نظر حسن روحانی1392 درباره روحانی 1400


بخشی از صحبت های حسن روحانی در جمع حامیان خود در سال 92 که به این شکل توانست نظر مردم را برای بدست گرفتن پست ریاست جمهوری جلب کند!!! و او توانست امروز ما را خلق کند! (اقای روحانی ، مردم دیگر شما را نمیخواهند)


+ 
12

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهرداد عزیز ، آنچنان که از تصویر شما مشخص است ، شما کودک و یا حد اکثر جوان هستید و هنوز نمی دانید که ما مردم لیاقت همین را داریم و نه بیشتر.
    منطق این قضاوتِ حقیر را در فرمایشات مولا علی (ع) جستجو کنید.
    اما بعنوان نمونه : دیروز خبری در خبرگزاری ارزشی فارس بود با عنوان "روایت موسویان از دیدگاه رهبری در خصوص مذاکره:" و عنوان دیگر "نام‌های عجیب روی تولیدات ایرانی/ ارشاد و فرهنگستان: زورمان نمی‌رسد". شاید دوازده مرتبه با توجه به نکات آقای موسویان وآقای حداد " زورمان نمی رسد" ارسال ولی نشر نشد.
    نوشتم " اگر زورتان نمی رسد ماندن غصب است.
    یکی از نکات در مورد محتوای اظهارات موسویان اینکه اگر نظر رهبری برای گروه مذاکره کننده و دیگران مهم بود پس چرا به اشارت آقا توجه نشد؟ فرد آقای موسویان اگر به اشارات رهبر توجه داشت نمی بایست در گروه مذاکره کنندگان حضور یابد. نتایج شما آقای موسویان چه بوده که بخود اجازه اظهار نظر مجدد می دهید و فارس درج می کند؟
    یکی از ساکنان کاخ گلستان ( ناصرالدین شاه) رفته بود فرنگ (فرانسه) در بازگشت از نبوغ و استعداد فرانسویان چنین شگفت زده شده بود که حتی کودکان چهار پنج ساله هم فرانسه صحبت می کنند.
    حالا کسانی که بهر علتی در ینگه دنیا زیست کرده اند و زبان آنان را تا حدود افرادی در سنین مختلف می دانند ، تصور سیاسی بودن از خود دارند.