اعتراض و انقلاب از طرفی خیلی شبیه‌اند و از جهتی خیلی متفاوت!


لازمه اعتراض داشتن جسارت و ابراز آن است....


+ 
21

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)

  • در کشورهای به اصطلاح توسعه یافته هم که احزاب مجوز تظاهرات اعتراضی می گیرند حتما چند چیز باید مشخص باشد والا با مجازاتهای سنگین مواجه می شوند. اول باید موضوع اعتراضها و شعارهایش به تایید وزارت کشور یا نهادهای مسوول برسد و حق ندارند خارج از آن موضوع و شعارها اعتراضی بکنند دوم زمان و مکان اعتراضات باید مشخص باشد و حتی یک کوچه آنطرف تر نباید بروند. سوم اینکه همراه داشتن هرگونه سلاح و یا ایجاد راه بندان و آسیب زدن به اماکن و آتش زدن و.. هم با شدیدترین شکل سرکوب می شود.

    به نظر شما کدام یک از این سه شرط در ایران قابل اجرا است؟ آیا شعارها فورا به شعارهای براندازانه تبدیل نمی شود و یا معترضان قصد کشاندن اعتراضات را به کل شهر ندارند و یا اساسا حاضرند بدون لاستیک آتش زدن و راه بندان اعتراض کنند؟؟

  • در کشورهای به اصطلاح توسعه یافته هم که احزاب مجوز تظاهرات اعتراضی می گیرند حتما چند چیز باید مشخص باشد والا با مجازاتهای سنگین مواجه می شوند. اول باید موضوع اعتراضها و شعارهایش به تایید وزارت کشور یا نهادهای مسوول برسد و حق ندارند خارج از آن موضوع و شعارها اعتراضی بکنند دوم مکان اعتراضات باید مشخص باشد و حتی یک کوچه آنطرف تر نباید بروند. سوم اینکه همراه داشتن هرگونه سلاح و یا ایجاد راه بندان و آسیب زدن به اماکن و آتش زدن و.. هم با شدیدترین شکل سرکوب می شود. به نظر شما کدام یک از این سه شرط در ایران قابل اجرا است؟ آیا شعارها فورا به شعارهای براندازانه تبدیل نمی شود و یا معترضان قصد کشاندن اعتراضات را به کل شهر ندارند و یا اساسا حاضرند بدون لاستیک آتش زدن و راه بندان اعتراض کنند؟؟

  • بدون کوچگترین تعلل اعدام کنید کثافتها رو ، اینها با این کارهاشون آنقدر از نظر روانی تاثیر سوء بر جامعه میگذارند که از قتل هزار انسان بدتر است