پیشگویی علمای اسلام درباره رهبری نظام


از پیش بینی اعدام شیخ فضل الله نوری تا پیش بینی فتنه اکبر


+ 
59

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دلتان را به این ها خوش نکنید؛ چون اگر پیش آمد و رهبری از دنیا رفت و پرچم را شخصاً به امام زمان سلام الله علیه تحویل نداد؛ شرمنده میشوید
    در ضمن آیت الله بهجت هم شخصی نبود که بی اشتباه باشد؛
    و همینطور سایر مراجع و علمای شیعه
    ---
    میخواهم چیزی را به شما بگویم که شاید تعجّب کنید؛
    بعضی از مراجع ما آمیزش مقعدی با زن را حرام ندانستند؛ و گفتند که کراهت دارد یا کراهت شدید دارد
    در حالیکه طبق قرآن و حدیث رسول خدا این عمل حرام است چه زن راضی باشد یا نباشد
    میدانید که هر روایتی برای تشخیص درستی آن باید به قرآن و حجّت عقلی عرضه شود که اگر در تعارض بود آن را جعلی اعلان کنند
    خدا در قرآن در سوره البقره مخالفت کرده با رابطه جنسی از راه مقعد با زنان
    خدا در قرآن فرموده :
    وَيَسْأَلُونَكَ عَنِ الْمَحِيضِ ۖ قُلْ هُوَ أَذًى فَاعْتَزِلُوا النِّسَاءَ فِي الْمَحِيضِ ۖ وَلَا تَقْرَبُوهُنَّ حَتَّىٰ يَطْهُرْنَ ۖ فَإِذَا تَطَهَّرْنَ فَأْتُوهُنَّ مِنْ حَيْثُ أَمَرَكُمُ اللَّـهُ ۚ إِنَّ اللَّـهَ يُحِبُّ التَّوَّابِينَ وَيُحِبُّ الْمُتَطَهِّرِينَ ﴿٢٢٢﴾
    از تو درباره حیض می پرسند، بگو: حیض، حالت ناملایم و زیان باری است؛ پس در زمان حیض از [آمیزش با] زنان کناره گیری کنید، و با آنان نزدیکی ننمایید تا پاک شوند؛ و هنگامی که پاک شدند از جایی که خدا به شما فرمان داده(یعنی مهبل شان) با آنان آمیزش کنید. یقیناً خدا کسانی را که بسیار توبه می کنند، و کسانی را که خود را [با پذیرش انواع پاکی ها از همه آلودگی ها] پاکیزه می کنند. دوست دارد. (۲۲۲)
    --
    امام محمّد باقر علیه السلام از رسول خدا صلّ الله علیه و آله نقل فرمودند:
    پشت زنان بر(مردان)امّت من حرام است
    «عَنْ سَدِیرٍ قَالَ سَمِعْتُ أَبَا جَعْفَرٍ(ع) یَقُولُ قَالَ رَسُولُ‏ اللَّهِ مَحَاشُ النِّسَاءِ عَلَى أُمَّتِی حَرَامٌ»؛ شیخ طوسی، محمد بن حسن، الاستبصار فیما اختلف من الأخبار، ج 3، ص 244، تهران، دار الکتب الإسلامیة، چاپ اول، 1390ق؛ شیخ حر عاملی، محمد بن حسن، وسائل الشیعه، ج 20، ص 143، قم، مؤسسه آل البیت(ع)، چاپ اول، 1409ق.
    --
    حالا ببینید که بعضی از مراجع معاصر گفتنداین عمل رابطه جنسی از راه مقعد با زن کراهت شدید دارد(یعنی در صورت رضایت زن)جایز است!!
    مراجعی مثل:
    امام خمینی، بهجت، خامنه ­اي، صافي، مکارم، نوري کراهت شديد دارد.» امام خميني، آيت الله نوري و آيت الله فاضل، تعليقات العروه ج2، النکاح، الفصل الاول، م 1؛» آيت الله صافي، توضيح المسائل مراجع، م 450؛» آيت الله خامنه ­اي، استفتاء س 419؛» آيت الله مکارم، تعليقات علي العروه، احکام الحيض، السابع و دفتر آيت الله بهجت.»
    آيت الله سيستاني: اگر زن راضي باشد، کراهت شديد دارد و اگر راضي نباشد، بنا بر احتياط واجب جايز نيست. » آيت الله سيستاني، توضيح المسائل مراجع، م 450.» آيت الله تبريزي و آيت الله وحيد: بنا بر احتياط واجب جايز نيست.» آيت الله تبريزي، استفتائات، س 1463 و منهاج الصالحين، ج 1، م228 و آيت الله وحيد، منهاج الصالحين، ج 2، م 228.
    طبق قرآن هر کسی به خلاف قرآن فتوا بدهد فاسق و ظالم و کافرست
    سوره مائده:
    .. وَمَن لَّمْ يَحْكُم بِمَا أَنزَلَ اللَّـهُ فَأُولَـٰئِكَ هُمُ الْكَافِرُونَ ﴿٤٤﴾
    ..وَمَن لَّمْ يَحْكُم بِمَا أَنزَلَ اللَّـهُ فَأُولَـٰئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ ﴿٤٥﴾
    ..وَمَن لَّمْ يَحْكُم بِمَا أَنزَلَ اللَّـهُ فَأُولَـٰئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ ﴿٤٧﴾
    --
    حالا این مراجعی که رابطه جنسی با همسر از راه مقعد را حرام ندانستند یا ظالم و کافر و فاسق هستند که جهنمی خواهند بود و یا اینکه بخاطر این اشتباه و مخالفت غیرعمد با قرآن؛ مستحق توبیخ و تنبیه و ملامتند
    --
    حالا ببینیم که شما قرآن خدا و حدیث رسول خدا که تعارضی با قرآن ندارد را ترجیه میدهید یا نه؟

