رهبر انقلاب 4 آذر 99: برای علاج تحریم ها دو مسیر داریم: رفع تحریم و غلبه بر تحریم


رهبر انقلاب: برای علاج تحریم ها دو مسیر داریم: رفع تحریم و غلبه بر تحریم.

مسیر رفع تحریم را یک بار امتحان و چند سال مذاکره کردیم؛ اما به نتیجه ای نرسید. مسیر غلبه بر تحریم در ابتدای کار سختی دارد، اما خوش عاقبت است.


+ 
7

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بی قید و بندی رسانه ای در کشور چه چیز را تداعی می کند؟؟؟!!!
    ---
    چرا 3 روز است روشنگری هیچ کامنت یا نظری را منتشر نمی کند؟؟؟!!!
    آیا یک رسانه همگانی ؛ اگر سر دبیر به مرخصی یا تعطیلی رفت باید همه چیز در آن تعطیل شود؟؟؟!!!
    چرا شیوع بی قید و بندی و اصول ستیزی و ندانم کاری را در کشور ترویج می کنید؟؟؟!!!

  • رفتن به سوی قلدران غرب و آمریکا برای کشور و ملت عزت آفرین نیست
    ---
    با پای خود رفتن به سوی قلدران ضد بشر غرب و آمریکا یقینا تسلیم به زور گوییهای این قلدران است و هیچ جایی برای روی کرسی نشاندن حرف حساب ما باقی نمی گذارد.
    کار مذاکره کنندگان ایرانی برجام تضعیف رسمی نظام است و پذیرفتن این مذاکرات خیانت بزرگ به خون شهدا و خیانت به نظام است .
    مصاحبه اخیر صالحی رئیس سازمان انرژی هسته ای ایران در سالروز انرژی هسته ای ایران خیلی بو دار بود و این مصاحبه که افشاگری بنفع دشمنان ایران اسلامی در آن انجام گرفت شاید صلاح نبود رسانه ای شود!!!
    ملت خدا پرست ایران اسلامی ثروتمند ؛ با توکل به خداوند توانای منان و با خود کفایی و همت جوانان و دانشمندان وفادار خود بی نیاز به التماس ترحم از قلدران ضد بشر زور گو ؛ با ایمان راستین و صبوری و پای داری و کنار گذاشتن موقت تجملات زندگی و با تنظیم بو دجه های مردم دار عدالت محور و با مدیریت مدیران متعهد امانت دار ؛ بی تردید می تواند با وعده های تخلف ناپذیر خداوند که در قرآن به مؤمنان داده است بی نیاز به بیگانگان قلدر زورگو ، کشور خود را بسازد وآباد کند و خود حتما به سعادت معنوی و مادی خدا پسندانه برسد .
    رویکرد خفت بار دست دراز گردن برای ترحم به قلدران ضد بشر زور گوی غرب و آمریکا را متوقف سازیم.
    اگر به قدرت و عظمت بی مانند خداوند یگانه ایمان داریم و به دنبال عزت و سربلندی خدا پسندانه ی معنوی و مادی کشور و ملت خود هستیم ؛ سفرا و نوکران و مزدوران این قلدران از خدا بی خبر را مانند زباله از کشور خود بیرون بیاندازیم و با خلوص ایمان و توکل صادقانه به خداوند توانای مطلق و مددهای او با تلاش نستوه عالمانه وهمت خستگی ناپذیر خویش ؛ عزت و سر بلندی و گشایش حال و پیشرفت را فقط از خداوند توانای مطلق جویا باشیم.
    بنگرید در قرآن کریم به آیات: ۱۳۹ تا ۱۴۵ سوره نساء

