استاد خاتمی نژاد - قیام امام حسین علیه السلام در مقابل سلطنت


ویژگی های حاکم جامعه اسلامی چیست؟
نگاه ما به واقعه عاشورا باید چگونه باشد؟

جهت مشاهده نماهنگ های بیشتر به سایت www.asre-zohur.ir مراجعه نمایید.


+ 
6

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مبلغان غیر معصوم خدا پسندانه است فروتنی و پاسخگویی را در بحثهای دینی و مذهبی پیشه کنند
    ---
    خدا کند سکوت مبلغان ، که دین و مذهب را سوژه ی تبلیغ قرآر می دهند ، بر نقدهایی که در پایگاه های اطلاع رسانی نسبت به محتوای موضوعات تبلیغ آنان به ثبت می رسد بعلت خود بزرگ بینی نباشد و شاید این سکوت بعلت عدم اطلاع آنان از نقدهای منطقی که از محتوای گفته های منتشر شده ی آنان گرفته می شود باشد.
    البته مبلغان غیر معصوم دین ومذهب که فروتنی و تواضع لله در مقابل مخاطبان خود باید خوی همیشگی آنان باشد و به خطا پذیری خود اذعان دارند هرگز شایسته نیست نسبت به نقدهای منطقی که از محتوای سخنان آنان گرفته می شود و نسبت به سئوالهایی که در این زمینه از آنان در پایگاه های اطلاع رسانی پرسیده می شود سکوت را بر توضیح را ترجیح دهند و مخاطبان فقط شنونده بپندارند.
    به هر حال مبلغان دین و مذهب می باید برای مصون نگه داشتن مخاطبان خود از اسیر شدن در دام شبهات روز افزون و از گمراهی که پیامد حتمی این اسارت است در مقابل نقدهایی که از سخنان آنان گرفته می شوند محض رضای خدا پاسخگو باشند.
    مبلغان نباید تصور کنند با تزریق یکسویه اطلاعات بی نقد می شود مردم را به راه راست خدا پسندانه هدایت و راهنمایی کرد.
    خداوند دانای مطلق گفتمانی را می پسندد و بشر را در قرآن برای بر گزیدن آن بشارت می دهد که بشر آن را با تفکر و بحث و کنکاش و تدبر قرآنی و عقلی علمی بهترین گفتمان یافته باشد.