  • جناب «رک و راست» من خودم سابقه بدی دارم و آدم نادان و آلوده و حقیر و بی ارزشی هستم ولی بهت هشدار میدم مراقب حرف زدنت باش.
    حرمت بزرگان رو علنا نشکن.
    مراقب باش مثل من خودتو بدبخت نکنی.
    من هم همین روحیه تو رو داشتم و به خودم مغرور شدم و حرمت بزرگان رو شکستم و بدبخت شدم و همه زندگیم بر باد رفت.
    به قول معروف میگن اگر در مسائل اساسی انسان و جامعه بشری هم همینقدر جدیت نشون میدادی الان ظهور امام زمان نزدیکتر شده بود.
    اون آیه شریفه که آوردی عربی آیه رو اگر بلد باشی میفهمی که معناش حرمت نیست.
    تو ادبیات عربی بلد نیستی و قرآن رو از روی ترجمه میفهمی و علم حدیث و علم رجال هم نداری پس قرآن رو درست نمیفهمی و حدیث رو هم درست نمیفهمی پس حکم نده.
    در دین اسلام عسر و حرج نیست.
    حالا اگر دو سه تا زوج هم دچار خطا شدن و آمیزش از پشت رو مرتکب شدن قرار نیست تو به خاطرش مقام بنیانگذار جمهوری اسلامی رو پایین بیاری و به چهره شهید والامقامی مثل آیت الله بهجت چنگ بندازی.
    بحث جزئیات مسائل زناشویی زوجین اونقدر اهمیت نداره که تو اینهمه در جزئیات احکام زناشویی زوجین جدیت نشون دادی.
    اون حدیث هم که گفتی سند محکمی نداره و کلا تعدادی حدیث در منابع سنی و شیعه وجود داره که سندش رو به پیغمبر(ص) رسوندن اما سندشون محکم نیست..ضمنا حدیث های دیگری هم هستن که حکم اون مساله جزئی که تو بهش ایراد گرفتی رو «کراهت شدید» عنوان کرده و حرمت عنوان نکرده.
    «کراهت شدید» با «حرمت» یک تفاوتی داره.
    سعی کن وارد جزئیات احکام تخصصی نشی و حکم ندی.
    در مورد قضاوت کردنت درباره مسائل هم همیشه اولویت رو توجه کن.
    الان مسائل مهمتری هستن که باید بهش بپردازیم.
    دشمنان قرآن در جهان دارن مستقیما از همه طرف به ریشه انقلاب اسلامی ضربه میزنن و ترور میکنن و اونوقت ما بنشینیم درباره جزئیات احکام زناشویی بحث کنیم که چی؟
    ضمنا:
    بهت توصیه میکنم هرگز علنا حرمت امام خمینی و آقای بهجت و سایر بزرگان مومن رو نشکن.
    اینا حرمت دارن.
    ما باید تا ابد خاک پای امام خمینی و آیت الله بهجت و مقام معظم رهبری و شهیدان و سایر دلسوخته ها و گمنامان که من لیاقت ندارم اسم هیچکدوم از این بزرگان رو به زبان بیارم باشیم.
    اخوّت مکتوم آیت الله بهجت با امام خمینی یکی از مهمترین عوامل موفقیت امام خمینی و جمهوری اسلامی بود و ایشون و امام خمینی جزو معدود افرادی بودن که بدون کشته شدن، مقام شهادت رو دریافت کردن.
    اینها کسانی هستن که مسیر تاریخ رو عوض کردن و در مقدرات جهان هستی تغییرات بزرگی ایجاد کردن.
    میدونی چرا باید ممنون امام خمینی و آیت الله بهجت و مقام معظم رهبری باشیم؟
    چون اگر نهضت امام خمینی و یارانش و سربازانش نبود ناموس ما الان امنیت نداشت بلکه همگی به دست کفتارها تکه تکه میشدیم. نمیبینی دشمنان بشریت چطوری با قساوت تمام مردم یمن و مردم غزه رو با بمب های خوشه ای تکه تکه کردن و چطور با داعش سر مردم رو بریدن؟
    ...
    ضمنا من آلوده هستم ولی جهت اطلاع چند نکته کاربردی خدمتت عرض کنم.
