چگونه با امام زمان (عج) ارتباط برقرار کنیم/راههای ارتباط با امام مهدی (عج)


بخشی از خطبه های نماز جمعه 17 خردادماه شهرستان ساوه درباره چگونه با امام زمان (عج) ارتباط برقرار کنیم/راههای ارتباط با امام مهدی (عج)
https://t.me/saveh_adineh


+ 
4

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • « تنادی ولکن لا حیاة لمن تمادی »

  • تا دیر نشده است به نداهای سرشت نشین قرآن لبیک گوییم
    ---
    آقا!!! بشر با چه حقی بی هیچ گونه بیم و هراس از خشم خداوند جرئت و جسارت می کند قدسیت تراشیهای من در آوردی خود را ، که با سنت و سیرت معتبر پیامبر (ص) و اهل بیت آن حضرت (ع) هیچ خویشاوندی و سنخیتی ندارند ، از قدسیت بایدها و نبایدهای آشکار قرآن بر تر به شمار آورد؟؟؟!!!
    و اقعا این گونه جرئت و جسارت و گستاخی خرد ستیز ، بنام دین و مذهب در مقابله با محکمات مفصل آشکار قرآن ، دشمن خدا ؛ شیطان پلید را بی اندازه به وجد در می آورد!!!
    خاموشی وفاداران نظام اسلامی در مقابل اصرار هتاکان افراط گرای تشیع انگلیسی من در آوردی ساز خرافه گستر و غافلانی که ناخود آگاه با جهل و نادانی از این تشیع که با محکمات دین و مذهب بیگانه است پیروی می کنند این وفاداری را زیر سئوال می برد و با توجه به فرهنگ و روش آشکار قرآن در مقابله ی بی محابا با تجاوز گران علیه حقوق منحصر به خداوند توجیه این خاموشی فردای قیامت در محضر خداوند محال است.
    در کدام آیه ی قرآن و با کدام دلیل عقلی مستحکم اصرار بر ترویج زیان بار من در آوردیهای دین زدا که بجز فربه کردن جیبهای دشمنان دین و مذهب و دین فروشان دنیا پرست از خدا بی خبر فایده ای برای جامعه ی تشیع ندارد می تواند دفاع خرد گرا از دین و مذهب و پیامبر و اهل بیت آن حضرت به شمار آید؟؟؟!!!
    با چه توجیه قرآنی و عقلی بشر به خود جرئت و جسارت می دهد بجای خداوند یکتای جهان آفرینش برای دین و مذهب اعتقاد تراشی کند و برای پیامبر و اهل بیت از تخیلات ذهن خود مراسم و مناسک و شعایر ابتکار نماید و با تقدس بخشیدن به ساخته و پرداخته های ذهن ناقص خود روزانه داراییهای خود و مردم متدین را بی هیچ بازده مثبت و سازنده برای جامعه مذهبی خود بنفع دشمنان و دین فروشان هدر دهد؟؟؟!!!

  • باز همان وهابی و شاگرد درس ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب آمد و نظر گذاشت!
    الان کدام یک از اعتقادات و حرفهای شیعه خلاف قرآن است؟
    کدامش قدسیت تراشیهای من در آوردی است؟
    بگو تا قاطعانه جواب دریافت کنی.
    و البته خوانندگان هم میزان وفاداری و ارادت تو به فرقه ضاله وهابیت را بدانند.

    دوران بزن و در رو گذشته است.

  • «تنادی و لکن لا حیاة لمن تنادی »