  • مهمان 99/12/23 ساعت 12:55

    مهم ترین حقوق غفلت شده در طرح حقوق شهروندی چیستند؟
    ---
    آقای حسن روحانی رئیس ج.ا.ا در 29 آذر ماه 1395 طرح حقوق شهروندی را به مردم اعلام نمودند.
    بسیار شایسته بود رئیس جمهور در این طرح بروشنی مشخص می ساختند ملت در ایجاد کشور و تکامل تشکلهای مدیریت آن و در وجود و بقا و دوام و حفظ کشور و نظام دقیقا چه نقشی را ایفا می کند؟
    رئیس جمهور باید مشخص می ساختند دقیقا به ملت در ایفای نقش خطیر ایجاد کشور و نظام و در فراهم سازی سایر لازمه های وجود و حفظ کشور و نظام چه حقوق مشروعی برای زندگی عزتمند و شرافتمندانه در ثروتهای ملی و در بودجه های کشور تعلق خواهند گرفت.
    رئیس جمهور هم اکنون باید پاسخ دهند در طول 8 سال از ریاست ایشان بر مدیریت کلان کشور و با در اختیار داشتن حق مدیریت ثروتهای کلان ملی ؛ ایشان برای زندگی عزتمند و شرافتمندانه ی ملت چه اقدامات مدبرانه و امیدوار کننده ی برجسته ی محسوسی را انجام داده اند که با نقش خطیر ملت در ایجاد و حفظ کشور و نظام برابری کند و الگوی خوبی از ایران اسلامی در جهان برای حفظ حقوق مشروع ملتها باشد؟
    مدیران کلیدی کشور نباید فراموش کنند که ملت ایران با برخورداری از ثروتهای خدا داده ی کلان طبیعی در سر تا سر سرزمین پهناور خود برای فراهم ساختن زندگی عزتمند و شرافت مندانه هرگز در هیچ حالتی نباید دچار استیصال و چشم بستن به ترحم بیگانگان باشد.
    نهادهای ریاست جمهوری و مجلس شورا بیش از سایر نهادهای رسمی کشور باید مسئولیت پاسخ گویی به سئوالهای فوق و بیان شفاف و مستند به ارقام و آمار معتبر اقدامات انجام شده خود را که می باید برای رفع کاستیهای جانکاه و معنویت زدا که ملت را 8 سال است با بد ترین تنگناها گرفتار کرده اند ، بعهده بگیرند ، و پیامدهای قانونی و شرعی این کاستیها را ؛ ضابطه مند از راه قانون بنفع ملت جبران کنند.

  • مهمان 99/11/18 ساعت 11:06

    بازندگانی که ده ها سال است از پایداری مشروع ملت ایران درس عبرت نیاموخته اند
    ---
    بزرگ ترین کودنی سران آمریکا و غرب و ارتجاع جهانی همیشه بازنده را نشان می دهد که پس از چهل و یک سال آزمودن پایداری نستوه ملت انقلابی ایران در راه حمایت از اصول دینی و انسانی خرد گرای انقلاب خویش و اصرار پیوسته ی این ملت بر دفاع جانانه مشروع از استقلال و از حقوق مشروع حاکمیت و آزادگی کشور خود و اصرار بر دفاع انسان دوستانه این ملت از حقوق مشروع ملت های ستم دیده جهان و اصرار بر مبارزه ی بی وقفه علیه ظلم آشکار قلدران جهانی که حقوق ملت ها را برای منافع استعماری خود زیر یوغ اسارت پایمال می کنند ؛ این سران علی رغم هزینه کردن بی بازده تریلیونها دلار از سرمایه های ملل محروم کشورهای خویش و دادن تلفات و خسارات بی شمار ؛ هنوز بیهوده برای کشاندن ملت ایران به سازش خفت بار در مربع اول تلاشهای مذبوحانه خویش زمین گیر مانده و درس عبرت نگرفته اند.
    این سران هنوز بر ادامه ی زیان رسانی به کشورها و منابع ملی مردم خود اصرار می ورزند و به جنایتها و خیانتهای استعماری خویش با هدر دادن منابع و سرمایه های ملی تا رسیدن به نابودی ادامه می دهند.
    این قلدران خرد ستیز از خشم بزرگ خداوند قهار که در دفاع از مظلومان جهان و انتقام بی امان از نمرودها و فروعونها و شدادها و صدامهای جنایتکار و خیانت پیشه تاریخ آشکار است همیشه در خواب غفلت به سر می برند.
    این قلدران همیشه ثابت کرده اند تا رسیدن به نابودی روی ادامه ی جنایتها و خیانتهای خود مذبوحانه علی رغم ناکامیهای همیشگی ؛ پیوسته با سرمایه گذاریهای کلان از داراییهای و جان صدها هزار از افراد ملت های محروم کشورهای خویش به قمار همیشه بازنده خودادامه می دهند.
    بنظر می رسد صلح و صفا و برابری و زندگی در سایه ی شراکت مشروع مسالمت آمیز ؛ اصالتا در فرهنگ این قلدران ددمنش درنده خو و چپاولگر هیچ جایگاهی ندارند.

  • ملت آگاه باشید حجت برهمه مردم ومسئولان تمام است ,اگر لحظه ای از رهنمود ولایت سرپیچی نمائیم گرفتار بلای سخت الهی خواهیم شد .دربرجام مسئولان از رهنمود ولایت غفلت کردند, چوب آن را مردم خوردند .یک قدم مانده به صبح پیروزی با ولایت تا شهادت پیش بسوی پیروزی خرمشهرها ...

  • ج 99/9/4 ساعت 16:33

    احسنت به حضرت اقا راه درست در داخل است نه امریکا