حاج محمود کریمی | دلم گرفت مرا قلم گرفت


نوحـه حضـرت عبدالله "علیه السلام"
#واحد «دلم گرفت مرا قلم گرفت...»
#شب_پنجم_محرم الحرام، سال ۹۸
هیئـت رایـة العبـاس "علیـه الســلام"


+ 
5

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آیا می دانید؟؟؟!!!
    ---
    - آیا می دانید معنای قرآنی و عقلی من در آوردی و خرافه چیست؟؟؟؟!!!
    - آیا می دانید سزای من در آوردی سازی و خرافه گستری بنام دین و مذهب چیست؟؟؟!!!
    - آیا می دانید جلوگیری از روشنگری قرآنی و عقلی و دامن زدن به من در آوردی سازی و خرافه گستری بنام دین و مذهب نزد خداوند چه حکم و چه عاقبتی دارد؟؟؟!!!
    - آیا وظیفه ی دینی و اخلاقی رسانه های عمومی مجاز در سایه ی حکومت اسلامی روشنگری قرآنی و عقلی است یا ترویج من در آودیها و خرافات متضاد با قرآن و عقل بنام دین و مذهب است؟؟؟!!!
    - آیا روشنگری قرآنی و عقلی در فرهنگ الهی دین داری قرآنی عاقبت اخروی اطمینان آفرین دارد یا حذف اینگونه روشن گری می تواند برای انسان آخرت اطمینان بخشی داشته باشد؟؟؟!!!
    - بنگرید به: ﴿ آیات ۳۵ تا ۵۳ سوره أعراف ﴾ و ﴿ آیات۱۰۰ تا ۱۰۶ سوره کهف ﴾.
    - خود داری از اندیشیدن در آیات مذکور و استنکاف از توجه به عبرتهای موجود در این آیات سرنوشت اخروی قطعی گریز ناپذیر انسان در قیامت را در مقابل چشمان او در این دنیا مجسم می سازد.

  • حححح

  • فراخوان هل من ناصر سید الشهدا را با من در آوردی سازی لوث نکنیم
    ---
    سید الشهدا حسین بن علی علیهما السلام که با یقین خدا شناسی و خدا پرستی می نمود بی تردید فرا خوان هل من نا صر روز عاشورای خود را نه برای نجات جان خود و پبروان خویش بلکه برای یاری دین خدا و قرآن کریم که یزیدیان پلید با من در آوردیهای دنیا پرستی خویش آن را تحریف می کردند سر داد و پیشا پیش در راه این یاری خدا پسندانه جان خود و عزیز ترینهای خود را نثار و ایثار نمود.
    حرام و دشمنی با سید الشهدا و فراهم ساز خشم خداوند است که بنام نهضت انسان ساز عاشورای این ابر مرد تاریخ اسلام برای داغ ماندن کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی ، فراخوان هل من ناصر او را با پیروی از شیوه های تحریف گر یزیدیان با من در آوردی سازی متضاد با قرآن و عقل پیوسته لوث و بد نام نمود.
    چه چیز ، بجز برحسته کردن جلوه های قرآنی و عقلی اهداف نهضت عاشورای حسینی ، می تواند پیوسته به دین خدا و مذهب توحیدی اهل بیت و این نهضت خدا پسندانه خدمت کند؟
    با چه دلیل از قرآن و عقل و با خواست چه افرادی و چه طرفهایی من در آوردی سازی و خرافه گستری متضاد با قرآن و عقل بنام شعایر حسینی شده اند دلیل مودت و ولایت مداری اهل بیت؟؟؟!!!
    چرا در سایه نظام اسلامی و با وجود این همه حوزه های علمیه دینی ضوابط و قوانین کار آمد علمی نیست که دین شناسان را ملزم سازد به مهم ترین وظیفه ی عاشورایی خود که جلو گیری از تحریف دین و مذهب است برای حفظ حرمت و قدسیت دین خدا و مذهب توحیدی اهل بیت صادقانه و باجدیت عمل کنند و علیه من در آودی سازیها و خرافه گستریهای روز افزون که همه ی مقدسات دین و مذهب را لوث و بدنام می سازند خدا پسنانه با کمک قرآن و عقل به مبازه ی علمی روشنگر بپردازند؟؟؟!!!