  • یار در خانه و ما گرد جهان می گردیم؟؟؟!!!
    ---
    حاج آقا!!! شما با خدای همه جا حاضر و بر همه چیز ناظر یکتا و آفریدگار جهان آفرینش و قدرت جهان شمول کن فیکونی او که به هیچ حد و مرزی محدود و مقید نیست و از رگ رگ گردن به شما نزدیک تر است و عظمت او در همه ی موجودات جهان هستی دیده می شود ارتباط بر قرار کنید ؛ ارتباط با بندگان محدود به همه چیز ، که وجود آنان از یک ذره در مقابل اقیانوس بی کران وجود آشکار الهی کمتر است و هیچ عظمتی از آنان در هیچ جا دیده نمی شود ، و بقول قرآن برای خویشتن خویش چه رسد برای دیگران قادر به انجام هیچ کاری نیستند و علم و غیب نمی دانند، پیش کش!!!
    «قُلْ لَا أَمْلِكُ لِنَفْسِي نَفْعًا وَلَا ضَرًّا إِلَّا مَا شَاءَ اللَّهُ وَلَوْ كُنْتُ أَعْلَمُ الْغَيْبَ لَاسْتَكْثَرْتُ مِنَ الْخَيْرِ وَمَا مَسَّنِيَ السُّوءُ إِنْ أَنَا إِلَّا نَذِيرٌ وَبَشِيرٌ لِقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ » ﴿ آیه ۱۸۸ سوره اعراف﴾ و «قُلْ مَا كُنْتُ بِدْعًا مِنَ الرُّسُلِ وَمَا أَدْرِي مَا يُفْعَلُ بِي وَلَا بِكُمْ إِنْ أَتَّبِعُ إِلَّا مَا يُوحَى إِلَيَّ وَمَا أَنَا إِلَّا نَذِيرٌ مُبِينٌ ﴿ آیه ۹ سوره احقاف﴾ و «قُلْ إِنِّي لَا أَمْلِكُ لَكُمْ ضَرًّا وَلَا رَشَدًا ﴿ آیه ۲۱ سوره جن﴾.
    بهنگام سخن از دین و مذهب بی توجهی به حد و مرزهای محکم و مفصل شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری قرآنی پای گذاشتن بر لب پرتگاهی است که بی تردید پایان آن آتش خاموش نشدنی هلاکت بار جهنم است.
    نسبت هر اعتقادی به معصوم اگر خداوند آن را بنام دین با آیات محکم و مفصل قرآن تایید نکرده باشد چون خداوند وجود علم غیب نزد معصوم را کلا نفی کرده ، نسبت مخدوش به جعل و دروغ است و فاقد ارزش دینی و مذهبی است.
    چون اعتقاد دینی و مذهبی می باید عین حقیقت و در درتبه ی آشکاری انکار ناپذیر باشد علم به عین حقیقت منحصر به خداوند است.
    و چون هیچ آفریده ای را توان رسیدن به دانستن عین حقیت نیست ، اعتقادات دینی و مذهبی که در وحی قرآنی ذکر نگردیده مخدوش به جعل و دروع اند.
    اعتقاداتی که با قرآن و اصول استدلال عقلی اثبات پذیر نیستند محال است جزو گفته های معصوم باشند چه رسد اگر این اعتقادات با داده های محکم و مفصل قرآن تضاد و تعارض آشکار داشته باشند.
    حقایق اعتقدات قرآنی همگی با مثالهایی که خداوند آگاه به همه چیز برای آنها در قرآن آورده است اثبات پذیر اند ، ولی ادعاهای بشر در باره ی مکنونات غیبی با دانش ناچیز و ظرفیت ذهنی محدودی که بشر دارد فاقد ویژگی این اثبات پذیری هستند.


  • پس خدا خودش چرا این چیزها را که شما می گویید نمی فهمید؟
    خدایی که خودش گناهان را می بخشید وچرا گفت بروید پیامبر برایتان استغفار کند؟ ولو أنهم إذ ظلموا أنفسهم جاؤوك فاستغفروا الله واستغفر لهم الرسول لوجدوا الله توابا رحيما . نساء 64
    و یا چرا فرزندان یعقوب علیه السلام به جای آنکه خودشان استغفار کنند از پدرشان خواستند برایشان استغفار کند؟ مگر خدا از پدر به آنها نزدیکتر نبود؟
    قالُوا يا أَبانَا اسْتَغْفِرْ لَنا ذُنُوبَنا إِنَّا كُنَّا خاطِئِينَ سوره یوسف آیه 97

    خدایی که خودش آرامش را بر مومنان نازل می کند ( هوالذی انزل السکینه فی قلوب المومنین - فتح 4) چرا به به بنی اسراییل گفت به ماترک و لوازم باقی مانده از موسی و هارون که سالها قبل مرده اند -پناه ببرید تا آرامش یابید؟
    وقال لهم نبیهم ان ءایة ملکه ان یاتیکم التابوت فیه سکینة من ربکم وبقیة مما ترک ءال موسی وءال هـرون تحمله الملـئکة ان فی ذلک لایة لکم ان کنتم مؤمنین
    سوره بقره آیه 248

    و خدایی که خودش بیماران را شفا می دهد ( و اذا مرضت فهو یشفین- شعرا 80) چرا گفت شفا در عسل است؟ فيه شفاء للناس نحل 69

    آری. تو از خدا هم موحد تر تشویف داری. رسما نظام سبب و اسباب را انکار می کنی. رسما اینکه خدا نظامی در این جهان آفریده است را انکار می کنی.
    البته خودت به این حرفها اعتقاد نداری. اگر داشتی وقتی مریض می شدی دکتر نمی رفتی و می گذاشتی خدا خودش تو را شفا دهد!





  • « تنادی ولکن لا حیاة لمن تنادی»