پشت اوکراین را خالی کرده. لطفاً کمی واقع بین باشیم.

  • با این آقا سید به شدت موافقم! شمایی که دم از آدمیت و طرفداری از اوکراین می زنی،همونی نبودی که می گفتی نه غزه نه لبنان؛ اونم توی جنگ نسل کشی فلسطینی ها؟؟! الان آدمیت از نظر امثال شماها،چیه اون وقت؟؟؟

  • پس چرا به نفع روسیه موضع گرفته اید
    شما از همه خبیث ترید

  • یاد 00/12/20 ساعت 00:16

    ما مخالف جنگیم هر کجا که باشد و خواستار توقف جنگ. اما این باعث نمی شود که از مواضع رنگی اوکراین غافل بشیم. هشت سال با دست خالی جنگیدیم چه کسی مارا حمایت کرد؟ حالا جالبه از دیدگاه شما ما شدیم خبیث.

  • د 00/12/19 ساعت 13:14

    ما به نفع روسیه موضع گرفتیم؟ رهبر مگر نگفت ما طرفدار پایان جنگ هستیم

  • غربگرا یا وطن فروش نیمه محترم !
    برو تاریخ رو بخون اونوقت میفهمی نباید برای اوکراین سینه چاک کنی ...
    نکنه اکانت فیک هستی ؟ از آلبانی هستی یا از اکانتهای سعودی ؟

  • متاسفانه بر خلاف تعلیمات اسلامی اختلافات سلیقه ای در بین ما به اختلافات قبیله ای نزدیک شده و لذا این بنده حقیر خدای سبحان نمی دانم که گوینده و جوی که در آن سخنرانی می شود چیست. اما منطقی که در این یکدقیقه نیم ارائه شده را نمی شود یا مشکل بشود رد کرد.
    با این مقدمه از این سه هموطنی که منفی داده اند خواهش برادرانه دارم تا دلیل این تصمیم خود را توصیح دهند ، باشد که منطقی قوی تر از گوینده فوق باشد.

  • مهمان 00/12/17 ساعت 18:41

    باید حمایت کنیم چون آدمیم! همین

  • آدم/ انسان اولیت ها را تشخیص می دهد. مثلاً اگر پدر شما بشما حمله کند از خود دفاع می کنید ، هر چند که حق با او باشد. لذا انسان حق را می پذیرد و آدم اولویتها را تشخیص می دهد. اگرعضوی از بدن شما عفونت کند با همه سرمایه خود بجنگ می روید و عضو را از بدن جدا می کنید( پای عفونت کرده یا کلیه مملو از سنگ را بهمراه سنگها جراحی می کنید ) چون اولویت بقاء شماست. موضوع اندکی مشکل تر می شود که اشاره کنیم به ابر انسانهائی که در شرایط سر می دهند اما شرف نمی دهند. اما همین اکرائین دخترانشان را در اروپا حراج می کنند یا تایلند که ... خانه غر بی هاست. پس این درک شخص استکه چه امری را اولویت می دهد ، یکی با نان بخور و نمیر در اطاقی نمناک طلبگی می کند و دیگری جوانی خود را به بازار عرضه ...
    دوشنبه گذشته در تهران چهار ساعت راهبندان بود. در نطرات مردم مثلاً فارس یا جهانیوز یا... اغلب می خوانیم که از گرانی ارز و ماشین و اجاره خانه و خرید خانه ...کله دارند. اما ندیدم که بگوید که کاش در روستا مانده بودیم چون هوای تمیز را با دود کثیف عوض کردیم ، تولید را با مصرف ، آرامش را با سر و صدا ، فضا و چشم انداز وسیع محیط را با چند متر مربعِ محدود آپارتمان ، سلامت خانواده و زندگی در کنار فرزند و پدر و مادر بزرگ را با برخود دیگران در مترو... چون فریفته زرق و برق شدیم و اولویتها را تشخیص ندادیم.

    در پنجاه سال گذشته بیشتر از تمام دنیا از انگل ها و گاوچرونها ضربه خورده ایم چه مستقیم و چه غیر مستقیم مثل صدام و آلصهیون... لذا ؟