جشواره فیلم فجر


جشواره ای برای ترویج فرهنگ انقلابی
ترویج فرهنگ غربی و ازدواج سفید و حرام زادگی


+ 
24

- 
1
ارسال در 1400/11/29 ساعت 22:23 2022-2-18 22:23:10
بینام
توسط بینام


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دمتونگرم حرف مارو زدید

  • وای بروزی که بگندد نمک

    ایشان که نویسنده هستند و صاحب قلم ، بخواهید که تعریفی قابل سنجش از " عشق " ارائه دهند. فردی که اسلام را حتی در پوسته درک نکرده و نپذیرفته را از تخصص خودش ب چالش ب کشید، باشد که بیدار شود و این نگاه عاقل اندر سفیه که در تصویر دیده می شود را از چهره بشوید.
    ایشان در متن جامعه نیستند و نشانه آن لاک ناخن.... آیا نویسنده بینوایان هم چنین بود ؟... حق است که لاک ناخن وارد شود و شمای نویسنده روشنفکر از آنَ استفاده کنید ؟ در کشوری که فقیر داریم ، گور خواب داریم ، کودکان کار ... و بعضی ها حتی کوکا نمی نوشند و آنرا تحریم کرده اند الخ ؟ نویسنده باید مسئولیت نفوذ بر جامعه را بشناسد و از این نفوذ برای تربیت جامعه استفاده کند. نویسنده بیدار کننده جامعه است ونه کاتالیزور گنداندن آن.
    ایشان را دعوت ب بیداری کنید. ایشان که اهل تفکر است باید بداند که " ابدیت در پیش است ". این خانم که طوفان های جوانی را پشت سر دارد با خود حساب کند که ارزش این زندگی ناپایدار و مثلاً روز های گذشته چه مقدار است ؟ آیا جز خوابی ؟ فرض کنیم که راهبرد خراب کردن یک کشور برای رسیدن به فاضل آب غرب باشد ، در این سن که چه ؟ شهرت باشد ؟
    جوانی شمع ره کردم که جویم زندگانی را *** چه سود از زندگانی چون تبه کردم جوانی را

    با تقدیم احترام به این خانم ، باشد که بدستش برسد و هوشیار شود که آینده هم همچون گذشته بسرعت می گذرد و حیف است که در غفلت نفله شود.

    برادر کوچک شما و ارادتمند حسین

  • مهمان 00/11/30 ساعت 10:10

    بدو پاکش کن الانه که بت بگن معلوم الحال داعشی وطالبانی و ....