استاد خاتمی نژاد - چگونه از خدا حاجت بخواهیم؟


- برای اینکه به حقیقت بندگی برسیم، باید چکار کنیم؟
- چگونه از خدا حاجت بخواهیم؟
- سیره بزرگان هنگام خواستن حاجت از خدا چه‌جوری بوده؟
و ...

جهت مشاهده نماهنگ‌های بیشتر به سایت www.asre-zohur.ir مراجعه نمایید.


+ 
4

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • به پایگاه روشنگری/ پنجشنبه 27/04/1398
    ---
    کار گزاران روشنگری در چه حالند؟؟؟!!!
    ---
    آیا کار گزارن روشنگری می دونن خدا چه جوری راست یا دروغ بودن شعار هر روزه ی : « یا مهدی عجل علی ظهورک » اونا رو امتحان می کنه و با چه سوهانی ادعای روشنگری اونا و راست یا دروغ بودن خدا پرستی اونا رو محک می زنه؟؟؟!!!
    یکی از راه های این امتحان سوهان زدن جهت گیری دین داری و مذهب داری اونا است که آیا این جهت گیری بنفع دفاع از دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلیه یا بنفع ترویج من در آوردیهای ضد قرآن و عقل بنام دین و مذهبه؟؟؟!!! و تو خود نتجیه مفصل رو بخون از این مجمل و حال خودتو در مقابل خدا بسنج و ببین خوشحالی یا حالت زاره؟؟؟!!!
    حیفه والله زیر سایه نظام مقدس اسلامی باشی و ادعای عشق به اهل بیت رو هم شعار بدی و ندای یا مهدی و یا مهدی هم فریاد هر روزت باشه ولی توفیق الهی نداشته باشی که عقلت بتونه راه راست و کج دین داری و مذهب داری رو بهت نشون بده که آیا پیروی از حقایق قرآنی رفتن به راه درسته یا دنباله روی از من در آوردیهای تخیلات بشری ضد قرآن و عقل راه بی کلوخ سلامتیه؟؟؟!!!
    حیفه والله هیچ دلسوز وفا دار اصول اسلامی نظام هم پیدا نکنی که با دلیل روشن از قرآن و عقل دستتو بگیره و به راه راست که راستی و درستیشو با عقل و تمام وجودت بتونی درک کنی راهنماییت کنه؟؟؟!!!
    نکنه خدای نکرده بهت گفتن راه مهدی (عج) همین راه پایکوبیها و سوت و کف زدنها و من در آوردی سازیهای عجیب و غریب بنام دین و مذهبه که شده نون دونی برای کاسبی حرام یک خروار دین فروش از خدا بی خبر که تا بتونن بی حساب و کتاب به آتیشه تنور شیطانیش ، مبادا نون پر روغنشون با خاموش شدن این تنور آجر بشه ، با هر چه زور دارن هی باد می زنن؟؟؟!!!
    خدایا تو را به عزت و جلالت قسمت می دهیم جوونای انقلابی دین دوست و محب اهل بیت پیامبر رو به راه راست مکتب توحیدی اهل بیت هدایت کن و از چنگال کثیف دین فروشان دنیا پرست که حرمت و قدسیت دین و مذهب و حیثیت و آبروی اهل بیت رو بازیچه هوا و هوسهای دنیا پرستیشون قرار دادن نجات بده. آمین
    عصر انقلاب اسلامی هرگز نباید به زمان تاخت و تاز منفعت جویی دین فروشان بنفع دشمنان دین و مذهب و بنفع دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با کثیف ترین سوء استفادها که دین خدا و مذهب اهل بیت رو لوث و آلوده و بدنام میکنن تبدیل بشه.

  • به پایگاه روشنگری/ پنجشنبه 27/04/1398
    ---
    در دوری از نفرین خداوند باید همیشه جدی بود
    ---
    نظرات دینی و مذهبی منطقی با هدف روشنگری اذهان توده های مردم دین دوست به حقایق قرآنی و عقلی دین داری و مذهب داری و مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری توده های مردم از انحرافها و کج رویهای متضاد با قرآن و عقل به پایگاه روشنگری ارسال می گردند.
    حذف این نظرات از صفحات پایگاه اقدام عمدی به کتمان حقایق دین و مذهب است که منجر به گمراهی توده های دین دار مذهبی و گرایش آنان بنام دین و مذهب به من در آوردیهای بشری متضاد با قرآن و عقل می شود و سزای این کتمان مشمول شدن کتمان کننده به نفرین خداوند و محروم شدن از رحمت الهی است.
    « إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلْنَا مِنَ الْبَيِّنَاتِ وَالْهُدَى مِنْ بَعْدِ مَا بَيَّنَّاهُ لِلنَّاسِ فِي الْكِتَابِ أُولَئِكَ يَلْعَنُهُمُ اللَّهُ وَيَلْعَنُهُمُ اللَّاعِنُونَ » ﴿ آیه ۱۵۹ سوره بقره ﴾ و « إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ مِنَ الْكِتَابِ وَيَشْتَرُونَ بِهِ ثَمَنًا قَلِيلًا أُولَئِكَ مَا يَأْكُلُونَ فِي بُطُونِهِمْ إِلَّا النَّارَ وَلَا يُكَلِّمُهُمُ اللَّهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَلَا يُزَكِّيهِمْ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ » ﴿ آیه ۱۷۴ سوره بقره ﴾.