افتخار و اعتزاز به رهبری/برجام بی ولایت/آسیب تخطی از رهبری


بخشی از خطبه های نماز جمعه11مردادماه شهرستان ساوه درباره افتخار و اعتزاز به رهبری/برجام بی ولایت/آسیب تخطی از رهبری
https://t.me/saveh_adineh


+ 
1

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آلوده شدن به زرق و برق دنیای فانی هرگز برازنده ی حزب الله نیست
    ---
    « رِجَالٌ لَا تُلْهِيهِمْ تِجَارَةٌ وَلَا بَيْعٌ عَنْ ذِكْرِ اللَّهِ وَإِقَامِ الصَّلَاةِ وَإِيتَاءِ الزَّكَاةِ يَخَافُونَ يَوْمًا تَتَقَلَّبُ فِيهِ الْقُلُوبُ وَالْأَبْصَارُ» ﴿ آیه ۳۷ سوره نور ﴾.
    هر اندازه که انقلابیون خدا پرست خود را به سیاست مداران حاکم که امتحان خود را در مردم داری عدالت محور با نمره های پایین پس داده اند نزدیک شوند و یا برای پای گذاشتن در دنیای سیاست و قدرت تلاش کنند به همان اندازه از دلهای توده های انقلابی حزب اللهی دور می گردند و از حقیقت انقلابی بودن خود می کاهند و به گرایش به سیاست بازی و مدارای قدرت معروف و دچار می شوند.
    با تجربه ی دورانهای طولانی که این توده ها از منفعت گرایی شخصی و گروهی اکثریت مطلق سیاست مداران حاکم در طول زمان کسب کرده اند گرایش انقلابیون به سیاست را ناگزیر گرایش به این منافع تفسیر می کنند و از این انقلابیون روی گردان می شوند.
    لباس رنگا رنگ سیاست که ثابت کرده در همه جا و در همه ی دورانها متقلب و رنگ عوض کن بوده هر گز برازنده ی انقلابیون بویژه انقلابیون حزب اللهی نیست.
    خدا پسندانه است این انقلابیون حزب اللهی با پیروی از توصیه رهبر انقلاب اسلامی ایران بهنگام اعطای نشان به سردار سلیمانی ، به دور از دنیای سیاست و قدرت برای اثبات وفاداری به عهد خود با خداوند وجود خود را فقط برای دفاع از دین خدا و از اصول انسان ساز انقلاب اسلامی و دفاع از آرمانهای الهی امام راحل وقف کنند و پیوسته در راه خدا با آرزوی رسیدن به احدی الحسنیین گام بر دارند و همیشه چشم بر زرق و برق فریبنده ی جاه و جلال فانی دنیا فرو بندند.
    تجربه همیشه ثابت کرده آلوده شدن انقلابیون خدا پرست با سیاست و قدرت ، اصول انقلاب را کم رنگ می کند و به مرور زمان این اصول را از محتوای الهی – انسانی عدالت محور خود تهی می سازد و به همین دلیل خداوند مؤمنان را هیچگاه به تلاش و مجاهدت برای قبضه کردن قدرت و سیاست در دستان خود فرا نخوانده است.
    دین مبین اسلام در قرآن کریم بروشنی تاکید دارد که اگر مؤمنان در مسند قدرت و داوری و قضاوت قرار گرفتند پیوسته در مدیریت وقضاوت ، عالمانه و هوشیارانه و بی تبعیض در صدد اجرای عدالت و برابری میان همه ی مردم باشند.