    بنده قبلا وقتی تازه توبه کرده بودم ریاضت میکشیدم و روحم خیلی لطیف و حساس شده بود و در تنهایی چیزهایی میدیدم و چیزهایی میشنیدم.
    خواب های عمیق عجیبی میدیدم و یکی از اولیاء الهی با یک واسطه بعد از سفر اربعین کربلا به من پیامی داد و اسم اعظم خدا رو با یک دعای مخصوص دیگه رو به من یاد داد.
    من از اسم اعظم استفاده کردم و ملک الموت رو برگردوندم و حقایق ملکوتی رو مشاهده کردم و جایگاه پیغمبر(ص) و امیرالمومنین(ع) و ائمه(ع) و امام حسن (ع) و امام حسین(ع) رو به من نشان دادند و دیدم که در جهان هستی چه جایگاهی دارند و چه قدرتی دارند رو مشاهده کردم و غیره.
    با اسم اعظم شعله آتیش رو متوقف میکردم و آوار ساختمان رو در ارتفاع سقف نگه داشتم تا به زمین نیفته و انقدر از این رفتارها کردم که من رو حسابی تنبیه کردن و اسم اعظم رو از من پس گرفتن به خاطر اینکه نمازم قضا شد و مرتکب دو گناه بزرگ شدم به دلیل اینکه یک ثانیه به خودم مغرور شدم.
    اما اون مطالبی که دیدم رو اگر بگم مردم من رو تکفیر میکنن.
    نمیخوام از خودم تعریف کنم و همه چیز رو هم نمیخوام بگم فقط دو نکته که به بحث مربوطه رو میگم.
    من بعد از اینکه توبه کردم و مثل دیوانه ها شده بودم و سر هر فرصت مناسبی بلند بلند گریه میکردم و خودم رو اذیت میکردم و همین وضع من بود تا اینکه در یکی از خوابهام آیت الله بهجت رو بعد از رحلتش در خواب دیدم که در آسمان نشسته بود و شهیدان دورش نشسته بودن و ایشون داشت درباره کربلا و امام حسین(ع) نکاتی به شهیدان میگفت و درس میداد.
    و خواب قیامت رو هم دیدم و مقام قیامتی امام خمینی رو دیدم که بالاتر از اکثر شهدای کربلا بود و کنار حضرت ابالفضل(ع) و حضرت عیسی مسیح(ع) و حضرت خضر(ع) و حضرت یحیی(ع) و حضرت ابراهیم(ع) و حضرت موسی(ع) و حضرت نوح (ع) و حضرت آدم(ع) و چند نفر دیگه و ائمه اطهار(ع) ایستاده بود بدون فاصله ایستاده بود.
    فقط حدود بیست الی سی نفر فاصله بین امام خمینی و ائمه(ع) و پیغمبر(ص) بود که چند نفرشون همین چندتا پیامبر بودن که شناختمشون و بقیه اونا رو نشناختم.
    ( تعدادی که گفتم حدودیه چون عدد دقیقش یادم نیست ولی همین بود)
    من برام اثبات شده که امام خمینی(ع) یکی از عالی ترین و عظیم ترین شخصیت های جهان هستی بعد از ائمه(ع) محسوب میشه و مقامش اصلا با مراجع تقلید قابل مقایسه نیست.
    ایشون یکی از عالیترین درجات مقام شفاعت رو داره.
    چطور جرات میکنی درباره امام خمینی اینطور حرف بزنی؟
    مقام معظم رهبری هم که جزو معدود علمایی هست که قبل از لحظه رحلتش به مقام شفاعت میرسه و این رو من از دهان ارواح مومنین شنیدم که در وادی السلام صحبت میکردن و اونطور که ارواح مومنین میگفتن ایشون هم مثل امام خمینی مقام شهادت رو دریافت میکنه حتی اگر کشته نشه و درجه بالایی از مقام شفاعت رو براش آماده کردن تا در روز قیامت بهش بدن.
    ...
    فقط خواستم بگم مراقب حرف زدنت باش.
    یه وقت مثل من نشی که سقوط کردم به خاطر غرور و گناه و تکبر و حسادت و شکستن حرمت بزرگان.

