آیا اقدام شورای نگهبان درست بود؟


تحلیل بسیار مهم حسن عباسی درباره ساز و کار انتخابات در دنیا


+ 
63

- 
8

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • توقعات غیر منطقی ما ایرانیان از شورای نگهبان
    ---
    توقعات غیر منطقی که ما ایرانیان از شورای نگهبان داریم فرا قانونی و عامیانه اند و از جهل به قانون اساسی و قوانین و مقررات ذی ربط سرچشمه می گیرند.
    اگر به وضعیت کار مجالس سنای کشورهای باصطلاح پیشرفته مدعی تمدن غرب که مشابه کار شورای نگهبان ما را انجام می دهند با دقت و عالمانه بنگریم در می یابیم که این مجالس کاری را در زمینه انتخابات و سایر زمینه های نظارت بر اجرای قوانین ؛ بهتر از شورای نگهبان ما انجام نمی دهند.
    مردم این کشورها نیز آن قدر توقع غیر منطقی را از مجالس سنای خود که ما از شورای نگهبان کشور خویش داریم ؛ هرگز نداشته اند.
    هر کس که این ادعا را نادرست می پندارد ؛ یک نظر عالمانه ای با دقت به همین انتخابات مشابه انتخابات ما که در آمریکا و سایر کشورهای غربی به تازگی انجام گرفته اند با نگرشی بژوهشگرانه به سخنان رسانه های این کشورها که در باره انتخابات خود داشته اند بنگرد تا فرق خوب و بدرا بتواند بگونه ای منطقی در این زمینه تشخیص بدهد.
    آن طور نشود که ما با چشم بستن به اوضاع دنیا؛ تیشه و بیل به دست پیوسته بنفع دشمنان به تخریب کشور خود بپردازیم.

  • جانا سخن از زبان ما میگویی ، اگر بفکر مردم بودند باید تا کنون مشکلات مردم را حل کرده بودند . من 65 سالم هست هنوز به آرزوی آنچه از انقلاب میخواستم ( نه برای خودم ، خدا رو شکر نیازی به کسی ندارم ) نرسیده ام و نمی بینم . فقط تنها چیزیکه دیدم حرامزادگی است و بس ، این مردم مُقلد بودند و اگر واقعا از مقام رهبری تبعیت میکردند الان باید همه چیز درست میشد . خداوند پشت و پناهت باشد اُستاد حسن عباسی انشاالله

  • آقا دوقطبی شدن جامعه در سیاست و ورزش و... سابقه ی چند هزار ساله داره. در حکومت یونان، روم و اسلام و.... فلاسفه و مورخین کلی راجع به این موضوع صحبت کردند. چرا راجع به چیزایی که هیچ اطلاعاتی ندارین حرف میزنین و همه چیز رو به هم چسبونین آخه!؟

  • تو استاد دانشگاه . !
    تو متخصص .!
    اصلا" تو خوبی . !