  • آیت الله وحید خراسانی و آیت الله میرزا جواد تبریزی و آیت الله صادقی تهرانی که ادبیات عرب بلدند و علم رجال و علم حدیث را بهتر از خیلی از مراجع و بسیار بهتر از امثال تو بلدند گفتند که آمیزش از راه مقعد غیرجایز و حرام است. و طبق سوره بقره آیه 222 هم که خدا مخالفت کرده با آمیزش مقعدی و چنین کاری مخالفت با امر خداست
    تفاوت حرام و مکروه هم از زمین تا آسمان است
    کسی که مرتکب فعل حرام بشود گناه کرده و در عدم توبه و تکرار آن دچار مجازات آخرت خواهد شد
    اما کسی که مرتکب مکروه بشود گناهی نکرده و مجازات اخروی ندارد
    قرآن اصل و ملاکست.
    هر روایتی که در تعارض قرآن و ضدعقل بود جعلیست
    چون به یقین عقاید و گفتار و کردار رسول خدا و ائمه هدی علیهم السلام که اسوه برای ما هستند مخالف قرآن و نامعقول نبوده و نیست و نخواهد بود
    ..
    این خوابها و ادعاهای شما هم اگر در حالت مواد زدن سراغت آمده که توهم است.وگرنه دروغست یا اگر راست هم که بگویی حجت بر خودت است نه دیگران

  • آیت الله وحید خراسانی و میرزا جواد تبریزی و صادقی تهرانی که بسیار از تو با سوادترند اینکار را غیرجایز و حرام میدانند

  • فکر میکنم غیر کارشناس نمی تواند باآوردن یک حدیث و آیه قرآن اظهار نظر کند. بنده مراجعه کردم این حدیثی که اورده اید سندش ضعیف بود. و در همان صفحه از کتاب تهذیب روایات مستندی از اءمه امده که در این بار گفته اند لا باس به. یعنی حرام نیست ولی ترکش بهتر است.
    مجتهدین گاهی چند ماه طول میکشه تا همه ادله و تفاسیر و معانی را بررسی کرده و نهایتا حکمی دهند.
    اون ایه قران هم معنای دیگری هم داره که در درسهای علماء همه بررسی شده عزیزم

  • تو فکرت فقط مسائل جنسیه،بیا برو پی کارت بابا،«فردوه الی روات احادیثنا»

  • اسم فتنه اکبر که میاد نگران میشم. خوش ندارم بازم صدای هلهله دشمن رو بشنوم.

  • خدایا یک لحظه مرا به حال خود رها مکن . در صراط مستقیم و آنچه تو میخواهی . انشاءالله